#12 - Anonymous - The Collins Case | Opis przejścia | Gunpoint
Aktualizacja:
#12 - Anonymous: The Collins Case
Wskocz do środka budynku przez dziurę w dachu.

Wejdź w Crosslink Mode i połącz przełącznik światła z panelem aktywacyjnym zamkniętych drzwi (1), wciśnij przełącznik, następnie zrób to samo z kolejnymi drzwiami (2) i również je otwórz. Wejdź do windy, wjedź na pierwsze piętro i aktywuj zielony Circuit Box (3).

Następnie połącz zielony przełącznik światła znajdujący się zaraz obok windy z panelem aktywacyjnym jedynych zamkniętych drzwi na piętrze. Teraz musisz aktywować żółty Circuit Box, jednak najpierw trzeba pozbyć się Normal Guarda. Użyj windy i wjedź na kolejne piętro aby odwrócić jego uwagę. Gdy obróci się w twoją stronę, zjedź z powrotem na piętro niżej i użyj klatki schodowej znajdującej się po lewej stronie pomieszczenia. Będziesz teraz za jego plecami, więc wskocz na niego i aktywuj Circuit Boxa.

Wskocz na ścianę po prawej stronie i wespnij się do kamery z której musisz wydobyć kasetę (1). Następnie połącz żółty przełącznik światła z panelem aktywującym żółte drzwi na piętrze wyżej (2). Wciśnij przełącznik i użyj windy aby się tam dostać, następnie wejdź do otwartego przed chwilą pokoju i weź z niego laptopa (3). Gdy to zrobisz, użyj wind lub wyskocz przez okno aby dostać się na sam dół i kieruj się do wyjścia.
0
- Gunpoint - poradnik do gry
- Gunpoint - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wprowadzenie | Opis przejścia | Gunpoint
- #1 - Rooke - Caught on Camera | Opis przejścia | Gunpoint
- #2 - Rooke - Guarded | Opis przejścia | Gunpoint
- #3 - Rooke - Crossed Wires | Opis przejścia | Gunpoint
- #4 - Rooke - Mains | Opis przejścia | Gunpoint
- #5 - Rooke - Three for All | Opis przejścia | Gunpoint
- #6 - Collins - innocent | Opis przejścia | Gunpoint
- #7 - Gessler - Industrial Esponage | Opis przejścia | Gunpoint
- #8 - Collins - intex | Opis przejścia | Gunpoint
- #9 - Rooke - The Prototype | Opis przejścia | Gunpoint
- #10 - Collins - the recording | Opis przejścia | Gunpoint
- #11 - Gessler - Acquisitons | Opis przejścia | Gunpoint
- #12 - Anonymous - The Collins Case | Opis przejścia | Gunpoint
- #13 - Rooke - The Trace | Opis przejścia | Gunpoint
- #14 - Mayfield - The DataSec Recording | Opis przejścia | Gunpoint
- #15 - Mayfield - The Suspect | Opis przejścia | Gunpoint
- #16 - Mayfield - The Room | Opis przejścia | Gunpoint
- #17 - Rooke - The Plant | Opis przejścia | Gunpoint
- #18 - Wybór (Jackson - The Truth lub Rooke - The Killer) | Opis przejścia
- #19 - Gessler - Come and fucking get me (Koniec) | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Gunpoint - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.