Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Porady Broń i ekwipunek

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Garść porad dotyczących ekwipunku, których (być może) nie znajdziesz w poradniku Zodiaca do "H&D 2" a które mogą się okazać pomocne:

  • Przed misją, w trakcie doboru ekwipunku, dobrym pomysłem jest rozdanie swoim komandosom niemieckiej broni (o ile masz do niej dostęp) zamiast alianckiej. Możesz w ten sposób zaoszczędzić miejsca w plecaku na dodatkowe wyposażenie (np. materiały wybuchowe, apteczki) przydzielając żołnierzom mniej amunicji - tylko do ładownic (pouches), do natychmiastowego użytku. Amunicję będą zbierać już w trakcie misji zabierając ją poległym Frycom. Podobnie możesz postąpić z przydziałem amunicji do alianckiej broni - dać ją komandosom tylko do ładownic (miejsce w plecaku rezerwujesz na inny sprzęt, specjalistyczny). Jest to jednak deczko ryzykowniejszy krok bo w przeciwieństwie do ammo niemieckiej, którą odbierasz trupom (a tych będą stosy) amunicję do alianckich "giwer" będziesz znajdował na planszach znacznie rzadziej, tylko w skrzyniach. A nie każdemu się chce takich skrzynek szukać po mapie, tym bardziej, że droga do nich często jest usłana kolcami (czyt. niemieckimi szwejkami) ...
  • Pamiętaj, że (w trakcie dobierania wyposażenia) jeśli któremuś z Twoich ludzi nie mieści się do plecaka amunicja do jego broni czy cały sprzęt, którym planowałeś go obarczyć możesz je wrzucić do plecaka jego kompanowi jeśli ten ma jeszcze miejsce. Potem przecież ten pierwszy, kiedy zrobi mu się trochę lżej (zacznie mu ubywać amunicji), może dozbroić się w swoją ammo u tego drugiego.
  • Początkowo, kiedy komandosi nie rozwinęli jeszcze do odpowiedniego poziomu współczynnika Strength (siły), bierz jeśli możesz jak najlżejszą broń palną. Wraz z nabywaniem krzepy przez podwładnych możesz zacząć myśleć o obarczaniu ich dwoma broniami naraz (np. pm do ręki i karabinek na ramię).
  • Pamiętaj (rozgrywając kampanię), że sprzęt jaki bierzesz przed pierwszą misją danej operacji powinien Ci służyć podczas całej tej operacji - potem już korzystasz tylko z tego co zabrałeś na początku albo co zdobyłeś na wrogu w trakcie gry.
  • Do misji w terenie otwartym (pustynia) proponuję brać dwa karabiny/karabinki (polecam Garanda i M1 Carbine) dla pierwszych dwóch komandosów plus jeden pm dla trzeciego (gdyby trzeba było wejść do jakiegoś budynku) i karabin wyborowy + karabin maszynowy (może być rkm, z którym trzeba położyć się na piasku aby strzelać) dla ostatniego. W terenie zabudowanym - proporcje między karabinami a peemami odwrotne tzn. bierzesz dwa peemy i jeden karabin/karabinek (albo karabin z lunetą) i karabin szturmowy (np. BAR) dla ostatniego żołnierza.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2006-01-20
00:35

zanonimizowany56818 Generał

Małe sprostowanie - grałem na wer. 1.11.

W 1.12 z ciekawszych i przydatnych rzeczy dodano m.in. wstrzymywanie oddechu (klawisz akcji) przez strzelca wyborowego kiedy celuje przez lunetę co powoduje (jak się można domyślić), że celownik mniej "lata" (ciekawy patent).

Komentarz: zanonimizowany56818

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl