Icewind Dale 2: Wieża Oficerów
Aktualizacja:
Wieża Oficerów

1. Na pierwszym poziomie, oprócz kilka "zwykłych" magicznych przedmiotów i wrogów w (1) nic nie ma.
2. Na drugim jest to samo, tylko że walczą mnisi w (2). Weź stamtąd m.in. Szatę Stapiania oraz Pierścień Ochrony +2.
3. Na trzecim w (3) nie ma żadnych wrogów, tylko pułapka i trochę przedmiotów.
4. (Q103) Na ostatnim poziomie w (4) pokonaj kapitana Pudu i jego pół-smoczycę. Zabierz Klucz Kapitana Pudu. Zanim zejdziesz, weź z trawy Długi Łuk Refleksyjny Wzmocnienia oraz Pełną Zbroję Płytową +1.
5. (Q103) Idź do Wieży Wojny, na sam szczyt.
6. (Q103) Pokonaj wszystkich przeciwników w (7), dzięki czemu sojusz nie zostanie zawarty.
7. Jak tylko zejdziesz, pewien mag przeniesie cię wprost do Isaira i Madae. Dlatego lepiej wcześniej się przygotować. Po pierwsze - niech kapłan przygotuje zaklęcia ochronne, przede wszystkim - Swobodę Ruchu i Ochronę przed Strachem. Po drugie - wszyscy czarujący w drużynie muszą mieć przygotowane zaklęcia ofensywne bazujące na mrozie i elektryczności. Ogień i kwas bardzo słabo się sprawdza w walce z dwójką bossów. Kiedy jedno z nich zostanie zranione, przeniosą się do sąsiedniego pomieszczenia - tam walka rozpocznie się od nowa. Na początku staraj wyeliminować wszelkie potwory i sługi przyzwane przez demoniczną parę zaklęciami raniącymi wszystko (np. Ognista Kula). Życzę powodzenia.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany644892 Legionista
Witam! Chciałbym pogra w tą grę przez internet z kimś ale nie mam nikogo znajomego kto w tą grę gra także jakby ktoś chciał przez internet w to pogra piszcie na moje gadu 10027045 ;] dziękuje i pozdrawiam ;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.