#10 - Collins - the recording | Opis przejścia | Gunpoint
Aktualizacja:
#10 - Collins: the recording

Zacznij od wskoku na drugie piętro, tam gdzie znajduje się niebieski Circuit Box i aktywuj go. Następnie otwórz drzwi obok łącząc ich panel aktywacyjny z drzwiami na czujnik ruchu na parterze. Poczekaj aż Normal Guard przez nie przejdzie i wtedy je odłącz.

Teraz połącz przełącznik światła (1) z panelem aktywcyjnym drzwi na piętrze wyżej i zrób to samo z przełącznikiem światła (2) na drzwiach po prawej stronie. Użyj windy znajdującej się obok ciebie i zjedź na piętro wyżej. Zauważysz, że Enforcer obróci się w twoją stronę ale nie wyjdzie przez drzwi. Musisz się go jednak pozbyć aby dostać się do żółtego Circuit Boxa. Wyjdź z windy i wciśnij przełącznik światła (3), a następnie szybko odłącz go od lampy w Crosslink Mode. W ten sposób Enforcer cię nie zauważy gdy wyjdzie z pokoju, a ty możesz przeskoczyć nad nim i aktywować żółty Circuit Box. Zrób to i wróc z powrotem do windy. Następnie zjedź na najniższe piętro i pozbądź się Normal Guarda który się tam kręci.

Przejdź na prawą stronę pietra i połącz ze sobą oba przełączniki światła z panelami aktywacyjnymi (tak jak na obrazku), a następnie wciśnij je. Użyj klatki schodowej aby dostać się na piętro wyżej i podnieś znajdującego się tam laptopa. Użyj klatki schodowej ponownie i pozbądź się Normal Guarda i wejdź o jeszcze jedno piętro wyżej.

Połącz przełącznik światła z panelem aktywacyjnym niebieskich drzwi (1) oraz drugi przełącznik światła z panelem aktywacyjnym żółtych drzwi (2) i wciśnij je oba. Dostań się na prawą stronę piętra i zhackuj główny komputer. Wróc się, użyj klatek schodowych aby dostać się na sam dół, wyjdź przez otwarte wcześniej drzwi i kieruj się do wyjścia
0
- Gunpoint - poradnik do gry
- Gunpoint - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wprowadzenie | Opis przejścia | Gunpoint
- #1 - Rooke - Caught on Camera | Opis przejścia | Gunpoint
- #2 - Rooke - Guarded | Opis przejścia | Gunpoint
- #3 - Rooke - Crossed Wires | Opis przejścia | Gunpoint
- #4 - Rooke - Mains | Opis przejścia | Gunpoint
- #5 - Rooke - Three for All | Opis przejścia | Gunpoint
- #6 - Collins - innocent | Opis przejścia | Gunpoint
- #7 - Gessler - Industrial Esponage | Opis przejścia | Gunpoint
- #8 - Collins - intex | Opis przejścia | Gunpoint
- #9 - Rooke - The Prototype | Opis przejścia | Gunpoint
- #10 - Collins - the recording | Opis przejścia | Gunpoint
- #11 - Gessler - Acquisitons | Opis przejścia | Gunpoint
- #12 - Anonymous - The Collins Case | Opis przejścia | Gunpoint
- #13 - Rooke - The Trace | Opis przejścia | Gunpoint
- #14 - Mayfield - The DataSec Recording | Opis przejścia | Gunpoint
- #15 - Mayfield - The Suspect | Opis przejścia | Gunpoint
- #16 - Mayfield - The Room | Opis przejścia | Gunpoint
- #17 - Rooke - The Plant | Opis przejścia | Gunpoint
- #18 - Wybór (Jackson - The Truth lub Rooke - The Killer) | Opis przejścia
- #19 - Gessler - Come and fucking get me (Koniec) | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Gunpoint - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.