Icewind Dale 2: Wejście do Rzecznych Jaskiń, Baza Duergarów, Wyjście z Rzecznych Jaskiń

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wejście do Rzecznych Jaskiń

1 - Wejście do Rzecznych Jaskiń, Baza Duergarów, Wyjście z Rzecznych Jaskiń | Rozdział 3 - Icewind Dale II - poradnik do gry

1. Tu nie ma wiele ciekawych rzeczy. Zostaniesz zaatakowany przez kilka Białych Żmijów i Białego Smoka.

2. Wejdź do jaskini, pokonaj kolejnych przeciwników.

3. Przeszukaj ciała w (1), można znaleźć: Zbroję Skórzaną Ćwiekowaną +3, Żołądek Gada i Lekką Kuszę +3.

4. Użyj liny na dziurze, aby móc w nią wejść - tak dostaniesz się do Bazy Duergarów.

Baza Duergarów

1 - Wejście do Rzecznych Jaskiń, Baza Duergarów, Wyjście z Rzecznych Jaskiń | Rozdział 3 - Icewind Dale II - poradnik do gry

1. UWAGA! Zabijaj wszystkie potwory, jakie spotkasz na drodze. Potem i tak będziesz musiał to zrobić.

2. Pokonaj potwory i idź do (1). Przeniesiesz się do (2).

3. Zabierz Klucz Duergara z (3).

4. Otwórz kamienną bramę w (4), a potem kluczem kolejną w (5).

5. Porozmawiaj z Dargabem w (6) - nie atakuj na razie Duergarów.

6. (Q63) Porozmawiaj z wodzem krasnoludów - Barudem w (7).

7. (Q63) Zabierz Narzędzia Górnicze z (8).

8. Porozmawiaj z Zamą w (9) - możesz wziąć od niej różne mikstury.

9. (Q64) Wybierz postać o dużej inteligencji i porozmawiaj z Dragu z (10) - jeśli pomożesz mu w budowie kuszy, dostaniesz 1725 doświadczenia i egzemplarz Wyrzutni Zguby lub 5000 złota (musisz wcześniej wybrać).

10. W (11) jest Widmo, które zacznie cię atakować.

11. Wróć się do jaskiń i dokładnie przeszukuj je, eliminując wszystkich wrogów. W (12) znajdziesz m.in. Zbroję Wędrującego Łowcy.

12. Za pomocą narzędzi pokonaj przejście w (13) i zejdź do Wyjścia z Rzecznych Jaskiń.

Wyjście z Rzecznych Jaskiń

1 - Wejście do Rzecznych Jaskiń, Baza Duergarów, Wyjście z Rzecznych Jaskiń | Rozdział 3 - Icewind Dale II - poradnik do gry

1. Dojdź do (1), zabij przeciwników, a z ciała maga zabierz Klucz do Bramy Kruka. Otwiera on bramę w (2).

2. (Q63) Zabij wszystkie potwory (Umbrowe Kolosy, uważaj na Zamęt, jaki wprowadzają) i gdy zobaczysz komunikat, wróć się do Bazy Duergarów.

3. (Q63) Porozmawiaj z Barudem w (7). Za wykonanie zadania dostaniesz 1725 doświadczenia, złoto i klejnoty, Tarczę Wzmocnienia i Topór Duergarów. (Q65) Barud zleci ci kolejne zadanie (nie musisz go koniecznie wykonywać).

4. Wróć się do Wyjścia z Rzecznych Jaskiń i wyjdź do Gór Wokół Klasztoru.

Podobało się?

0

Icewind Dale II

27 sierpnia 2002

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2010-08-19
19:42

zanonimizowany644892 Legionista

Witam! Chciałbym pogra w tą grę przez internet z kimś ale nie mam nikogo znajomego kto w tą grę gra także jakby ktoś chciał przez internet w to pogra piszcie na moje gadu 10027045 ;] dziękuje i pozdrawiam ;]

Komentarz: zanonimizowany644892

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl