Hidden and Dangerous 2 Sabre Squadron: Misja 3 Guardian Angels (2) Operacja Houndsmith

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Opis przejścia (proponowany):

Na początku, zanim rozpocznie się właściwa gra, wysłuchaj planu Francuza z ruchu oporu - dla przypomnienia: na Twój sygnał (raca świetlna) partyzanci wysadzą skład paliwa odwracając uwagę Fryców od Twojego ataku. [obrazek poniżej po lewej]

1 - Misja 3 Guardian Angels (2) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
Teraz możesz ruszać do akcji (komenda Follow me - Misja 3 Guardian Angels (2) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Teraz możesz ruszać do akcji (komenda "Follow me !" i "Fire at will !" dla podwładnych) - kieruj się na północ, trzymając się lewego skraju pobliskiego pola minowego. [obrazek powyżej po prawej] Po chwili powinieneś ujrzeć pierwszych Fryców (pomiędzy drzewami i w pierwszym okopie po prawej) - otwórz ogień. Możesz podzielić swój zespół na dwie równe sekcje (w każdej pm i karabinek) i każdą wysłać do oczyszczenia z Niemiaszków obu okopów - tego z lewej i tego z prawej. [obrazek poniżej po lewej]

2 - Misja 3 Guardian Angels (2) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Tutejsze bunkry (jak widać na załączonym obrazku) są raczej kiepsko skonstruowane - kryjących się w nich Szkopów możesz zdjąć strzelając w dosyć szerokie szczeliny pomiędzy dachem a okopem - Misja 3 Guardian Angels (2) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Tutejsze bunkry (jak widać na załączonym obrazku) są raczej kiepsko skonstruowane - kryjących się w nich Szkopów możesz zdjąć strzelając w dosyć szerokie szczeliny pomiędzy dachem a okopem. Nie ma w nich zamocowanych żadnych karabinów maszynowych, które mogłyby otworzyć do Twoich żołnierzy ogień. Często za to można w tych bunkrach znaleźć skrzynie z amunicją. [obrazek powyżej po prawej] Kiedy wykończysz Szwabków w okopie po lewej i jego okolicy podejdź (poruszając się w transzei) w kierunku składu paliwa. [obrazek poniżej po lewej]

3 - Misja 3 Guardian Angels (2) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
Odpal flarę z pistoletu sygnałowego dając partyzantom znak do wysadzenia w powietrze niemieckiego paliwa - Misja 3 Guardian Angels (2) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Odpal flarę z pistoletu sygnałowego dając partyzantom znak do wysadzenia w powietrze niemieckiego paliwa. [obrazek powyżej po prawej] Równie dobrze możesz sam ostrzelać beczki powodując ich eksplozję. [obrazek poniżej po lewej]

4 - Misja 3 Guardian Angels (2) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
Wystrzelaj wszystkich Szwabów, którzy mogą zbiec na miejsce - Misja 3 Guardian Angels (2) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Wystrzelaj wszystkich Szwabów, którzy mogą zbiec na miejsce. Teraz możesz zacząć realizować dalszą część planu - Twoi komandosi z okopu po lewej powinni udać się do kompleksu nr 1 (w stronę wejścia do niego) a żołnierze z okopu po prawej powinni podbiec do żołnierza SAS znajdującego się pod drzewem między dwoma bunkrami, w pobliżu wejścia do 1-go kompleksu. Ratując tego szwejka (i dowiadując się od niego gdzie jest przetrzymywany jego dowódca) wypełnisz pierwszy cel misji ("Rescue the SAS soldier and locate the others") . [obrazek powyżej po prawej]

Jeśli przed akcją dałeś któremuś ze swoich ludzi materiał wybuchowy możesz teraz tego żołnierza (wraz z towarzyszem) wysłać do bunkra na północy w którym znajduje się radiostacja i książka kodowa. [obrazek poniżej po lewej]

5 - Misja 3 Guardian Angels (2) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
Załatw dwóch Szkopów w pomieszczeniu radiostacji, zabierz ze stołu po prawej brązową książeczkę kodową wypełniając pierwszy z dodatkowych celów misji (Aquire the code tables ) i wysadź w powietrze swoim dynamitem cały bunkier realizując drugi cel opcjonalny (Damage the radio station ) - Misja 3 Guardian Angels (2) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Załatw dwóch Szkopów w pomieszczeniu radiostacji, zabierz ze stołu po prawej brązową książeczkę kodową wypełniając pierwszy z dodatkowych celów misji ("Aquire the code tables" ) i wysadź w powietrze swoim dynamitem cały bunkier realizując drugi cel opcjonalny ("Damage the radio station" ). [obrazek powyżej po prawej] Pozostałych dwóch żołnierzy powinno wejść do podziemnego kompleksu nr 1, w którym jest przetrzymywany dowódca SAS i oczyścić go z wroga uwalniając tego żołnierza. Jeśli zaś póki co nikt nie ma materiałów wybuchowych musisz najpierw wyczyścić kompleks nr 1 (w jednym z pomieszczeń znajduje się dynamit, którym potem zniszczysz wspomnianą radiostację). Zastrzel Fryców, którzy mogli usłyszeć jak podchodzisz do wejścia kompleksu _1. [obrazek poniżej po lewej]

6 - Misja 3 Guardian Angels (2) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry
Jeśli nikt Cię nie usłyszał stań najpierw po cichutku przy drzwiach po lewej (magazyn), otwórz je i wrzuć do środka granat - Misja 3 Guardian Angels (2) | Operacja Houndsmith | Hidden and Dangerous 2 - Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - poradnik do gry

Jeśli nikt Cię nie usłyszał stań najpierw po cichutku przy drzwiach po lewej (magazyn), otwórz je i wrzuć do środka granat. Wprawdzie w środku jest pełno amunicji i broni :-) jednak ... nic nie powinno pieprznąć poza granatem i dwoma Frycami w środku, którzy ... pieprzną o ziemię :-). Jeśli chcesz możesz wejść teraz do tego magazynu i dozbroić się (karabiny Garand, Spriengfield z lunetą, Bazooki, ammo, granaty). [obrazek powyżej po prawej]

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2006-01-20
00:35

zanonimizowany56818 Generał

Małe sprostowanie - grałem na wer. 1.11.

W 1.12 z ciekawszych i przydatnych rzeczy dodano m.in. wstrzymywanie oddechu (klawisz akcji) przez strzelca wyborowego kiedy celuje przez lunetę co powoduje (jak się można domyślić), że celownik mniej "lata" (ciekawy patent).

Komentarz: zanonimizowany56818

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl