Icewind Dale 2: Bród Shaengarne
Aktualizacja:
Bród Shaengarne

1. (Q22) Zaraz po przyjściu zostaniesz "przywitany" przez Toraka, po chwili zaatakują cię orki, orki łucznicy, orki szamani.
2. (Q23) Idź do (1) i zabij wszystkie orki.
3. (Q23) Idź do (2), pokonaj orki i porozmawiaj z Derethem. Za pomoc otrzymasz 750 doświadczenia, za oczyszczenie domu - 500, a za odnalezienie drogi - kolejne 500. Do tego dochodzi Sejmitar +1. Przejście w (4) stoi otworem.
4. Usuń jedną z dwóch belek tworzących zaporę w (3).
5. Idź do (4), uważając za pułapki tworzone z wybuchowych beczek (najpierw jeden ork ją podstawia, potem drugi puszcza strzałę ognistą, 3, 2, 1 i bum!).
6. (Q24) Przedzierając się przez orki dotrzesz do Sabriny w (5). Za uwolnienie jej dostaniesz 500, za informację o pułapce orków - 375, a za propozycję eskorty - kolejne 375. Przejście w (6) stoi otworem.
7. Usuń drugą belkę z zapory w (3). Zapora zostanie zniszczona.
8. (Q24) Sprawdź, czy Sabrina dotarła, dzięki czemu dostaniesz 375 doświadczenia. U Deretha można się leczyć, u Sabriny też, a także kupić magiczne pergaminy.
9. Używając przejścia (6) dotrzyj do orków na północy obok przejścia, i z daleka oczyść sobie drogę.
10. (Q22) Pokonując ostatnie wojska Toraka na północy, udaj się do Obozu Toraka.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany644892 Legionista
Witam! Chciałbym pogra w tą grę przez internet z kimś ale nie mam nikogo znajomego kto w tą grę gra także jakby ktoś chciał przez internet w to pogra piszcie na moje gadu 10027045 ;] dziękuje i pozdrawiam ;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.