#17 - Rooke - The Plant | Opis przejścia | Gunpoint
Aktualizacja:
#17 - Rooke: The Plant

Wskocz na dach budynku, stań przy krawędzi po prawej stronie i odłącz kamerę od alarmu (1), a następnie podłącz ją z panelem aktywującym drzwi znajdujących się zaraz obok (2). Wejdź do środka i pozbądż się Normal Guarda.

Nastęnie wejdź w Crosslink Mode i odłącz przełącznik światła od lampy w pokoju obok (1) i połącz przełącznik światła znajdujący się zaraz obok ciebie z tą samą lampą (2). Wciśnij przełącznik i od razu połącz go z panelem aktywującym drzwi (3). Poczekaj, aż Normal Guard do nich podejdzie i wciśnij przełącznik. Gdy Normal Guard padnie na ziemię, przejdź do następnego pokoju i użyj klatki schodowej aby dostać się na piętro niżej.

Odłącz czerwoną kamerę od czerwonego alarmu (1) i przejdź do żółtego Circuit Boxa. Aktywuj go, a następnie odłącz żółtą kamerę od żółtego alarmu. Znokautuj Normal Guarda znajdującego się w pokoju obok i podnieś laptopa (3). Następnie połącz czerwoną kamerę z Boobytrap znajdującym się na najwyższym piętrze (4) oraz żółtą kamerę z przełącznikiem światła również na tym samym piętrze. Wejdź w zasięg widoku żółtej kamery, poczekaj aż Enforcer podejdzie blisko Boobytrapu i wejdź w zasięg widoku czerwonej kamery. Gdy Enforcer padnie na ziemię, użyj windy znajdującej się na parterze aby dostać się na najwyższe piętro, a następnie aktywuj niebieski Circuit Box.

Odłącz niebieską kamerę od alarmu, a następnie połącz ją z panelem aktywacyjnym zamkniętych drzwi po lewej. Wejdź w zasięg widoku kamery aby otworzyć drzwi i przejdź do pokoju w którym znajduje się główny komputer. Zhackuj go i wyskocz przez okno po prawej stronie budynku, a następnie kieruj się do wyjścia.
0
- Gunpoint - poradnik do gry
- Gunpoint - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wprowadzenie | Opis przejścia | Gunpoint
- #1 - Rooke - Caught on Camera | Opis przejścia | Gunpoint
- #2 - Rooke - Guarded | Opis przejścia | Gunpoint
- #3 - Rooke - Crossed Wires | Opis przejścia | Gunpoint
- #4 - Rooke - Mains | Opis przejścia | Gunpoint
- #5 - Rooke - Three for All | Opis przejścia | Gunpoint
- #6 - Collins - innocent | Opis przejścia | Gunpoint
- #7 - Gessler - Industrial Esponage | Opis przejścia | Gunpoint
- #8 - Collins - intex | Opis przejścia | Gunpoint
- #9 - Rooke - The Prototype | Opis przejścia | Gunpoint
- #10 - Collins - the recording | Opis przejścia | Gunpoint
- #11 - Gessler - Acquisitons | Opis przejścia | Gunpoint
- #12 - Anonymous - The Collins Case | Opis przejścia | Gunpoint
- #13 - Rooke - The Trace | Opis przejścia | Gunpoint
- #14 - Mayfield - The DataSec Recording | Opis przejścia | Gunpoint
- #15 - Mayfield - The Suspect | Opis przejścia | Gunpoint
- #16 - Mayfield - The Room | Opis przejścia | Gunpoint
- #17 - Rooke - The Plant | Opis przejścia | Gunpoint
- #18 - Wybór (Jackson - The Truth lub Rooke - The Killer) | Opis przejścia
- #19 - Gessler - Come and fucking get me (Koniec) | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Gunpoint - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.