Tryby Rozgrywki | Elementy gry Might & Magic Duel of Champions

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Tryby Rozgrywki

Istnieją 4 tryby rozgrywki. Każdy z nich stawia przed graczem inne oczekiwania.

Kampania

Kampania Składa się z Samouczka, Misji oraz Zagadek. Samouczek składa się z 6 krótkich misji, w trakcie których poznasz podstawowe elementy rozgrywki, wykorzystanie kart oraz stoczysz swoje pierwsze pojedynki.

Główna część kampanii składa się z 5 części, w każdej z nich dostępnych jest 5 misji. Jako nagrodę za wykonanie misji dostajemy 5000 sztuk złota oraz 200 punktów doświadczenia. Dodatkowo, jeśli wykonamy daną misję wszystkimi 6 frakcjami dostaniemy dodatkowy Pakiet Kart. Każda część kampanii jest powiązana z określonym dodatkiem i jako nagrodę dostajemy właśnie pakiety z tej serii. W sumie w grze występuje 25 misji, każdą możemy powinniśmy przejść 6 razy, co w sumie daje nam przynajmniej 150 pojedynków. Za przejście całej kampanii, oprócz złota i doświadczenia otrzymamy 25 pakietów kart.

Ostatnią częścią Kampanii są zagadki. Odblokowujemy je przechodząc część kampanii. Są to krótkie pojedynki, w których mamy odpowiednio zareagować na sytuację na polu bitwy. Na wykonanie wszystkich ruchów mamy tylko jedną turę, w trakcie której musimy tak wykorzystać posiadane karty i ich atuty aby zniszczyć przeciwnika.

Szczegółowy opis przejścia wszystkich zagadek, które stanowią największe wyzwanie w grze, a także porady dotyczące pokonania poszczególnych przeciwników znajdziesz w dalszej części poradnika.

Szybka Gra

Jest to najpopularniejszy tryb rozgrywki. Za wygraną w tym trybie zwiększasz rangę swojej postaci a za przegranie tracisz ją. Grasz z losową osobą o podobnym poziomie doświadczenia. Także za skończenie takiej gry dostajesz punkty doświadczenia oraz złoto nie zależnie od wyniku rozgrywki.

Obecnie gra występuje w dwóch formatach oraz w dwóch trybach, więc mamy do wyboru 4 możliwości rozgrywki.

Formaty - W grze mamy do wyboru format standardowy oraz otwarty. W formacie standardowym w naszej talii mogą znaleźć się jedynie karty z Pakietu Podstawowego II oraz dodatków do niego. W formacie otwartym możemy korzystać ze wszystkich kart dostępnych w grze. Nie ma żadnych różnic co do zdobywanego doświadczenia lub złota. Warto jednak pamiętać, że walki w formacie otwartym będą trudniejsze z powodu większej ilości dostępnych kart, a co za tym idzie możliwości zbudowania lepszych talii. Starsi, bardziej doświadczeni gracze, którzy posiadają sporo kart z poprzednich dodatków w większości przypadków grają właśnie w formacie otwartym.

Tryby - Tutaj do wyboru mamy tryb rankingowy oraz poza rankingowy. Jak sama nazwa wskazuje różnią się jedynie tym, że pojedynki w trybie rankingowym wpływają na naszą klasyfikację. Jeśli wygrywamy pniemy się w górę, gdy przegrywamy to spadamy w rankingach. Gry poza rankingowej warto używać, gdy chcemy przetestować nową talię. W obu trybach zdobywamy taką samą liczbę doświadczenia oraz złota.

Turnieje

Za udział w turniejach płacimy w postaci kuponów turniejowych (tylko w wypadku turnieju Szwajcarskiego), które najczęściej się zwracają w postaci nagród. Za wygraną w turniejach dostajemy nagrodę oraz awansujemy w rankingu ogólnym. W grze występują dwa podstawowe rodzaje turniejów - Turnieje Szwajcarskie oraz Turnieje typu Jackpot. Dodatkowo mamy możliwość utworzenia własnego Turnieju Szwajcarskiego aby spróbować swoich sił bądź to ze swoimi znajomymi bądź z osobami z całego świata.

Turniej Jackpot - Bierze w nim udział dowolna liczba graczy. Walcząc zdobywasz punkty, które odnoszą się tylko do tego typu turniejów. Gracz mając większą ilość punktów ma szansę zaliczyć się do wyższego poziomu nagrody. Ilość graczy dostającą daną ilość złota jest nieznana, więc nie można być pewnym zdobycia większej sumy złota. W tym turnieju rundy są prowadzone podobnie jak w pojedynkach (ten sam limit czasowy). Za udział nie dajemy kuponu.

