Gunpoint: Przeciwnicy i elementy rozgrywki
Aktualizacja:
Rodzaje przeciwników

W Gunpoint są trzy rodzaje przeciwników, do każdego z nich wymagane jest inne podejście.
1: Normal Guard - można się go pozbyć na wiele sposobów. Jego jedynym elementem obrony jest pistolet, którego używa gdy zobaczy gracza.
2: Enforcer - można się go pozbyć za pomocą Boobytrap, Resolvera bądź wskakując na niego tylko wtedy gdy jest koło szyby, aby przez nią wyleciał.
3: Pro - widzi w ciemnościach i strzela nawet wtedy, gdy celuje się w niego Resolverem.
Elementy Rozgrywki
Zanim przejdziesz do opisu przejścia powinieneś wiedzieć kilka rzeczy na temat kilku różnych elementów znajdujących się w grze.

To są Circuit Boxy, które potrzebne będą do przekablowywania różnych rzeczy. Aby aktywować jednego z nich, trzeba do niego podejść.

Od lewej: winda oraz klatka schodowa, którymi przemieszczamy się między piętrami, następnie drzwi z czujnikiem ruchu (otwierają się gdy do nich podejdziesz), drzwi z panelami aktywującymi, które można przekablować oraz drzwi które otwierają się tylko na kilka sekund i tylko za pomocą Crosslink lub Wirelink.

Każda misja ma oczywiście jakiś cel, a w Gunpoint jest to zazwyczaj hackowanie komputerów. Większość poziomów ma kilka głównych obiektów którymi trzeba się zająć, ale często znajdzie się również opcjonalne zadanie. W poradniku autor odnosi się do nich jako: główny komputer, laptop oraz walizka.

To małe urządzenie wiszące na ścianach jest alarmem, który aktywuje się gdy gracz jest w jego pobliżu. Aktywacja alarmu powoduje zbiórkę strażników w to miejsce, więc najlepiej jest go unikać lub przekablować za pomocą Crosslink lub Wirelink.

Te przerywane kreski na obrazku powyżej to zasięg wzroku danego strażnika, a świecący się na czerwono obiekt to pistolet, który za pomocą Crosslink lub Wirelink może stać się zupełnie bezużetyczny.
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
