#9 - Rooke - The Prototype | Opis przejścia | Gunpoint
Aktualizacja:
#9 - Rooke: The Prototype

Na sam początek połącz zamknięte drzwi z drzwiami na czujnik ruchu. Poczekaj, aż Normal Guard przez nie przejdzie i otworzy ci drzwi, a następnie odłącz je od siebie. Aktywuj wszystkie trzy Circuit Boxy. Teraz połącz te same drzwi na czujnik ruchu z zamkniętymi drzwiami piętro niżej. Gdy Enforcer na tym piętrze znajdzie się za tymi drzwiami, poczekaj aż Normal Guard wyżej przejdzie ponownie przez drzwi z czujnikiem ruchu zamykając tym samym Enforcera w pomieszczeniu. Odłącz oba panele aktywacyjne od tych drzwi, by Enforcer nie mógł się wydostać.

Następnie połącz zielone drzwi na czujnik ruchu z zamkniętymi drzwiami na piętrze niżej. Zrób to samo co wcześniej, tak, aby Enforcer na tym piętrze został zamknięty w pomieszczeniu, a następnie odłącz wszystkie panele aktywacyjne od tych drzwi.

Teraz połącz przełącznik światła na piętrze niżej z drzwiami na czujnik ruchu i odłącz je gdy tylko Enforcer je aktywuje. Wtedy połącz fioletowe drzwi na czujnik ruchu na najniższym piętrze z fioletową klapą znajdującą się na dachu. Stań zaraz obok niej i musisz poczekać na idealny moment tak, żeby uderzyć Normal Guarda na na najwyższym piętrze i Normal Guarda na najniższym gdy będziesz spadać. Rozbite szyby narobią dużo hałasu i pozostali Enforcerzy będą chcieli to sprawdzić ale są zamknięci. Udaj się do końca pokoju po prawej stronie najniższym piętrze i zabierz walizkę. Teraz pozostaje ci wzięcie laptopa, który znajduje się w pokoju z jednym z Enforcerów.

Wskocz na piętro wyżej i przyczep się do ściany zaraz nad drzwiami. Połącz ich panel aktywacyjny ze sobą oraz do tego samego panelu aktywacyjnego dołącz zielone drzwi na czujnik ruchu na piętrze wyżej. Poczekaj, aż Enforcer na piętrze wyżej je aktywuje, otwierając tym samym drzwi nad którymi wisisz. Wskocz na Enforcera, gdy tylko znajdzie się na krawędzi piętra na którym się znajdujesz tak, aby zleciał na dół. Wejdź wtedy do pokoju i weź laptopa.

Dostań się z powrotem na samą górę i połącz fioletowy przełącznik światła z klapą, tak żebyś mógł dostać się na dach, a następnie kieruj się do wyjścia.
0
- Gunpoint - poradnik do gry
- Gunpoint - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wprowadzenie | Opis przejścia | Gunpoint
- #1 - Rooke - Caught on Camera | Opis przejścia | Gunpoint
- #2 - Rooke - Guarded | Opis przejścia | Gunpoint
- #3 - Rooke - Crossed Wires | Opis przejścia | Gunpoint
- #4 - Rooke - Mains | Opis przejścia | Gunpoint
- #5 - Rooke - Three for All | Opis przejścia | Gunpoint
- #6 - Collins - innocent | Opis przejścia | Gunpoint
- #7 - Gessler - Industrial Esponage | Opis przejścia | Gunpoint
- #8 - Collins - intex | Opis przejścia | Gunpoint
- #9 - Rooke - The Prototype | Opis przejścia | Gunpoint
- #10 - Collins - the recording | Opis przejścia | Gunpoint
- #11 - Gessler - Acquisitons | Opis przejścia | Gunpoint
- #12 - Anonymous - The Collins Case | Opis przejścia | Gunpoint
- #13 - Rooke - The Trace | Opis przejścia | Gunpoint
- #14 - Mayfield - The DataSec Recording | Opis przejścia | Gunpoint
- #15 - Mayfield - The Suspect | Opis przejścia | Gunpoint
- #16 - Mayfield - The Room | Opis przejścia | Gunpoint
- #17 - Rooke - The Plant | Opis przejścia | Gunpoint
- #18 - Wybór (Jackson - The Truth lub Rooke - The Killer) | Opis przejścia
- #19 - Gessler - Come and fucking get me (Koniec) | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Gunpoint - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.