Mashinky - poradnik do gry
Zbuduj swoje lepsze PKP. Poradnik do Mashinky nauczą Cie budować tory i stacje - dowiesz się też, jakie lokomotywy kupić, poznasz porady na start i zasady budowy semaforów. Dowiesz się też sporo o ekonomii Mashinky i poznasz wszystkie ulepszenia stacji.
Aktualizacja:

Mashinky - poradnik do gry
Poradnik do gry Mashinky to zbiór porad oraz strategii rozwoju imperium transportowego. Twoim celem jest wzbogacenie się na budowie połączeń pomiędzy miastami oraz fabrykami. W poradniku znajdziesz wszelkie informacje, które pomogą postawić pierwsze kroki. Znajdziesz tutaj opisy aktualnie dostępnych gałęzi transportu, wskazówki i sugestie dotyczące budowania połączeń oraz porady do pierwszych rozgrywek.
Szybki skok do kluczowych porad:
- Porady na początek - uruchomiłeś grę? Szybko spójrz tutaj!
- Semafory - co zrobić, aby nie uśmiercić wszystkich swoich pasażerów?
- Jak budować tory? - nauka o tym, że każdy tor ma dwa końce.
W tym tytule nie zarabiasz pieniędzy na każdym transporcie, a specjalne żetony (tokeny), które będą niezbędne w rozwoju i utrzymaniu Twojej firmy. Będziesz rozbudowywał nie tylko połączenia transportowe, ale również swoje stacje i fabryki. Poza tym, należy zadbać o postęp naukowy, który przeniesie cię do następnej ery technologicznej. Pojawią się nie tylko nowe typy pojazdów i metod transportu, ale również nowe surowce i towary.
Mashinky to duchowy spadkobierca klasycznych strategii ekonomicznych takich jak Transport Tycoon, Industry Giant, Railroad Tycoon, Sid Meier's Railroads czy Transport Fever. Wszystko sprowadza się do mądrego planowania i budowania nowych połączeń, aby jak najwięcej zarobić.
Poradnik do gry Mashinky zawiera:
- Garść porad ogólnych dla nowych graczy
- Wskazówki odnośnie tworzenia dochodowych połączeń - czyli jak zarabiać w Mashinky?
- Porady dotyczące budowania prostych i złożonych linii kolejowych
- Ilustracje i podpisy, które pomogą zrozumieć każdy aspekt gry
Mateusz Kozik (www.gry-online.pl)

Steam
- Jak działają semafory? | Podstawy rozgrywki | Mashinky
- Porady na początek | Szybki start | Mashinky
- Stacje przeładunkowe | Podstawowe konstrukcje | Mashinky
- Strategia rozwoju czyli co na początku, a co później | Podstawy rozgrywki
- Jak szybko zarobić? | Szybki na start | Mashinky
- Czego nie robić w Mashinky? | Szybki na start | Mashinky
- Jak dobrze łączyć stacje? | Podstawy rozgrywki | Mashinky
- Jak budować tory? | Podstawy rozgrywki | Mashinky
- Ulepszenie wytwórni oraz fabryk | Podstawy rozgrywki
- Zaawansowane połączenia i konstrukcje | Podstawy rozgrywki | Mashinky
- Wczesna era pary | Lokomotywy | Mashinky
- Era pary | Lokomotywy | Mashinky
- Sterowanie | Aneks | Mashinky
- Ulepszenia stacji | Podstawy rozgrywki | Mashinky
- Jak efektownie budować stacje? | Podstawy rozgrywki | Mashinky
Komentarze czytelników
Zmroku Konsul

Jednego na serio brakuje mi w tej grze. Tego odgłosu z serii Railroad Tycoon, kiedy pociąg przybijał do stacji z bogatym ładunkiem i głośniki odtwarzały dźwięk nabijania na kasę (?), którego długość i natężenie zależało od wielkości zysku. Liczę na takiego moda.
A poza tym - jestem bardzo ciekawy, co pokaże developer w najbliższych miesiącach, bo gra zapowiada się bardzo miodnie.
Haako Legionista

Bliżej jej do Transport Tycoon/Open TTD/ Industry Giant niż do Transport Fever. Brakuje innych gałęzi transportu oraz pojazdów ze współczesnych czasów, ale twórca chce dodać te i inne rzeczy.
Nie masz swobodnej budowy jak w TF, ale klasyczne rozwiązanie oparte o budowanie na polach. Sam transport jest uproszczony np. pasażerów; nie ma podziału na dzielnice mieszkalne czy komercyjne. Dla mnie frajda z budowania i oglądania jak wszystko sprawnie śmiga, jest większa niż z TF :)
Zmroku Konsul

Tak. Ostatnio nawet w niektórych Pendolino wynaleźli nawet ciszę.
Albanoid Pretorianin

Znalazłem kardynalny błąd w poradniku. Nie jest możliwym stworzenie czegoś, co jest ponad PKP. Nie od dziś wiadomo, że to twór idealny, z najnowszą infrastrukturą i zdobyczami technologicznymi. Oprócz tego poradnik bardzo na plus ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.