Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 3 Guardian Angels (3) Operacja Houndsmith
Aktualizacja:
Potem równie cicho otwórz drzwi po prawej i załatw patrolującego korytarz wartownika. Ok, stoisz w tunelu. [obrazek poniżej po lewej]
![]() | ![]() |
Na wprost masz drzwi (póki co zamknięte) za którymi znajduje się dynamit. Drzwi po prawej prowadzą do kolejnego korytarza/tunelu (następny patrolujący Fryc) kończącego się drzwiami za którymi znajduje się małe pomieszczenie z Niemiaszkiem w środku a także granatami i dużą apteką. [obrazek powyżej po prawej] Z kolei drzwi po lewej to korytarz (i wartownik) kończący się drzwiami prowadzącymi do dwuizbowego pomieszczenia, w którym przetrzymywany jest dowódca SAS. Pilnuje go jeden wartownik (po otwarciu drzwi tego zastrzel najpierw), drugi pochyla się nad stołem (rozwal go zaraz potem). Podejdź do żołnierza SAS ratując go i wypełniając w ten sposób stosowny cel misji ("Rescue the SAS Commander" ). [obrazek poniżej po lewej]
![]() | ![]() |
Zabitemu przy stole Niemcowi zabierz klucz do pomieszczenia z dynamitem. [obrazek powyżej po prawej]
Teraz wreszcie możesz ruszać wszystkimi swoimi żołnierzami przez las w kierunku kompleksu nr 2 gdzie przetrzymywana jest reszta jeńców (dwóch żołnierzy SAS i dwóch Francuzów). Ostrożnie podejdź pod wejście do kompleksu (za stojącym przed bunkrem jeepem) i załatw wartownika, który powinien stać na zewnątrz. [obrazek poniżej po lewej]
![]() | ![]() |
Poczekaj na kolejnych Fryców (ok. 5-u), którzy wyskoczą z bunkra i zastrzel po kolei ich wszystkich. [obrazek powyżej po prawej] Teraz ostrożnie wejdź do środka i zaraz w wejściu szybko obróć się w prawo i załatw paru następnych Szkopów pchających Ci się pod lufę. [obrazek poniżej po lewej] Powinieneś szybko iść prosto.
![]() | ![]() |
[W lewo raczej nie musisz iść - znajdują się tam toaleta, w której raczej nie powinno nikogo być (ale zajrzyj tam, może będziesz miał szczęście i dorwiesz jakiegoś Niemiaszka na kibelku ;-P). [obrazek powyżej po prawej] ]
Wejdziesz do pomieszczenia z dwojgiem drzwi (te po lewej prowadzą do jakiegoś składziku, w którym nie ma nic ciekawgo). [obrazek poniżej po lewej]
![]() | ![]() |
Wstrzymaj oddech i szybko wparuj do pomieszczenia na wprost, piorunem załatw Fryca pod ścianą celującego z pistoletu maszynowego do dwóch francuskich jeńców (albo on załatwi Francuzów). Zastanów się czy o niczym nie zapomniałeś (np. o wysadzeniu radiostacji) i podejdź najpierw do Francuzików a potem wejdź do małego pomieszczenia na wprost, w którym leżą uratowani przez Ciebie (ale ranni) dwaj żołnierze SAS. [obrazek powyżej po prawej]
![]() | Koniec misji i (niestety) całego tego dodatku do świetnej "Hidden & Dangerous 2" :-(. Szkoda ... Na otarcie łez obejrzyj sobie jeszcze outro. |
- Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
- Hidden: Drużyna Szabla - poradnik do gry
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Operacja Houndsmith
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 1 Double Action (1) Operacja Houndsmith
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 1 Double Action (2) Operacja Houndsmith
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 1 Double Action (3) Operacja Houndsmith
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 1 Double Action (4) Operacja Houndsmith
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 1 Double Action (5) Operacja Houndsmith
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 2 Razor Blade (1) Operacja Houndsmith
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 2 Razor Blade (2) Operacja Houndsmith
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 2 Razor Blade (3) Operacja Houndsmith
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 3 Guardian Angels (1) Operacja Houndsmith
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 3 Guardian Angels (2) Operacja Houndsmith
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 3 Guardian Angels (3) Operacja Houndsmith
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Operacja Houndsmith
- Hidden: Drużyna Szabla - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Małe sprostowanie - grałem na wer. 1.11.
W 1.12 z ciekawszych i przydatnych rzeczy dodano m.in. wstrzymywanie oddechu (klawisz akcji) przez strzelca wyborowego kiedy celuje przez lunetę co powoduje (jak się można domyślić), że celownik mniej "lata" (ciekawy patent).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











