Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 1 Mouse in the house (2) Operacja Heat
Aktualizacja:
Opis przejścia (proponowany):
Zacznij od "zdjęcia" z karabinu wyborowego pięciu niemieckich strażników przechadzających się po murach nad bramami prowadzącymi do miasta. Po każdym Twoim niecelnym strzale zaniepokojony Szkop przykuca na dłuższą chwil€ ale nie jest w stanie Cię dojrzeć, poczekaj wiec aż znowu się podniesie i wróci do patrolowania. [obrazek poniżej po lewej]
![]() | ![]() |
Najpierw wyeliminuj wartownika skrajnie po prawej ponieważ gdy zaczynasz od pozostałych ten lubi przykucnąć i przyczaić się tak, że go potem nie będziesz widział. I w dalszej części gry może sprawić kłopoty ... Nie dajmy mu więc tej szansy. [obrazek powyżej po prawej] Kiedy skończysz z Frycami na murach podejdź cicho dwoma komandosami do bram po lewej i po prawej, po jednym do każdej bramy oraz dwoma pod główną bramę. Zdejmij pilnujących ich strażników, uważaj na patrolujących teren wartowników po bokach - mogą przybiec zaalarmowani strzelaniną. [obrazek poniżej po lewej]
![]() | ![]() |
Wykończ wówczas także ich oraz każdego Szwaba, który ściągnie na miejsce. Jeżeli wszystko poszło zgodnie z planem mury, bramy i najbliższa okolica powinny być oczyszczone z faszystów. [obrazek powyżej po prawej] Wracaj do jeepów i wpakuj ludzi do jednego z nich (snajper za karabin maszynowy, ludzie z bronią maszynową (peemy i rkm) z tyłu). Jeśli czujesz się na siłach możesz także zająć obydwa pojazdy, po dwóch komandosów do każdego (kierowca i strzelec kaemu) i przejechać przez miasteczko dwoma różnymi trasami. [obrazek poniżej po lewej]
![]() | ![]() |
Pora wybrać się na dziki rajd przez miasteczko prosto do aresztu aby uwolnić jeńców ("Free the prisoners") . Proponuję wjazd przez bramę po lewej (drogę wskazuje biały kursor na odpowiednim obrazku). [obrazek powyżej po prawej] Zaraz za nią skręć w prawo i dalej prosto, wzdłuż murów (równolegle do nich innymi słowy), mijając główną bramę (całą trasę przejazdu przez miasteczko oznaczyłem na mapie).
Tuż przed prawą bramą skręć w lewo i zaraz się zatrzymaj (miejsce postoju oznaczone na mapie czerwoną kropką ). Powinieneś tak stanąć aby przodem samochodu (i karabinem maszynowym) wycelować w róg budynku przed Tobą (wskazuje go biały kursor na stosownym obrazku). Zaraz pod lufę jeepowego kaemu wbiegnie cała chmara Fryców z pobliskiego garnizonu i okolicy. Wybiegną główną ulicą na lewo od rogu budynku na wprost ale mogą też wybiec z przejścia między budynkami na prawo od rogu. Dlatego kazałem Ci się tak ustawić aby km mógł ostrzelać Szkopów niezależnie od tego skąd wybiegną. [obrazek poniżej po lewej] Wystrzelaj wszystkich nieprzyjaciół (możesz to zostawić celowniczemu kaemu), uważaj jednak na potencjalnych Niemiaszków, którzy mogą wyskoczyć z lewej strony Twojego samochodu. Jeśli chcesz możesz więc wysiąść kierowcą i obrócić się w tą stronę jednak nie powinien pojawić się tam już żaden Szkop bo prawdopodobnie wszystkich wystrzelałeś wcześniej przy bramach.
![]() | ![]() |
Teraz ruszaj dalej prosto, główną ulicą. Zaraz po lewej ujrzysz dwie niemieckie ciężarówki (na wprost wyjścia z garnizonu) - pociągnij po nich seryjką z kaemu na jeepie a od razu wypełnisz pierwszy z dodatkowych celów misji czyli zniszczenie niemieckich ciężarówek ("Damage the German supply vehicles") . [obrazek powyżej po prawej] Zatrzymaj się przy pojazdach (druga czerwona kropka ), wyskocz z samochodu jednym komandosem i udaj się nim na prawo, w kierunku garnizonu. Powinieneś dostać się na górę do pomieszczenia z radiem (drzwi do niego wskazuje biały kursor na odpowiednim obrazku). [obrazek poniżej po lewej] Na prawo od wejścia na garnizonowy dziedziniec jest skrzynka z amunicją więc możesz się dozbroić jeśli musisz (ale pamiętaj, że czas upływa - niedługo zmienią się warty w mieście).
![]() | ![]() |
Wbiegnij na górę i cichutko wejdź do pomieszczenia z radiostacją. Majchrem zabij śpiącego na krześle Fryca, podłóż materiał wybuchowy w miejsce oznaczone na czerwono i pryskaj stamtąd z powrotem do jeepa. Radiostacja po chwili wyleci w powietrze a Ty tym samym zrealizujesz kolejny, dodatkowy cel misji czyli zniszczenie stacji radiowej wroga ("Destroy the enemy radio station") . [obrazek powyżej po prawej] Wskakuj do samochodu i ruszaj w dalszą drogę przez miasto błyskawicznie likwidując Niemiaszków, którzy mieli pecha wejść Ci prosto przed maskę (możesz też ich zwyczajnie ... rozjeżdżać ;-). [obrazek poniżej po lewej]
![]() | ![]() |
W pewnym momencie skręć w lewo, potem jeszcze raz w lewo i od razu w prawo - wyjedziesz dokładnie przed wejście do aresztu gdzie przetrzymywani są alianccy jeńcy (piorunem rozwal z kaemu wartowników przed obiektem). Szybko zaparkuj samochód przed budynkiem, jednak nie tuż pod bramą (trzecia czerwona kropka ). Dobrze by też było gdybyś od razu odwrócił pojazd w kierunku, z którego tu przyjechałeś (będziesz uciekał tą samą trasą). [obrazek powyżej po prawej]
- Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
- Hidden: Drużyna Szabla - poradnik do gry
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Operacja Heat
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 1 Mouse in the house (1) Operacja Heat
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 1 Mouse in the house (2) Operacja Heat
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 1 Mouse in the house (3) Operacja Heat
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 1 Mouse in the house (4) Operacja Heat
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 2 Snakebite (1) Operacja Heat
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 2 Snakebite (2) Operacja Heat
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 2 Snakebite (3) Operacja Heat
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 2 Snakebite (4) Operacja Heat
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 3 Sitting Duck (1) Operacja Heat
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 3 Sitting Duck (2) Operacja Heat
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 3 Sitting Duck (3) Operacja Heat
- Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Operacja Heat
- Hidden: Drużyna Szabla - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Małe sprostowanie - grałem na wer. 1.11.
W 1.12 z ciekawszych i przydatnych rzeczy dodano m.in. wstrzymywanie oddechu (klawisz akcji) przez strzelca wyborowego kiedy celuje przez lunetę co powoduje (jak się można domyślić), że celownik mniej "lata" (ciekawy patent).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












