Icewind Dale 2: Wulkan
Aktualizacja:
Wulkan

1. UWAGA! Ta lokacja jest z kolei jeszcze bardziej pokręcona od Widmowego Lasu. Nie umieściłem tu ani pułapek (jest jedna, zaznaczona liczbą (1) - są to zawalające się kamienie za każdym razem, gdy chcesz przejść) ani wrogów, którzy pojawiają się bardzo sporadycznie. Jest tu zawirowanie czasowe sprawiające, że tą samą lokację odwiedzisz cztery razy i napotkasz zupełnie inne wydarzenia. W (2) natomiast jest zawalone przejście, ale "później" (czy raczej "wcześniej", gdyż tutaj cofasz się w czasie) będzie ono dostępne. Zaczynasz w dniu piątym.
2. (Q82) Idź na południe do (3), jest tam zawalony most. Im więcej Konopnych Lin użyjesz, tym będzie on bezpieczniejszy do przejścia. Możesz spaść na dół - wtedy stracisz trochę życia, ale i tak dostaniesz się tam, gdzie masz się dostać.
3. (Q82) W (4) spotkasz Inkwizytora Venomina, który rzuci się do lawy.
4. (Q82) Idź do (5), stoi tam Archon. Za przewożenie łódką każe sobie płacić - 300 sztuk złota od osoby. Można u niego sprzedać przedmioty, a jeśli nie masz ani tego, ani tego - będziesz musiał płacić punktami ze statystyk. Można spróbować go też oszukać umiejętnością Blef.
5. (Q82) Każ się zawieźć do posiadłości Lorda Pyrosa w (6), jest tam Ambasador Jasper, z którym porozmawiaj.
6. (Q82) Każ się zawieźć do ambasady w (7), którą przeszukaj.
7. (Q82) Każ się zawieźć do wyjścia w (8), gdzie zabij obserwatora i jego pomocników, a następnie wyjdź z tej lokacji.
8. (Q82) Jesteś w dniu czwartym.
9. (Q82) Idź do (5), do Archona, który może cię zawieźć do różnych lokacji.
10. (Q82) Każ się zawieźć do (9), do amfiteatru, gdzie pogadaj z Ogniołazami.
11. (Q82) Każ się zawieźć do ambasady w (7), jest tam Ambasador Jasper, z którym porozmawiaj.
12. (Q82) Każ się zawieźć do posiadłości w (6), gdzie zobaczysz po chwili zdradę, kiedy Venomin zabija Lorda Pyrosa i ucieka, a król Lothar niszczy ambasadę.
13. (Q82) Każ się zawieźć z powrotem na brzeg i idź do (3), gdzie Venomin rzuca się do lawy.
14. (Q82) Idź do (2), gdzie Król Lothar wzywa swym poddanych i zawala przejście. Zabij go.
15. (Q82) Każ się zawieźć do (10), na posterunki, gdzie teraz tron stoi bez władcy. Zniszcz go i zabierz ukryte w nim klejnoty.
16. (Q82) Każ się zawieźć do wyjścia w (8), gdzie skorzystaj z wyjścia.
17. (Q82) Jesteś w dniu trzecim.
18. (Q82) Idź do (5), do Archona i każ się zawieźć do posiadłości Lorda Pyrosa w (6), z którym porozmawiaj.
19. (Q82) Każ się zawieźć do cytadeli Lothara w (11), opowie ci on o czarownicy.
20. (Q82) Każ się zawieźć do amfiteatru w (9), gdzie pogadaj z Ogniołazami.
21. (Q82) Każ się zawieźć na posterunki w (10), gdzie pogadaj z Venominem.
22. (Q82) Każ się zawieźć najlepiej do posiadłości Lorda Pyrosa w (6), gdzie zobaczysz, jak Venomin rozmawia z Pyrosem, a po chwili - Pyros z Lotharem.
23. (Q82) Każ się zawieźć do amfiteatru w (9), gdzie pogadaj z Ogniołazami - poproś o przedstawienie. W czasie, gdy będziesz spał, Lothar zabije Izbelah.
24. (Q82) Każ się zawieźć na posterunki w (10), gdzie zobaczysz, jak Venomin rozmawia z Lotharem, a po chwili znika. Lothar natomiast cię zaatakuje - zabij go.
25. (Q82) Każ się zawieźć do wyjścia w (8), gdzie skorzystaj z wyjścia.
26. (Q82) Jesteś w dniu drugim.
27. (Q82) Idź do (5), do Archona i każ się zawieźć do siedziby mefita tak, aby móc wyjąć ze skrzynki w (13) przedmioty - Długi Miecz Dykhasta i Kolczugę +1. Zobaczysz rozprawę sądową i po chwili rozmowę Venomina z Pyrosem. Teraz wiesz już wszystko.
28. (Q82) Każ się zawieźć do wyjścia w (8), gdzie skorzystaj z wyjścia.
29. (Q82) Jesteś w dniu pierwszym, masz też zapisaną grę na wypadek, gdyby ci się nie udało pokonać czarownicy.
30. (Q82) Musisz koniecznie zniszczyć Izbelah w (7), szybko biegnij w lewo i na południe, do (1), gdzie musisz przynajmniej jedną postacią przejść pod lawiną. Obudź ją kliknięciem i idź szybko do Archona - niech zabierze wszystkich do ambasady Jaspera w (7). Tam zabij czarownicę - jeśli nie zdążysz, przegrywasz grę.
31. (Q82) Każ się zawieźć do wyjścia w (8), gdzie skorzystaj z wyjścia.
32. (Q83) Zamiast na Polach Rzezi, znajdziesz się w Świątyni Auril - Poziomie II. Musisz wybić wszystkie demony, a następnie wejść po wschodnich schodach. Wtedy dopiero przeniesiesz się na Pola Rzezi.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany644892 Legionista
Witam! Chciałbym pogra w tą grę przez internet z kimś ale nie mam nikogo znajomego kto w tą grę gra także jakby ktoś chciał przez internet w to pogra piszcie na moje gadu 10027045 ;] dziękuje i pozdrawiam ;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.