#13 - Rooke - The Trace | Opis przejścia | Gunpoint
Aktualizacja:
#13 - Rooke: The Trace

Połącz panel aktywacyjny zamkniętych drzwi z drzwiami z czujnikiem ruchu. Poczekaj aż otworzy je Normal Guard na pierwszym piętrze i odłącz je od siebie, a potem wskocz na Normal Guarda krążącego po parterze. Następnie użyj klatki schodowej i pozbądź się drugiego Normal Guarda, a potem aktywuj niebieskiego Circuit Boxa.

Teraz połącz niebieską kamerę z panelem aktywacyjnym drzwi pod nią. Użyj klatki schodowej aby dostać się na góre i tym samym aktywując kamerę. Drzwi się otworzą powalając w ten sposób Normal Guarda stojącego za nimi.

Połącz kamerę z lampą znajdującą się na najwyższym piętrze budynku obok (1) oraz odłącz przełącznik światła od tej samej lampy (2). Aktywuj kamerę wchodząc w jej zasięg widoku i światło zgaśnie. Odłącz z powrotem kamerę i wejdź na dach budynku na którym się znajdujesz. Poczekaj, aż Normal Guard w pokoju w którym przed chwilą zgasiłeś światło obróci się do ciebie plecami, wtedy wskocz do środka przez drzwi i powal go na ziemię. Uważaj! Enforcer w pokoju obok zwróci na to uwagę i wyjdzie ze swojego pokoju, więc gdy tylko powalisz Normal Guarda, wyskocz z powrotem przez te same drzwi i wróć do budynku po lewej stronie.

Dostań się na piętro na który znajdują się drzwi z czujnikiem ruchu i połącz je z Boobytrap w pomieszczeniu po którym krąży Enforcer. Poczekaj, aż Enforcer znajdzie się zaraz obok Boobytrapu i przejdź przez drzwi. Gdy padnie na ziemię, przejdź z powrotem do budynku po prawej stronie i weź laptopa znajdującego się w pomieszczeniu w którym przed chwilą sparaliżowałeś Enforcera, a następnie aktywuj zielony Circuit Box.

Wskocz przez okno (1) na pierwsze piętro budynku po prawej, a następnie połącz zieloną kamerę z drzwiami znajdującymi się pod nią (2). Użyj windy aby zjechać na dół i odwrócić tym samym uwagę Pro od drzwi. Wjedź z powrotem na górę, zeskocz na dół przez to samo okno wprost w zasięg widoku kamery by otworzyć drzwi i wskocz na Pro. Następnie zbierz obie walizki (3,4) i kieruj się do wyjścia.
0
- Gunpoint - poradnik do gry
- Gunpoint - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wprowadzenie | Opis przejścia | Gunpoint
- #1 - Rooke - Caught on Camera | Opis przejścia | Gunpoint
- #2 - Rooke - Guarded | Opis przejścia | Gunpoint
- #3 - Rooke - Crossed Wires | Opis przejścia | Gunpoint
- #4 - Rooke - Mains | Opis przejścia | Gunpoint
- #5 - Rooke - Three for All | Opis przejścia | Gunpoint
- #6 - Collins - innocent | Opis przejścia | Gunpoint
- #7 - Gessler - Industrial Esponage | Opis przejścia | Gunpoint
- #8 - Collins - intex | Opis przejścia | Gunpoint
- #9 - Rooke - The Prototype | Opis przejścia | Gunpoint
- #10 - Collins - the recording | Opis przejścia | Gunpoint
- #11 - Gessler - Acquisitons | Opis przejścia | Gunpoint
- #12 - Anonymous - The Collins Case | Opis przejścia | Gunpoint
- #13 - Rooke - The Trace | Opis przejścia | Gunpoint
- #14 - Mayfield - The DataSec Recording | Opis przejścia | Gunpoint
- #15 - Mayfield - The Suspect | Opis przejścia | Gunpoint
- #16 - Mayfield - The Room | Opis przejścia | Gunpoint
- #17 - Rooke - The Plant | Opis przejścia | Gunpoint
- #18 - Wybór (Jackson - The Truth lub Rooke - The Killer) | Opis przejścia
- #19 - Gessler - Come and fucking get me (Koniec) | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Gunpoint - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.