Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Broń Broń i ekwipunek

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Light weapons - lekka broń

Noże (angielski, niemiecki)

Majchry to jedna z podstawowych broni. Dawaj je do ładownic (pouches) każdego z twoich komandosów (po jednym), dzięki nim będą mogli po cichu rozprawić się ze "stacjonarnym" (tzn. nie poruszającym się) przeciwnikiem. Do Fryców przechadzających się tam i z powrotem nawet nie podchodź z majchrem, nie będziesz ich w stanie po cichu zajść od tyłu (zbyt wolno się poruszasz) chyba, że robią przystanki, wtedy możesz zaatakować. Ostatecznie możesz dobiec do idącego przeciwnika od tylu i dźgnąć go ale wówczas wybieraj oponentów uzbrojonych w karabin - z reguły Fryc zdąży się obrócić i wystrzelić do Ciebie zanim go "pochlastasz" więc lepiej aby nie miał peemu ;-). Wyjątkowo możesz nie dawać noży komandosom uzbrojonym w wytłumioną broń. Czasami przy zabitych Niemiaszkach znajdziesz niemieckie noże - zabieraj je ze sobą, mogą się bardzo przydać jako element wyposażenia "przebierańców", którzy potem będą nimi wykańczać po cichu Fryców (Niemcy nie mają wytłumionej broni palnej poza jednym pistolecikiem, który znajdziesz sporadycznie).

Pistolety/Rewolwery (Colt 1911, Parabellum (w tym wytłumiony)/Enfield .38)

Generalnie tą broń możesz sobie darować, jest mało użyteczna. Wyjątkowo możesz wsunąć jedną "klamkę" (do obrony osobistej) w ładownicę komandosowi, który wziął karabin o małej szybkostrzelności np. jakąś "snajperkę" albo rkm (ręczny karabin maszynowy), z którego może strzelać tylko w pozycji leżącej (np. Bren). Poruszając się z tym ostatnim jest bezbronny, powinien więc mieć jakiegoś "gnata" do obrony kiedy zostanie zaskoczony nagłym pojawieniem się wroga w odległości kilku metrów od siebie. Pistolety w tej grze nie zacinają się (podobnie jak inna broń) więc nie ma różnicy czy weźmiesz pistolet czy rewolwer (pistolet musiałbyś przeładować w celu usunięcia feralnego niewypału, rewolwer jest "szybszy", wystarczy ponownie nacisnąć spust ale z braku zacięć ta różnica między nimi nie istnieje jak wspominałem). Wyjątkowo polecam (zamiast noża) niemieckiego Lugera (pistolet) z tłumikiem dźwięku - niezastąpiony szczególnie dla twojego strzelca wyborowego w sytuacji kiedy przemieszczając się na dogodną pozycję na drodze stanie mu jakiś niemiecki maruder, którego trzeba po cichu usunąć.

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2006-01-20
00:35

zanonimizowany56818 Generał

Małe sprostowanie - grałem na wer. 1.11.

W 1.12 z ciekawszych i przydatnych rzeczy dodano m.in. wstrzymywanie oddechu (klawisz akcji) przez strzelca wyborowego kiedy celuje przez lunetę co powoduje (jak się można domyślić), że celownik mniej "lata" (ciekawy patent).

Komentarz: zanonimizowany56818

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl