Gunpoint: Wybór (Jackson - The Truth lub Rooke - The Killer)
Aktualizacja:
#18 - Wybór (Jackson: The Truth lub Rooke: The Killer)
W tym etapie gry musisz dokonać wyboru jednej spośród dwóch misji. Uwaga! Twój wybór wpłynie głównie na fabułę. Obie misje mają identyczną strukturę poziomu, jednak gdy wybierzesz Rooke: The Killer spotkasz dodatkowego wroga podczas ostatniej misji.

Wskocz na dach budynku, a następnie przygotuj skok (jak na powyższym obrazku) i wyczekaj na odpowiedni moment aby wlecieć na Normal Guarda krążącego pod tobą.

Następnie wejdź w Crosslink Mode i połącz przełącznik światła w jednym z pokoi z Boobytrapem na parterze w prawej części budynku (1). Poczekaj, aż Enforcer będzie zaraz obok Boobytrapu i wciśnij przełącznik. Następnie połącz ten sam przełącznik z panelem aktywacyjnym zamknięte drzwi na tym samym piętrze (2) i wciśnij przełącznik.

Połącz drugi przełącznik z lampą na piętrze niżej (1), oraz odłącz przełącznik na tym samym piętrze od tej samej lampy (2). Wciśnij przełącznik który połączyłeś z lampą i wskocz na piętro niżej rozbijając szybę pod sobą. Trzymaj się prawej ściany zaraz nad drzwiami i poczekaj, aż wejdzie tam Enforcer. Nie możesz na niego skoczyć, więc gdy będzie odwrócony do ciebie plecami, zejdź na ziemię i biegnij do klatki schodowej po prawej stronie, a następnie zejdź na dół.

Teraz musisz zamknąć Enforcera w jednym pomieszczeniu, więc połącz przełącznik światła z panelem aktywacyjnym drzwi na piętrze wyżej (1) i poczekaj, aż Enforcer znajdzie się w tym pokoju, a następnie wciśnij przełącznik. Użyj tego samego przełącznika aby połączyć go z drzwiami po prawej (2) i wciśnij go.

Wskocz na górę prawej części budynku i połącz niebieskie drzwi z czujnikiem ruchu z niebieskimi zamkniętymi drzwiami na piętrze niżej. Przejdź przez drzwi z czujnikiem ruchu aby je otworzyć i zrób to samo z drugimi drzwiami (1). Natomiast otwarte drzwi po prawej stronie (2) musisz zamknąć używając tego samego sposobu. Gdy zrobisz to wszystko, zejdź na piętro niżej i aktywuj fioletowego Circuit Boxa (3).

Wróć na piętro wyżej i połącz fioletowy przełącznik z fioletowymi drzwiami na najniższym piętrze (1) i wciśnij przełącznik, następnie zrób to samo z drzwiami na środkowym piętrze (2). Po otworzeniu obu drzwi, użyj windy by zjechać na sam dół i zhackuj główny komputer (3) oraz laptopa (4). Wróć na środkowe piętro i wyjdź z budynku drzwiami które przed chwilą otworzyłeś (2), a potem kieruj się do wyjścia.
- Gunpoint - poradnik do gry
- Gunpoint: Poradnik do gry
- Gunpoint: Opis przejścia
- Gunpoint: Wprowadzenie
- Gunpoint: Rooke - Caught on Camera
- Gunpoint: Rooke - Guarded
- Gunpoint: Rooke - Crossed Wires
- Gunpoint: Rooke - Mains
- Gunpoint: Rooke - Three for All
- Gunpoint: Collins - innocent
- Gunpoint: Gessler - Industrial Esponage
- Gunpoint: Collins - intex
- Gunpoint: Rooke - The Prototype
- Gunpoint: Collins - the recording
- Gunpoint: Gessler - Acquisitons
- Gunpoint: Anonymous - The Collins Case
- Gunpoint: Rooke - The Trace
- Gunpoint: Mayfield - The DataSec Recording
- Gunpoint: Mayfield - The Suspect
- Gunpoint: Mayfield - The Room
- Gunpoint: Rooke - The Plant
- Gunpoint: Wybór (Jackson - The Truth lub Rooke - The Killer)
- Gunpoint: Gessler - Come and fucking get me (Koniec)
- Gunpoint: Opis przejścia
- Gunpoint: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
