Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 1 Chestnut (1) Operacja Husky

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 1 "Chestnut"

Proponowany ekwipunek:

Maksimum materiałów wybuchowych (3 szt. są niezbędne ale jeśli możesz postaraj się wziąć więcej, najlepiej równo 10 szt.), karabin wyborowy Enfield, Bazooka, granaty defensywne (obronne) - przynajmniej trzy.

Mapa:

Założenia misji - Misja 1 Chestnut (1) | Operacja Husky | Hidden and Dangerous 2 Drużyna Szabla - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Założenia misji:

Zadanie jest proste w założeniach jak życie Aborygena, trudniejsze w wykonaniu - masz zniszczyć baterię dział nabrzeżnych (Destroy cannon no - Misja 1 Chestnut (1) | Operacja Husky | Hidden and Dangerous 2 Drużyna Szabla - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Zadanie jest proste w założeniach jak życie Aborygena, trudniejsze w wykonaniu - masz zniszczyć baterię dział nabrzeżnych ("Destroy cannon no.1, 2, 3") aby ułatwić Aliantom lądowanie a następnie opuścić to miejsce ("Retreat from the area") .

Opcjonalnie, pozostając w pełnym składzie ("All the members of the unit must survive"), zniszcz magazyn amunicji ("Destroy the ammunition store"), skład paliwa ("Destroy the fuel supplies"), armaty plot. Flak 88 ("Destroy the Anti-Aircraft defences (Flak 88)"), armaty ppanc. PAK 40 ("Destroy the PAK 40 cannons") .

Proponowany sposób wykonania:

Oczywiście aby nie było za łatwo i coby zmusić Cię do "zwiedzenia" praktycznie całego obszaru pierwsze dwa bunkry z działami nabrzeżnymi są zamknięte na cztery spusty - najpierw musisz znaleźć kluczyk do drzwi albo poszukać innego "dojścia" do ich wnętrz (w celu podłożenia ładunków). Po drodze możesz wysadzać w powietrze wszystko co zostało do tego przewidziane (opcjonalne cele misji) - potrzeba naprawdę sporo dynamitu. Na koniec czeka Cię w sumie jeszcze trudniejsze od zniszczenia dział zadanie - aby wydostać się z tego obszaru musisz najpierw zniszczyć dwa niemieckie czołgi blokujące Ci drogę.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2006-01-20
00:35

zanonimizowany56818 Generał

Małe sprostowanie - grałem na wer. 1.11.

W 1.12 z ciekawszych i przydatnych rzeczy dodano m.in. wstrzymywanie oddechu (klawisz akcji) przez strzelca wyborowego kiedy celuje przez lunetę co powoduje (jak się można domyślić), że celownik mniej "lata" (ciekawy patent).

Komentarz: zanonimizowany56818

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl