Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 2 Razor Blade (3) Operacja Houndsmith

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wykończ jeszcze "stajennego" (jeśli przechodzisz tą misję cichym sposobem ten Fryc czyści konika w stajni). Potem możesz jeszcze zabrać niemieckiemu snajperowi jego broń. Na strychu obok niego nie powinien się nikt chować. [obrazek poniżej po lewej]

1 - Misja 2 Razor Blade (3) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
Komandos, który wcześniej wszedł przez główną bramę może teraz (albo równocześnie z pozostałymi) wejść do budynku poprzez drzwi po prawej w głównym wejściu - Misja 2 Razor Blade (3) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Komandos, który wcześniej wszedł przez główną bramę może teraz (albo równocześnie z pozostałymi) wejść do budynku poprzez drzwi po prawej w głównym wejściu. [obrazek powyżej po prawej] Po ich otwarciu zobaczy następne - te z prawej prowadzą na górę. [obrazek poniżej po lewej]

2 - Misja 2 Razor Blade (3) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
Na razie jednak niech idzie prosto i wyczyści dwa pomieszczenia - Misja 2 Razor Blade (3) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Na razie jednak niech idzie prosto i "wyczyści" dwa pomieszczenia. Jeden z zabitych tu Niemców powinien mieć dokumenty (listę kolaborantów) - zabierz mu je. [obrazek powyżej po prawej] Potem wróć i udaj się schodami na górę. Znowu zobaczysz kilka drzwi, za tymi z prawej ukrywa się poszukiwany zdrajca, którego masz wziąć żywcem. [obrazek poniżej po lewej]

3 - Misja 2 Razor Blade (3) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
Najpierw jednak wejdź przez te drzwi na wprost i wykończ Fryca lub kilku w środku - jeden może siedzieć na łóżku na lewo, na prawo za kolejnymi drzwiami jest zaś małe pomieszczonko, w którym też może chować się jakiś Niemiaszek - Misja 2 Razor Blade (3) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Najpierw jednak wejdź przez te drzwi na wprost i wykończ Fryca lub kilku w środku - jeden może siedzieć na łóżku na lewo, na prawo za kolejnymi drzwiami jest zaś małe pomieszczonko, w którym też może chować się jakiś Niemiaszek. Po ich wykończeniu powinieneś ujrzeć napis informujący, że wyeliminowałeś już wszystkich wrogów i wypełniłeś tym samym jeden z podstawowych celów misji ("Eliminate all enemies and clear the area" ). [obrazek powyżej po prawej] Jeżeli taka informacja się nie pojawia to znaczy, że któregoś przeoczyłeś. Rozejrzyj się więc dokładnie (m.in. Twój snajper na zewnątrz powinien sprawdzić czy jakiś Szwabina nie pęta się gdzieś po polach w pobliżu farmy). Aby zakończyć zadanie zbierz teraz wszystkich swoich ludzi w pomieszczeniu z kolaborantem. [obrazek poniżej po lewej]

4 - Misja 2 Razor Blade (3) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
Teraz tylko obejrzyj filmik na którym Twoi komandosi przekazują członkom francuskiego ruchu oporu tego parszywego zdrajcę - Misja 2 Razor Blade (3) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Teraz tylko obejrzyj filmik na którym Twoi komandosi przekazują członkom francuskiego ruchu oporu tego parszywego zdrajcę. [obrazek powyżej po prawej]

UWAGA ! W zależności od tego w jaki sposób rozgrywasz ten scenariusz zdrajcę możesz znaleźć raz w tym a raz w innym pomieszczeniu (jeśli grasz "po cichu" możliwe jest, że znajdziesz go gwarzącego z gestapowcem w pomieszczeniu na dole). Jeśli z kolei chcesz znaleźć spis kolaborantów najlepiej przeszukuj wszystkich zabitych Fryców, chociaż zwykle ten papier ma również jeden z Fryców w pomieszczeniach na dole.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2006-01-20
00:35

zanonimizowany56818 Generał

Małe sprostowanie - grałem na wer. 1.11.

W 1.12 z ciekawszych i przydatnych rzeczy dodano m.in. wstrzymywanie oddechu (klawisz akcji) przez strzelca wyborowego kiedy celuje przez lunetę co powoduje (jak się można domyślić), że celownik mniej "lata" (ciekawy patent).

Komentarz: zanonimizowany56818

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl