Jak zachować się w sprawie Stałej w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2
Aktualizacja:
Stała (Constant) to unikalny NPC w misji na Wyspie Sgail w grze Hitman 2. Na tej stronie poradnika podpowiadamy jak rozpoznać tę postać oraz jak zachowywać się w stosunku do niej w trakcie zaliczania kontraktu.
- Gdzie znaleźć Stałą?
 - Ogólne informacje na temat Stałej
 - Wariant 1 - Nie wykonuj żadnej dodatkowej akcji
 - Wariant 2 - Doprowadzenie Stałej do przystani
 - Wariant 3 - Ewakuacja Stałej
 
Gdzie znaleźć Stałą?

Stała (Constant) to mężczyzna w granatowym garniturze, którego odnajduje się na górnych poziomach zamku. Może on przebywać w bibliotece lub biurze znajdujących się w jego wieży (północna część mapy), a także odwiedzać m.in. pomieszczenia wystawowe Hiperborei i dach zbrojowni.

Dodatkowy sposób na łatwe rozpoznanie Stałej to użycie trybu instynktu - jest on w nim oznaczany na niebiesko.
Ogólne informacje na temat Stałej
- Stała nie może zginąć w trakcie zaliczania misji Stowarzyszenie Arki. Śmierć tej postaci oznacza natychmiastowe zawalenie misji. Pilnuj się szczególnie w trakcie korzystania z materiałów wybuchowych i planowania ataków powiązanych z destrukcją otoczenia.
 - Pozbawienie Stałej przytomności jest dozwolone (możesz użyć np. strzykawki, trutki na szczury lub go poddusić). Jeśli jednak jego ciało zostanie odnalezione to rozpocznie się ewakuacja Stałej i będziesz miał tylko 5 minut na dokończenie misji (więcej o tym w dalszej części rozdziału).
 - Stała nie jest uzbrojony, aczkolwiek tak samo jak inne postacie niezależne może zostać zaalarmowany jeśli np. odnotuje moment popełnienia przestępstwa czy znajdzie czyjeś zwłoki.
 
Wariant 1 - Nie wykonuj żadnej dodatkowej akcji
Najbezpieczniejszy wariant to potraktowanie Stałej jak każdego innego NPC-a. Skup się w stu procentach na wyeliminowaniu Sophii oraz Zoe. Po tym jak zostaną zabite od razu opuść teren misji bez wchodzenia w jakikolwiek kontakt ze Stałą.
Wariant 2 - Doprowadzenie Stałej do przystani

Ten wariant zakłada wykonanie czynności po myśli Lucasa Grey'a, przy czym najpierw musisz zamordować Sophie oraz Zoe. Wybierz wariant zabójstwa, który nie zakłada natychmiastowego pozbycia się ciała (np. wepchnięcie Sophii do sarkofagu), bo musisz przeszukać zwłoki dowolnej z sióstr i zdobyć detonator.

Po tym jak Sophie oraz Zoe zginą dotrzyj wraz z detonatorem do Stałej i pokaż mu go żeby go zaszantażować.

Stała wyruszy w stronę przystani gdzie domyślnie rozpoczynała się misja. Musisz mu towarzyszyć i warto korzystać z dobrego przebrania (np. elitarnego strażnika w naszym przykładzie). Stała nie będzie zatrzymywał się i po drodze musisz unikać wrogich patroli oraz stacjonarnych strażników. Najbardziej problematyczny jest dolny dziedziniec z powyższego obrazka. Jeśli jeden z wartowników może rozpoznać tu Agenta 47 to otwórz lewą bramkę żeby go ominąć.
Wariant 3 - Ewakuacja Stałej

Ten wariant można potraktować jako karę, ale możesz go też dobrowolnie rozegrać na potrzeby zaliczenia wyzwania Odliczanie (The Final Countdown).
W dowolny sposób ogłusz Stałą, np. poprzez skorzystanie z obiektu do rzucania (takiego, który nie zabije Stałej w momencie uderzenia!) czy polegając na podduszeniu.

Zadbaj o to żeby ktoś odnalazł ogłuszoną osobę. Po tym jak Stała zostanie wybudzony rozpocznie się ewakuacja. Wyruszy on wraz z ochroniarzami w stronę lądowiska.

Tuż po tym jak Stała odleci z wyspy rozpocznie się odliczanie - masz 5 minut na zabicie Sophie i Zoe Washington, bo w przeciwnym razie zawalisz misję. Jeśli chcesz zaliczyć wspomniane wcześniej wyzwanie to warto postawić na bardziej agresywne działania, np. skorzystać z materiałów wybuchowych czy po prostu zastrzelić obie siostry.
Rozpoczęcie odliczania blokuje możliwość wykonywania zapisów stanu gry. Jeśli chcesz zabezpieczyć się to utwórz manualnego sejwa tuż przed tym jak Stała wsiądzie do śmigłowca (możesz śledzić jego ucieczkę w trybie instynktu).
0
- Hitman 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
	
- Stowarzyszenie Arki na wyspie Sgail
		
- Mapa lokacji i informacje o misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2
 - Jak łatwo zdobyć pierwsze przebranie w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2
 - Jak łatwo zebrać 10 unikalnych monet (pamiątkowych tokenów)? | Hitman 2
 - Misje fabularne w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2
 - Zamordowanie Sophii Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2
 - Zamordowanie Zoe Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2
 - Jak zachować się w sprawie Stałej w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2
 - Gdzie sabotować monitoring w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2
 
 
 - Stowarzyszenie Arki na wyspie Sgail
		
 
 - Opis przejścia
	
 
Komentarze czytelników
Stranger. Senator
Tak, planujemy opublikować poradnik do wszystkich lokacji.
SnakeEyes Legionista
Witam Kiedy poradnik zostanie udostępniony do pobrania?
SnakeEyes Legionista
Mam abonament do 11.01 fajnie jakby się Wam udało do tego czasu..
Stranger. Senator
O ile nie wydarzy się jakaś zombieapokalipsa jutro powinna zostać wgrana na www ostatnia część poradnika. ;) Pdf też będzie w najbliższym tygodniu.
10 cent Pretorianin
Co jest przyczyną tego, że do tej pory nie ma wersji PDF?
wojtostant Junior
Aby zabić tylko ją w wyzwaniu "Jak odejść, to z hukiem" wystarczy odkręcić prawą rurę.
Środkowa odpowiada za flaminga.
Lewa za kogoś po prawej z perspektywy trybun.
aaaaa71441399df Junior
Mam problem ukończyłem 3 wyzwania do misji fabularnych w Whittleton Creek a nie dostałem pistoletu że strzałkami usypiającymi mimo że mam ukończone 3 wyzwania z misji fabularnych.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
