Icewind Dale 2: Rozbity Statek
Aktualizacja:
Rozbity Statek

1. Zaczynasz w (1), w Rozbitym Statku, na razie obudź drużynę i pokonaj Żuki Kopacze, które wejdą do statku.
2. (Q37) Zacznij rozmawiać z Oswaldem. Gadaj z nim tak długo, aż się obudzi - dostaniesz za to 1900 doświadczenia.
3. (Q38) Przyjmij zadanie zebrania składników do zaklęcia naprawczego Oswalda. Dla ułatwienia możesz z okrągłego stołu wziąć Księgę Zaklęć Oswalda.
4. Możesz wziąć trzy powłoki Żuków Kopaczy i dać Oswaldowi. Może on zrobić z tego pancerze o 1/4 wagi, za odpowiednią cenę. Za lekką zbroję płytową zapłacisz 600 złota (1 dzień czasu), za zbroję polową - 1200 (2 dni), a za pełną płytówkę - 1800 (3 dni).
5. (Q38) Pierwsze składniki - Wyciąg Thyrmowy i Diament leżą w statku, obok wyjścia.
6. (Q39) Wyjdź ze statku i idź do (2), gdzie zabij Żuki Kopacze i zniszcz ich gniazdo. Dostaniesz za to 1900 doświadczenia.
7. (Q38) Uważając na pułapki zbierz trzeci składnik - Stos Drewna z (3).
8. (Q38) Zabij Mroźne Pająki w (4) i zbierz czwarty składnik - Świeżą Pajęczynę.
9. (Q40) Porozmawiaj z Kapitanem Yurstem w (5), zgódź mu się pomóc.
10. (Q40) Zabij Formoriańskie Olbrzymy w (6) pod dowództwem Verbeega Goublika.
11. (Q40) Odzyskaj Amulet Zasklepiania Ran z (7), pokonując wcześniej Yeti.
12. (Q40) Wróć się do Kapitana Yursta w (5). Za pokonanie olbrzymów dostaniesz 4275 doświadczenia, za uleczenie ran - 1900. Po chwili Yurst i tak umrze.
13. (Q38) Przeszukaj ciało Yursta, weź przedmioty, a przede wszystkim piąty składnik - Zniszczoną Broń.
14. (Q41) Idź do (8), jest tam Beodaewn, z którym możesz pohandlować. Jeśli zajrzysz do wilczej nory za nim, to zamieni się w wilkołaka, a jego sprzymierzeńcy cię zaatakują. Za odkrycie sekretu Beodaewna dostaniesz 1900 doświadczenia.
15. (Q38) W (9) jest zapora złożona z Aurilytów. Nie dadzą ci przejść, więc sam sobie wywalcz drogę. W (10) jest magiczna zapora, na górze stoi Illium. Zabij go i przejdź jednym herosem przez magiczną bramę.
16. (Q38) Wejdź do (11), aby znaleźć się w (12). Zabierz z ciała Illiuma Belladonę (szósty składnik), a z (13), z posterunku - drugi Diament (siódmy i ostatni składnik, trzeba wcisnąć klawisz ALT, aby cokolwiek zobaczyć).
17. (Q38) Wróć do statku Oswalda. Połóż przedmioty na stole i porozmawiaj z Oswaldem. Dostaniesz 4275 doświadczenia.
18. Wyjdź ze statku i idź do Andory wschodnim przejściem.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany644892 Legionista
Witam! Chciałbym pogra w tą grę przez internet z kimś ale nie mam nikogo znajomego kto w tą grę gra także jakby ktoś chciał przez internet w to pogra piszcie na moje gadu 10027045 ;] dziękuje i pozdrawiam ;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.