Grom: Village - Tibet
Aktualizacja:
![]() | Wysłuchaj scenki, Okazuje się, iż mnisi boją się ataku bandytów, który ma nastąpić lada moment. Grom zdecyduje, że spróbuje im pomóc. Niestety, reszta drużyny nie jest już taka entuzjastyczna i ruszy w dalszą drogę. Będziesz więc musiał sobie radzić w pojedynkę. |
![]() | Po zakończeniu scenki wbiegnij po schodach na mur. Pierwsi przeciwnicy zaczną nadbiegać z zachodu. Musisz jak najdłużej utrzymywać ich poza obrębem wioski (pamiętaj o przekładni operującej bramą!). Gdy wreszcie uda się im przedostać do środka zbiegnij na dół. |
![]() | W sumie trzeba będzie się pozbyć kilkunastu bandytów. W szczególności uważaj na tych, którzy wyposażeni zostali w shotguny. W trakcie walk możesz przejmować kontrolę nad mnichami, ale niestety nie za wiele zdziałają. Zwróć też uwagę na fakt, iż nie możesz strzelać będąc POD murem. W pewnym momencie pojawi się scenka z wrogiem nadbiegającym z płd-wsch. To właśnie z tego miejsca będą nadciągały najświeższe posiłki. |
![]() | Przy okazji powinieneś zdobyć obrzyna, którego czym prędzej wykorzystaj do usunięcia lepiej wyposażonych bandytów (wrogowie nadciągają falami tak więc będziesz miał czas żeby go przeładować). Prawdopodobnie w trakcie walk stracisz najlepszych pomocników ale Grom, mimo wszystko, powinien poradzić sobie z siłami przeciwnika. Po wybiciu wszystkich bandziorów pojawi się scenka. Otrzymasz amulet (spokojnie, co prawda nie ma go w inwentarzu ale zapewniam, że JEST :-)) a na mapce pojawią się: Dietrich i Margarette. Zanim jednak wyruszysz dalej możesz jeszcze pozwiedzać samą wioskę. Warto pohandlować z Brangiem [049.jpg] Porozdzielaj też pomiędzy członków drużyny zdobyte w trakcie walk łupy (głównie amunicję). |
- Grom - poradnik do gry
- Grom: Poradnik do gry
- Grom: Sunset Pass - Tibet
- Grom: Checkpoint - India
- Grom: Upshi - India
- Grom: High Mountain Crossroads - Tibet
- Grom: Mountain Camp - Tibet
- Grom: Archeologists' Camp - Tibet
- Grom: Checkpoint - India, cz. 2
- Grom: Upshi - India, cz. 2
- Grom: Village - Tibet
- Grom: View To The Monastery - Tibet
- Grom: Monastery - Tibet
- Grom: Big Plain - Tibet - część 1
- Grom: Big Plain - Tibet - część 2
- Grom: Railway Station - Tibet
- Grom: Three Chortens - Tibet
- Grom: Mountain Pass - Tibet
- Grom: Three Palaces - Tibet
- Grom: Crossing The River - Tibet
- Grom: Upshi - India, cz. 3
- Grom: Caves - Tibet
- Grom: Hidden Fortress - Tibet
- Grom: Caves - Tibet, cz. 2
- Grom: Laboratory - Tibet
- Grom: Command Center - Tibet
- Grom: Nazi Camp - Tibet
- Grom: Dragon's Throat - Tibet
- Grom: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany210386 Junior
GRom to zajebista gra :) wciaga na serio .. fajne misje i wogole :D a grafika jaka ładna :) POlacy potrafią robic swietne gry !!!!!! a poradnik super zrobiony !!!!!!!1
deathpoet Junior
Cóż... gra jest zajebista, ale koniec beznadziejny xD... nie mogłem przejść dosłownie 10 ostatnich minut gry (wszystko inne szło po maśle), poradnik mi pomógł... ale mniejsza o to... tak się natrudziłem, a na koniec żadnego "THE END", tylko nagle przerywa grę........
zanonimizowany829442 Junior
JAK PRZEJŚĆ POZIOM Z LATAJĄCYMI DEMONAMI W UKRYTEJ FORTECY!!
zanonimizowany829442 Junior
Jak się dostaje tego ludka i jak ma na imię ta 2 nieaktywna główka obok głowy groma!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