Turniej Szwajcarski - Jest to turniej w którym bierze udział 8 graczy. Każdy ma do rozegrania 3 rundy w losowymi przeciwnikami w tym samym turnieju. Za pierwsze i drugie miejsce mamy zagwarantowaną nagrodę w postaci pakietów kart. W rozgrywkach tych jest jednak haczyk. Podczas rozgrywki z jedną osobą na wszystkie swoje tury masz łączną ilość czasu wynoszącą 14 minut. Wszystkie gry w nim rozgrywasz jedną wybraną przed dołączeniem talią.

W turniejach tych może występować tzw. "format tygodniowy". Oznacza to, że w danym tygodniu można wziąć udział w turnieju jedynie taliami, które spełniają określone wymagania, np. w jednym tygodniu mogą to być talie jedynie Przystani, w innym natomiast talia musi mieć powyżej 150 kart itp.

Trening

Są to luźne rozgrywki za, które nie zmieniają naszego rankingu. Do wyboru mamy kilka opcji, jest to walka z innym graczem online nie ryzykując utraty pozycji rankingowej, walka z naszym znajomym, pojedynek dwóch graczy na jednym komputerze, a także pojedynek z komputerem. Jest to świetne miejsce na przetestowanie naszej nowej talii oraz jej umiejętności na polu bitwy.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Logiczne
2013-08-01
17:03

zanonimizowany794081 Generał

Poradnik do DoCh-a :
Inferno - kup sobie podstawowy zestaw, dorzuć ze 5 commonów z podstawki i masz talie, którą grają ludzie od ELO 1 do 1500, taktyka : wystawiasz jak najszybciej Jurga albo Ravagera jak ci sie nie uda to jestes trup - ogólnie frakcja dla ludzi, którzy nie chca nic wydawać na grę i grać lata tym samym deckiem (2 dodatki i nic się nie zmienił) - farkacja dla noobów - jeżli się z tym nie zgadzasz to wywal Altar of Destruction z deck :D
Nekropolia - generalnie jak jesteś biedny to bierzesz Nergala i grasz od 1 do 1500 tak jak 98% ludzi a jak masz Puppety i Shadow Image to weź Ariane - aha jeżeli uda Ci się przegrać Arianą lepiej przerzuć się z powrotem na Farm Ville
Sanktuarium - bierzesz Imusha (czy jak jej tam - 2 dmg przy hipnozie), nie masz jej daj sobie spokój graniem tą frakcją
Haven - generalnie szajs - aż taki szajs, że musieli dostać kartę, która blokuje wszystkie czary Dark Magic zapominając, że inne czary roznoszą tą frakcje totalnie
Stronghold - bierzesz herosa na kocie i grasz przyjdzie Wywrena i kolesie od counterów wygrałeś nie przyjdą - nie ma cie w 5 turze

A no i dla onanistów - no-lifów z bezkresnymi pokładami czasu są jeszcze decki OTK, gdzie każda partia trwa 20 minut niesety, większość graczy olewa nas w 3 turze i się rozłączają potem - aha nikt was nie doda do friendsów. Nigdy.

Proszę bardzo poradnik do naszej ulubionej karcianki w 1 komentarzu. Pozdrawiam.

Komentarz: zanonimizowany794081
2013-08-01
17:20

zanonimizowany935256 Junior

Według mnie jest o całkiem przydatne. Sam miałem problemy z kilkoma misjami.

@berial6 - Pamiętaj, że utrzymanie takiego serwisu kosztuje. Nic nie ma za darmo.

Komentarz: zanonimizowany935256
2013-08-01
17:32

zanonimizowany934387 Junior

😊

A jak, drogi GOLu, sypnę kasą jak Ubisoft, to zrobicie poradnik i cosplaye do "3D Sex Villa"?

BTW. Propo sponsorowania i zarabiana na "darmowych MMO". Ładnie się zarabia na tym serwisie "portmmo.com". Ten cyklop Rock rozlokował masę linków na swoim twitchu:
http://www.twitch.tv/rockalone

Oczywiście ukrył poprzez bit.ly żeby nikt się nie połapał gdzie w rzeczywistości prowadzi link i ze cyklop na tym sporo zarabia :)

Kliknijcie PPM na dowolny obrazek, wybierzcie "Kopiuj adres odnośnika", przykładowo na Duel of Champions:
http://bit.ly/15v6yrM

A potem wklejcie ten link tutaj, by zobaczyć co zostało pod nim ukryte:
http://www.xposition.co.uk/bitly-decoder.asp

I co mamy?
http://panel.portmmo.com/scripts/click.php?aid=Rock&bid=a6ac96d6&chan=code2

Gdyby Rock miał honor, to nie ukrywałby tego, że zarabia na tym. A Rock honoru po prostu nie ma. Zwykła dziwka pazerna na kasę :)

3zł za zarejestrowanego użytkownika. Policzcie więc ilość gimbazy na filmach Rocka, Roja i spółki. Kasa się kręci :) Sami spróbujcie jak nie wierzycie :)

Komentarz: zanonimizowany934387
2013-08-01
17:39

zanonimizowany934387 Junior

Niektóre gdy, takie jak League of Legends (firma RIOT) nie prowadzą polityki płacenia za rejestrację i wypłaty $$$ za polecanie gry. Dlatego też banda Rocka nie promuje tych gier na swoich kanałach, a jedynie tylko te, gdzie można żywą gotówkę zarobić na jeleniach :)

Komentarz: zanonimizowany934387
2013-08-01
19:13

berial6 Legend

berial6

Panie
@konnato
Idź pan spać, jesteś pijany.
Przemyśl co napisałeś.

Komentarz: berial6
2013-08-02
01:52

Relax13 Centurion

Świetną kontrą na tą taktykę jest karta "skok w czasie"

Komentarz: Relax13
2013-08-02
13:43

zanonimizowany794081 Generał

Time jump jest uznana za najbardziej lamerską kartę ever - tak polecam :D Generalnie Dule of Champions jest tak niezbalansowany jak karcianka chyba tylko może być. 90% decków jakie tam spotkacie jest kopią z jakiejś strony. Faktycznie czasami można zobaczyć fajne decki (np. na wysoko-levelowe criczery) ale to rzadkość - 99% czasu gracie przeciwko tak samo złożonymi 3-4 deckami na krzyż bo są generalnie najlepsze i tyle.

Komentarz: zanonimizowany794081
2013-12-05
09:49

gobbla Junior

Co to taktyk w kampanii to urągająco ubogie te porady, ja rozumiem że różne talie, że ciężko, ale skoro ktoś się decyduje stworzyć poradnik to wypadałoby się przyłożyć. Taki Fleshbane niejednemu początkującemu zalazł za skórę, a porada dla necro mnie rozjeb…

Po pierwsze Flesh ma 5 miliardów „Pokutujacy duch” i „Udręczony Ghul” są to jego podstawowe jednostki przy czym „Pokutujący duch” ma 3hp, Twój ma 2, więc starcie bezpośrednie przegrywasz zawsze bez względu kto pierwszy kartę wystawił. Nie wiem czy on ma jakiś limit na typ karty, ale raczej nie, zalewa nas i jedyne co można zrobić to blokować go kartami z dużą ilością hp: „Drzewo wisielców”, „Zombie plagi”, „Kościotrup łucznik” i mistrz na Flesha „Rycerz wampirów”, nie będę wymieniał wszystkich kart z większym hp. Gdyby nie to że dopiero zaczynamy grę i nie mamy wszystkich kart jakie potrzebujemy, to gra byłaby banalna dzięki takim kartom jak „Rycerz wampirów”. Ze względu na typ tali Flesha czyli tania masówka, celem jest wyprowadzenie takich kart jak „Lich-spijacz dusz”, jeden zablokuje i będzie skutecznie mordował całą linię. Jeżeli się dobrze bronisz to czas jest twoim sprzymierzeńcem, Lich,rycerz + kilka zaklęć jak „Agonia”, „Pieczęć śmierci” powolutku wykończą jego plewy i zostanie z pustą ręką.

Komentarz: gobbla
2014-07-15
14:21

zanonimizowany1011117 Junior

no dobra,zatrzymałem sie na Rozstaje Vradka i za cholerę nie wiem co dalej,mam 1\6 i co???,wybrałem talie
twierdzy i nie wiem - głupi jestem-mam stworzyć własno talie?,cośtam dokupić?-ni cholery-nie mam zmiaru
inwestować w coś czego nie kumam- a gram w Magic of Gathering od lat i wiem ile czasu i monet może
pochłonoć karcianka

Komentarz: zanonimizowany1011117
2014-07-16
07:12

zanonimizowany1011117 Junior

a już wiem,nawet pisało

Komentarz: zanonimizowany1011117

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl