#7 - Gessler - Industrial Esponage | Opis przejścia | Gunpoint
Aktualizacja:
#7 - Gessler: Industrial Esponage
W kolejnej misji musisz dostać się do pokoju na samym dole, najpierw jednak musisz aktywować Circuit Boxa którego strzeże Enforcer.

Na początek najlepiej będzie pozbyć się Enforcera na pierwszym piętrze. Zrób to wchodząc w Crosslink Mode i łącząc przełącznik światła z klapą, która otworzy się gdy wciśniesz przełącznik. Zrób to gdy Enforcer będzie przechodził po klapie, a straci on przytomność w momencie w którym uderzy o ziemię. Następnie użyj klatki schodowej aby dostać się na pierwsze piętro.

Znajdujesz się już bardzo blisko do Circuit Boxa, jednak zauważ, że ostatni Enforcer jest zwrócony w jego stronę. Aby odwrócić jego uwagę, wejdź do windy i podjedź na piętro wyżej. Uwaga! Gdy dojedziesz na samą górę, nie wychodź z windy - w ten sposób Enforcer cię nie zobaczy.
Odwróciłeś w ten sposób jego uwagę, dzięki czemu możesz z powrotem zjechać na piętro niżej i przedostać się na górę przez klatkę schodową. Włącz Circuit Boxa.

Teraz podejdź do przełącznika znajdującego się zaraz za plecami Enforcera. Wciśnij go i szybko wskocz na sufit (nie martw się, możesz przylepiać się do sufitu). Enforcer odwróci się, zapali z powrotem światło i zacznie kierować się w stronę szyby. Zeskocz na dół i gdy będzie już zaraz przy niej, wskocz na niego tak, by przez nią wyleciał. Po lewej stronie pomieszczenia znajduje się również laptop - podnieś go i zejdź z powrotem na parter.

Jedynym wejściem do pomieszczenia niżej jest klapa, więc wejdź w Crosslink Mode i połącz ją z kamerą. Aktywuj kamerę wchodząc w nią by zaświeciła się na czerwono, a następnie zeskocz na dół.

Teraz połącz jedyny przełącznik w pomiesczeniu z zamkniętymi drzwiami. Wciśnij go aby otworzyć drzwi i zhackuj główny komputer. Aby się wydostać, połącz ten sam przełącznik z klapą u góry, wciśnij go i wyskocz przez klapę.

Jedyne co zostało ci do zrobienia, to wydostanie się z budynku. Nic prostszego - połącz kamerę z zamkniętymi drzwiami wyjściowymi, aktywuj ją i wyjdź na zewnątrz, a następnie podążaj do wyjścia.
0
- Gunpoint - poradnik do gry
- Gunpoint - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wprowadzenie | Opis przejścia | Gunpoint
- #1 - Rooke - Caught on Camera | Opis przejścia | Gunpoint
- #2 - Rooke - Guarded | Opis przejścia | Gunpoint
- #3 - Rooke - Crossed Wires | Opis przejścia | Gunpoint
- #4 - Rooke - Mains | Opis przejścia | Gunpoint
- #5 - Rooke - Three for All | Opis przejścia | Gunpoint
- #6 - Collins - innocent | Opis przejścia | Gunpoint
- #7 - Gessler - Industrial Esponage | Opis przejścia | Gunpoint
- #8 - Collins - intex | Opis przejścia | Gunpoint
- #9 - Rooke - The Prototype | Opis przejścia | Gunpoint
- #10 - Collins - the recording | Opis przejścia | Gunpoint
- #11 - Gessler - Acquisitons | Opis przejścia | Gunpoint
- #12 - Anonymous - The Collins Case | Opis przejścia | Gunpoint
- #13 - Rooke - The Trace | Opis przejścia | Gunpoint
- #14 - Mayfield - The DataSec Recording | Opis przejścia | Gunpoint
- #15 - Mayfield - The Suspect | Opis przejścia | Gunpoint
- #16 - Mayfield - The Room | Opis przejścia | Gunpoint
- #17 - Rooke - The Plant | Opis przejścia | Gunpoint
- #18 - Wybór (Jackson - The Truth lub Rooke - The Killer) | Opis przejścia
- #19 - Gessler - Come and fucking get me (Koniec) | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Gunpoint - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.