Hitman 2 - Wyspa Sgail
Hitman 2 - Wyspa Sgail
Przystań. To domyślne miejsce rozpoczęcia misji. Możesz tu też później doprowadzić Stałą celem dokonania jego ekstrakcji.
Kanał. Możesz się do niego dostać otwierając bramkę (łom, wytrych) albo używając drabiny w małym pomieszczeniu na poziomie 1. Kanał prowadzi do katakumb i lochu.
Ścieżka wzdłuż klifu. Jest ona niedostępna dla gości i pilnowana oraz patrolowana przez strażników. Możesz tu wejść w przebraniu lub dotrzeć do ścieżki od zachodniej strony.
Główna brama. Przejście dostępne jest dla wszystkich. Możesz skorzystać z rynny na prawo od bramy żeby łatwo zakraść się na poziom 2.
Dolny dziedziniec. Jest on dostępny dla wszystkich. Możesz się tu przebrać za kelnera.
Loża patronów. Możesz się tu dowiedzieć o konkursie zorganizowanym dla nowicjuszy (jedna z misji fabularnych).
Przejście na poziom 2. Przejścia pilnuje dwóch strażników. Jeśli nie masz odpowiedniego przebrania to możesz otworzyć boczną bramkę za nimi.
Wejście dla nowicjuszy. Jest ono związane z jedną z misji fabularnych - możesz zapukać do drzwi w przebraniu nowicjusza i zapłacić 10 specjalnymi monetami. Są tu też droga w stronę górnego dziedzińca oraz rynna pozwalająca łatwo zakraść się na poziom 2.
Loch. Możesz poddać się tu przesłuchaniu w stroju nowicjusza - to jedna z misji fabularnych i okazja do zamordowania Zoe.
Góry dziedziniec. Przebywa tu bardzo liczna grupa osób. Agent 47 może tu pojawić się w przebraniu mistrza ceremonii (jedna z misji fabularnych).
Boczny obszar. Do doskonałe miejsce do pozyskania przebrania nowicjusza lub członka Arki. Są tu też przejścia do krypty oraz pomieszczenia pod kukłą.
Pomieszczenie pod kukłą. Możesz tu sabotować mechanizm kukły - pozwoli to podpalić Zoe (jedna z misji fabularnych).
Pomieszczenie ochrony. To jedno z miejsc gdzie możesz sabotować monitoring. Uwaga na kamerę przed południowymi drzwiami.
Wschodnie mury. Możesz tu dotrzeć od strony poziomu 2 używając schodów lub rynny. Są tu przejście do kuchni/piwnicy oraz schody na poziom 3.
Piwnica. Jest tu bramka do klatki schodowej, ale musisz mieć klucz (lub użyć wytrycha) oraz odpowiednie przebranie. W piwnicy są też przejścia do kuchni oraz katakumb.
Kostnica. Jest tu ciało Janusa. Agent 47 może założyć przebranie Janusa po to żeby wziąć udział w pogrzebie (jedna z misji fabularnych). Schody pozwalają łatwo dotrzeć na wyższe poziomy wieży.
Kamienny krąg. Zaplanowano tu pogrzeb Janusa. Agent 47 może pomóc w jego przygotowaniach oraz położyć się w trumnie w przebraniu Janusa (jedna z misji fabularnych).
Główne wejście do zamku. Pilnuje go trzech strażników. Najlepiej jest dotrzeć do zamku z innej strony - z północy lub z południa.
Galeria. Są tu wystawiane różne dzieła sztuki. Agent 47 może ukraść naszyjnik (najlepiej po wyłączeniu alarmu) oraz zamordować z jego użyciem Sophię (jedna z misji fabularnych).
Sekretny tunel. Łączy on magazyn z pomieszczeniem z klatką schodową.
Magazyn. Możesz otwierać kolejne skrzynki Arki w poszukiwaniu artefaktu (jedna z misji fabularnych).
Taras. Znajduje się tu armata - możesz ją załadować i zamordować Zoe po tym jak dotrze do kukły (w ramach misji fabularnej). Obok jest też loża VIP-ów - musisz mieć odpowiedni strój.
Kaplica. Możesz do niej dotrzeć także od strony drabiny w krypcie na poziomie 2. Jest tu pomieszczenie ochrony - możesz sabotować monitoring. W południowym pomieszczeniu przebywa mistrz ceremonii - możesz ukraść jego tożsamość (jedna z misji fabularnych). Obok kaplicy jest lądowisko śmigłowców - okazja do opuszczenia wyspy na pokładzie śmigłowca.
Kukła. Agent 47 może wezwać w to miejsce Zoe w przebraniu mistrza ceremonii. Jest to częścią jednej z misji fabularnych i pozwalania na zamordowanie Zoe poprzez podpalenie jej.
Pomieszczenie odnawiania artefaktów. Możesz otwierać kolejne skrzynki Arki w poszukiwaniu artefaktu (jedna z misji fabularnych).
Pomieszczenie kontrolne Arki. Agent 47 może tu sabotować monitoring.
Panel kontrolny systemu alarmowego. Agent 47 może sabotować panel i wyłączyć zabezpieczenia chroniące naszyjnik z galerii przed kradzieżą (część jednej z misji fabularnych).
Kościelna wieża. Możesz tu rozpocząć misję lub dotrzeć na wieżę od strony poziomu 3. To doskonałe miejsce do używania karabinu snajperskiego.
Dach zbrojowni. Możesz tu przebrać się za Jebediaha Blocka (po wyeliminowaniu go) - jest to częścią jednej z misji fabularnych.
Loża Architektów. Prawo pobytu mają tu tylko upoważnione osoby. Są tu schody prowadzące na wyższe poziomy zamku.
Biuro Sophii. Możesz się tu spotkać z nią w przebraniu w ramach jednej z misji fabularnych. Z biurem sąsiaduje pomieszczenie monitoringu - możesz go sabotować.
Biuro Stałej. Pojawia się on co pewien czas w wieży. Możesz go znaleźć w biurze lub w bibliotece na niższym piętrze.
Konklawe. Ma tu miejsce spotkanie najwyżej postawionych członków Arki.
Apartament. Agent 47 może doprowadzić tu do spotkania w ramach jednej z misji fabularnych. Jest tu też zbroja nadająca się do założenia (jest z nią powiązanych kilka wyzwań). Domyślnie przebywa tu 2 strażników plus 1 na balkonie.

Stowarzyszenie Arki na wyspie Sgail

Stowarzyszenie Arki na wyspie Sgail, indeks sekcji poradnika stworzonego dla gry Hitman 2 przez gry-online.pl

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Hitman 2

13 listopada 2018

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2019-01-20
13:42

SnakeEyes Legionista

SnakeEyes

To kiedy będzie dostępny do pobrania?

Komentarz: SnakeEyes
2019-01-31
17:54

10 cent Pretorianin

Co jest przyczyną tego, że do tej pory nie ma wersji PDF?

Komentarz: 10 cent
2019-02-11
21:56

Risc Junior

Witam,
Zapytam i ja - jak tam poradnik w wersji PDF?

Komentarz: Risc
2023-08-05
18:38

wojtostant Junior

Aby zabić tylko ją w wyzwaniu "Jak odejść, to z hukiem" wystarczy odkręcić prawą rurę.
Środkowa odpowiada za flaminga.
Lewa za kogoś po prawej z perspektywy trybun.

Komentarz: wojtostant
2024-04-21
07:04

aaaaa71441399df Junior

Mam problem ukończyłem 3 wyzwania do misji fabularnych w Whittleton Creek a nie dostałem pistoletu że strzałkami usypiającymi mimo że mam ukończone 3 wyzwania z misji fabularnych.

Komentarz: aaaaa71441399df

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl