#11 - Gessler - Acquisitons | Opis przejścia | Gunpoint
Aktualizacja:
#11 - Gessler: Acquisitons

Zacznij od wspięcia się na samą górę budynku i zeskocz po prawej stronie tak, abyś stał za plecami Normal Guarda, a następnie wskocz na niego. Wejdź do budynku przez otwarte drzwi po lewej stronie i wejdź do windy.

Zanim zjedziesz na sam dół, wejdź w Crosslink Mode i połącz panel windy z panelem aktywacyjnym drzwi po prawej stronie (1). Gdy to zrobisz, zjedź windą na sam dół co sprawi, że stojący tam Pro obróci się w twoją stronę. Wjedź windą z powrotem na górę, wyjdź przez drzwi którymi wszedłeś wcześniej, a następnie zeskocz na sam dół po prawej stronie budynku i wejdź do środka - Pro będzie odwrócy do ciebie plecami, więc pozbądź się go wskakując na niego. Aktywuj żółtego Circuit Boxa. Następnie przejdź przez drzwi z czujnikiem ruchu, tak aby otworzyć zamknięte drzwi z nimi połączone, a następnie odłącz je od siebie (2). Wróć do windy i wjedź na pierwsze piętro - tam, gdzie krąży Enforcer.

Wejdź w Crosslink Mode i połącz kamerę z panelem aktywacyjnym żółtych drzwi na piętrze wyżej (1). Teraz musisz poczekać, aż Enforcer będzie odwrócony do ciebie plecami i podążaj za nim aż wejdziesz w zasięg kamery tak, żeby zaświeciła się na czerwono. Szybko wróć do windy aby Enforcer cię nie zauważył, wjedź na piętro wyżej, użyj klatki schodowej aby wejść na górę i podnieś walizkę (2). Teraz musisz dostać się do pokoju w którym stoi Enforcer, aby aktywować zielony Circuit Box (4) i podnieść laptopa (5). Wyskocz przez okno (3) żeby wyszedł z pokoju, następnie wbiegnij przez otwarte wcześniej drzwi z powrotem do środka. Użyj wind aby dostać się na górę i poczekaj na dobry moment, żeby wskoczyć na Enforcera gdy będzie stał przy krawędzi którejś z szyb. Wskocz na niego tak, żeby zleciał na dół i następnie aktywuj Circuit Boxa (4).

W Crosslink Mode połącz zielony przełącznik światła z lampą dwa piętra niżej (pomarańczowa kreska na obrazku) i wciśnij go, a następnie połącz ten sam przełącznik z zamkniętymi drzwiami na tym samym piętrze (niebieska kreska na obrazku).

Użyj klatki schodowej aby dostać się na piętro niżej i znajdujący się tam przełącznik światła połącz z Boobytrap który jest w pokoju przed chwilą otworzonym. Poczekaj, aż Enforcer znajdzie się obok niego i wciśnij przełącznik. Gdy Enforcer padnie trupem, użyj windy by dostać się na dół, wejdź do pokoju z laptopem, podnieś go i wyjdź z budynku kierując się do wyjścia.
0
- Gunpoint - poradnik do gry
- Gunpoint - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wprowadzenie | Opis przejścia | Gunpoint
- #1 - Rooke - Caught on Camera | Opis przejścia | Gunpoint
- #2 - Rooke - Guarded | Opis przejścia | Gunpoint
- #3 - Rooke - Crossed Wires | Opis przejścia | Gunpoint
- #4 - Rooke - Mains | Opis przejścia | Gunpoint
- #5 - Rooke - Three for All | Opis przejścia | Gunpoint
- #6 - Collins - innocent | Opis przejścia | Gunpoint
- #7 - Gessler - Industrial Esponage | Opis przejścia | Gunpoint
- #8 - Collins - intex | Opis przejścia | Gunpoint
- #9 - Rooke - The Prototype | Opis przejścia | Gunpoint
- #10 - Collins - the recording | Opis przejścia | Gunpoint
- #11 - Gessler - Acquisitons | Opis przejścia | Gunpoint
- #12 - Anonymous - The Collins Case | Opis przejścia | Gunpoint
- #13 - Rooke - The Trace | Opis przejścia | Gunpoint
- #14 - Mayfield - The DataSec Recording | Opis przejścia | Gunpoint
- #15 - Mayfield - The Suspect | Opis przejścia | Gunpoint
- #16 - Mayfield - The Room | Opis przejścia | Gunpoint
- #17 - Rooke - The Plant | Opis przejścia | Gunpoint
- #18 - Wybór (Jackson - The Truth lub Rooke - The Killer) | Opis przejścia
- #19 - Gessler - Come and fucking get me (Koniec) | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Gunpoint - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.