Icewind Dale 2: Upadły Las

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Upadły Las

1 - Upadły Las | Rozdział 3 | Icewind Dale II - Icewind Dale II - poradnik do gry

1. UWAGA! Upadły las jest bardzo "pokręcony". Jest podzielony na małe lokacje, z których zazwyczaj tylko połowa wyjść gdzieś prowadzi (zaznaczone zielonym kolorem) - inne prowadzą donikąd (kolor czerwony). Zachodnie wyjścia zawsze prowadzą do Siedziby Czarownicy. Korzystaj z umiejętności Wiedza o Pustkowiach, aby poznać się, które ścieżki są fałszywe, a które nie. Atakować cię tu będą Potępieńcy, Śnieżne Trolle i Wilki. Sprawdzaj za pomocą klawisza ALT, czy nie ma ukrytych schowków. Te z kolei mogą mieć pułapki (zazwyczaj w konarach drzew).

2. Na początku znajdziesz się w (1). Możesz porozmawiać z duchem, idź w każdym razie na północ do (2).

3. (Q53) Zabij Białe Wilki i weź przynajmniej jedną Skórę Białego Wilka. Wróć się na południe, do (1).

4. (Q56) Wybierz środkową ścieżkę. Potem idź następującą drogą: północ, wschód, wschód. Trafisz do (3), za dostanie się głębiej w las dostaniesz 2100 doświadczenia. (Q52) Porozmawiaj z Driadą Carynarą o dzieciach.

5. Wracaj na zachód do Siedziby Wiedźmy.

6. (Q52) Wstąp do czarownicy w (2) i pogadaj z nią o dzieciach. Po rozmowie zabij Agoga.

7. (Q52) Wyjdź z domku - czarownica, wraz z trollami, będzie stała w (3). Zabij ją.

8. (Q52) Wróć się do Wędrującej Wioski, gdzie porozmawiaj z Venlą w (6). Za odnalezienie dzieci otrzymasz 2100 doświadczenia (możesz też dostać nagrodę pieniężną).

9. (Q53) Daj Skórę Białego Wilka Jariemu, to dostaniesz 1575 doświadczenia. Możesz też wziąć 200 złota.

10. (Q57) Porozmawiaj z Suomą Starszą w (3), a następnie z łowcą Tahvo w (5). Dostaniesz nowe zadanie.

11. (Q57) Idź z powrotem przez Siedzibę Wiedźmy do Upadłego Lasu.

12. (Q57) Wybierz środkowe przejście. Teraz podążaj następującą drogą: północ, wschód, wschód (dotrzesz do (3)), południowy-wschód, północny-wschód, południowy-wschód, północny-zachód, południowy-wschód. Dotrzesz do (4), gdzie z ciała zabierz Róg do Picia (a także Hak Sulo).

13. (Q57) Wracaj na zachód do Siedziby Wiedźmy, a potem do Wędrującej Wioski.

14. (Q57) Porozmawiaj z duchem w (7), zwróć mu Róg do Picia. Przeszukaj grobowiec.

15. (Q57) Porozmawiaj z Tahvo w (5), a dostaniesz 2100 doświadczenia.

16. (Q58) Porozmawiaj z Suomą Starszą w (3), a następnie z Kurttu w (8). Dostaniesz nowe zadanie.

17. (Q58) Idź z powrotem przez Siedzibę Wiedźmy do Upadłego Lasu.

18. (Q59) Zanim pójdziesz dalej, porozmawiaj z Duchem Łowcy, a dostaniesz nowe zadanie.

19. (Q59) Wybierz środkowe przejście. Teraz podążaj następującą drogą: północ, wschód, wschód - dotrzesz do (3), południowy-wschód, północny-wschód, południowy-wschód, północny-zachód, południowy-wschód, dotrzesz do (4), wschód, południowy-wschód, północny-wschód, północny-zachód, północny-zachód, północny-wschód, południowy-wschód. Dotrzesz do (5). (Q56) Dostaniesz 3150 doświadczenia za dostanie się w najgłębsze miejsce. (Q59) Tam pokonaj wszystkie Błędne Ogniki (gdy otrzymają obrażenia - znikają, i po chwili pojawiają się znowu, nie daj się zwieść).

20. (Q59) Wróć się do Ducha Łowcy w (1) (możesz po prostu iść na zachód i z powrotem wejść do Upadłego Lasu). Za przywrócenie spokoju duchom otrzymasz 3150 doświadczenia, dostaniesz też Zwłoki Ofiar Upadłego Lasu.

21. (Q58) Idź do Siedziby Wiedźmy, do (4). Tam porozmawiaj z duchem. Za przywrócenie spoczynku otrzymasz 1575 doświadczenia i Włócznię Kyostiego.

22. (Q58) Idź do Wędrującej Wioski.

23. (Q58) Porozmawiaj z Kurttu w (8), dostaniesz 2100 doświadczenia. Potem zacznij rozmawiać z Suomą Starszą, a rozmowę przerwie ci pojawienie się Isaira i Madae.

24. (Q60) Zabij Opętane Ciała łowców. Dzięki temu Venla będzie mogła przywrócić je do życia, a ty dostaniesz 3000 doświadczenia.

25. (Q58) Ponownie pogadaj z Suomą. Za wykonanie ostatniego zadania dostaniesz 3150 doświadczenia. (Q59) Wręcz jej Zwłoki Ofiar Upadłego Lasu, a otrzymasz 1575 doświadczenia. (Q61) Rozmawiaj dalej, a dostaniesz nowe zadanie.

26. (Q61) Idź z powrotem przez Siedzibę Wiedźmy do Upadłego Lasu.

27. (Q61) Zabij jednego drzewca w (1) i idź na południe.

28. (Q61) Zabij resztę drzewców w (6) - dzięki temu będziesz mógł przedostać się do Mroźnych Bagien.

Podobało się?

0

Icewind Dale II

27 sierpnia 2002

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2010-08-19
19:42

zanonimizowany644892 Legionista

Witam! Chciałbym pogra w tą grę przez internet z kimś ale nie mam nikogo znajomego kto w tą grę gra także jakby ktoś chciał przez internet w to pogra piszcie na moje gadu 10027045 ;] dziękuje i pozdrawiam ;]

Komentarz: zanonimizowany644892

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl