Jak łatwo zebrać 10 unikalnych monet (pamiątkowych tokenów)? | Hitman 2
Aktualizacja:
Zbieranie unikalnych monet - pamiątkowych tokenów (Commemorative Token) jest częścią misji fabularnej Klub końca (Final Club) na wyspie Sgail w grze Hitman 2. Na tej stronie poradnika podpowiadamy jak łatwo uzbierać co najmniej 10 tokenów na potrzeby awansowania w misji fabularnej. Są to jedynie przykładowe miejsca, gdyż na wyspie Sgail możesz zdobyć maksymalnie 30 tokenów. Omówienie wspomnianej misji fabularnej znajdziesz na oddzielnej stronie z opisem przejścia.
Pierwszy nowicjusz

Co najmniej połowę spośród wymaganych tokenów możesz odebrać innym nowicjuszom (rozpoznasz ich łatwo po białych szatach). Na pierwszego z nich warto zaczaić się w zaznaczonym na obrazku bocznym korytarzu, który sąsiaduje z górnym dziedzińcem.

Nowicjusz co pewien czas zatrzymuje się w tej okolicy. Możesz użyć obiektu do rzucania żeby nakłonić go do zbadania bocznego korytarza lub sabotować generator, dzięki czemu przejdzie w bardziej ustronne miejsce. Wyeliminowana osoba powinna pozostawić po sobie 2 tokeny.
Drugi nowicjusz

Drugi nowicjusz powinien przebywać gdzieś w pobliżu sali pokazowej (Stronghold Showroom) sąsiadującej z dolnym dziedzińcem. Obszar ten zaznaczyliśmy na obrazku.

Zbliż się do nowicjusza żeby zaczął przechwalać się. Pokaże Agentowi 47 jeden z zebranych już tokenów, który możesz szybko złapać.

Wyrusz teraz w stronę toalety znajdującej się na tyłach sali pokazowej. Nowicjusz również dotrze w to miejsce chcąc odzyskać skradzoną monetę. Zaczekaj aż nowicjusz zrezygnuje i odwróci się. Wykonaj atak z zaskoczenia zanim wyjdzie z łazienki. W naszym przypadku nowicjusz pozostawił po sobie aż 3 tokeny, dzięki czemu już w tym momencie możesz mieć ich w sumie 6.
{ramkaniebieska}Liczba tokenów pozostawianych przez nowicjuszy może minimalnie różnić się w Twojej grze. Osoby te nie stoją bezczynnie, tylko też rozglądają się za tokenami. Możesz wręcz dłużej odczekać po to żeby wyręczyły Agenta 47 w zebraniu kilku dodatkowych tokenów z okolicy.{/ramkaniebieksa}
Inne łatwo dostępne lokacje z tokenami
Możesz odwiedzić dowolnie wybrane miejsca spośród wymienionych poniżej. Każde z nich znajduje się niedaleko miejsca startu i jest to ogólnodostępna lokacja albo miejsce, do którego łatwo można się zakraść. Kontynuuj poszukiwania aż zdobędziesz 10 tokenów żeby móc posunąć do przodu misję fabularną Klub końca.

2 tokeny odnajduje się na terenie krypty zlokalizowanej na zachód od górnego dziedzińca (jest tam wąskie przejście). Górny token jest z dala od przeciwników. W celu dotarcia do dolnego użyj dowolnego obiektu do rzucania żeby odwrócić uwagę dwóch strażników.

2 tokeny odnajduje się w okolicach górnego dziedzińca. Lewy token jest w ogólnodostępnym miejscu. W celu dotarcia do prawego przekradnij się za plecami członka Arki i uważaj na dwóch strażników zatrzymujących się obok klifu.

Token leży na półce na tyłach sali pokazowej (Stronghold Showroom).

2 tokeny odnajduje się na południowym murze na poziomie 2. Możesz tam łatwo dotrzeć wspinając się po rynnie przy ścieżce łączącej dolny i górny dziedziniec. Oba tokeny są w ogólnodostępnym miejscu, aczkolwiek uważaj na kamerę na ścianie pomieszczenia ochrony.

2 tokeny odnajduje się na wschodnim murze na poziomie 3. Unikaj wykrycia przez strażników przebywających w okolicy. Możesz w razie potrzeby ich wyeliminować lub odwracać ich uwagę rzucanymi przedmiotami.
0
- Hitman 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Stowarzyszenie Arki na wyspie Sgail
- Mapa lokacji i informacje o misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2
- Jak łatwo zdobyć pierwsze przebranie w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2
- Jak łatwo zebrać 10 unikalnych monet (pamiątkowych tokenów)? | Hitman 2
- Misje fabularne w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2
- Zamordowanie Sophii Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2
- Zamordowanie Zoe Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2
- Jak zachować się w sprawie Stałej w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2
- Gdzie sabotować monitoring w misji Stowarzyszenie Arki? | Hitman 2
- Stowarzyszenie Arki na wyspie Sgail
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
10 cent Pretorianin
Co jest przyczyną tego, że do tej pory nie ma wersji PDF?
wojtostant Junior
Aby zabić tylko ją w wyzwaniu "Jak odejść, to z hukiem" wystarczy odkręcić prawą rurę.
Środkowa odpowiada za flaminga.
Lewa za kogoś po prawej z perspektywy trybun.
aaaaa71441399df Junior
Mam problem ukończyłem 3 wyzwania do misji fabularnych w Whittleton Creek a nie dostałem pistoletu że strzałkami usypiającymi mimo że mam ukończone 3 wyzwania z misji fabularnych.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.