Icewind Dale 2: Targos
Aktualizacja:
Targos

1. Po drodze przeszukuj beczki - są w nich ciekawe przedmioty.
2. (Q8) Odwiedź dom w (1). Tam porozmawiaj z kapłanem Koluhmem, a dowiesz się co nieco o duchu w gospodzie "Płacząca Wdowa".
3. (Q8) Wstąp do gospody "Płacząca Wdowa" w (2). Porozmawiaj z karczmarzem Carl-Hyred'em, zdobądź od niego Klucz do Płaczącej Wdowy oraz (Q9) Butelkę Napiętnowaną Widmem. Butelkę tą należy zidentyfikować - albo sam to zrobisz korzystając z umiejętności Wiedza Tajemna, albo pomoże ci Elytharra w (5).
4. (Q9) Ze zidentyfikowaną butelką idź do Carl-Hyreda. Nie weźmie on jej, może nawet dać 150 złota. Oprócz tego dostaniesz 400 doświadczenia .
5. (Q8) Wejdź na piętro gospody (koniecznie w nocy) i porozmawiaj z duchem w północnym pokoju - nie każ mu uciekać.
6. (Q8) Zejdź na dół i porozmawiaj z Carl-Hyredem - dowiesz się o statku.
7. W (3) znajduje się Lumbar, lecz na razie nie ma on nic ciekawego do powiedzenia.
8. W (4) jest Kompania Handlowa Gallawaya, gdzie możesz kupić lub sprzedać ciekawe przedmioty. Koniecznie kup: Młot Bojowy i 8 pęków Strzał do łuku, przydadzą się później.
9. Idź do (5), porozmawiaj wpierw z Ulbrekiem - dowiesz się o swoim zadaniu, oraz o dowódcy wojsk - Shawfordzie Cale'u. Pogadaj też z Elytharrą - (Q4) dowiesz się o chorobie jednego z wróżbitów, Valina. Ona także za darmo może zidentyfikować Zwój Teleportacji lub Butelkę Napiętnowaną Widmem. Elytharra handluje magicznymi zwojami.
10. (Q7) Odwiedź dom w (6). Jest tam Phaen Łachmaniarz, który okaże się zdrajcą, gdy będzie chciał zabrać ci Zwój Teleportacji. Zabij go i zabierz mu przedmioty.
11. (Q7) O zdrajcy poinformuj Elytharrę w (5) - dostaniesz 300 doświadczenia plus 750 - 950 złota.
12. W (7) jest Oswald, można kupić od niego mikstury.
13. W (8) jest strażnik bramy Gnille-Laider. Porozmawiaj z nim, lecz jeszcze nie idź do Palisady.
14. Wstąp do namiotu w (9). (Q4) Po pierwsze, daj Valinowi Miksturę Braegh, a dowiesz się sporo rzeczy i dostaniesz 300 doświadczenia. (Q10) Po drugie, porozmawiaj z Garradinem i weź od niego List Miłosny. (Q10) Potem pogadaj z Denhamem, dzięki czemu odkryjesz prawdziwą naturę listów i (Q11) dostaniesz nowe zadanie, otrzymasz też 300 doświadczenia. (Q10) Porozmawiaj ponownie z Garradinem, odkryj jego tożsamość, zabij doppelgangera, w którego się zmieni - dostaniesz kolejne 300 doświadczenia.
15. (Q4) Poinformuj Elytharrę w (5) o uzdrowieniu Valina, a otrzymasz 400 doświadczenia, 250 złota, klejnot i naszyjnik.
16. (Q8) Wróć się do Doków Targos, wstąp do "Wilka Morskiego" w (8) i porozmawiaj z gospodarzem, weź od niego Dziób Statku.
17. (Q8) Wróć się do Targos i idź do "Płaczącej Wdowy" w (2), daj Dziób Statku duchowi, a za jego uwolnienie dostaniesz 400 doświadczenia. Poproś jeszcze o łzę ducha, a oprócz kolejnych 400 doświadczenia będziesz miał Butelkę Veiry (przyda się później). Zejdź na dół, pogadaj z Carl-Hyrdem, dostając 600 doświadczenia i (jeśli odpowiednio porozmawiasz) 50 złota, definitywnie kończąc to zadanie (Q8).
18. Elytharra w (5) może z Butelki Veiry wykonać sztylet.
19. Idź do Palisady.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany644892 Legionista
Witam! Chciałbym pogra w tą grę przez internet z kimś ale nie mam nikogo znajomego kto w tą grę gra także jakby ktoś chciał przez internet w to pogra piszcie na moje gadu 10027045 ;] dziękuje i pozdrawiam ;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.