Grom: Nazi Camp - Tibet
Aktualizacja:
![]() | Znajdziesz się w kolejnej bazie nazistów. Co prawda gra sugeruje ciche podejście do sprawy ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby sięgnąć po mniej subtelne metody negocjacji :-) W końcu powinieneś mieć już dwie "kosmiczne" pukawki a także Panzerfausty... Musisz kierować się na zachód. |
![]() | Uważaj na osobników patrolujących dachy budynków! Kolejnych strażników najlepiej jest pozbyć się jakąś bronią dalekiego zasięgu (np. kosmiczną albo strzelbą). Po wykończeniu wszystkich nazistów skieruj się na zachód i wejdź do północnej jaskini. Znajdziesz tu shotguna, amunicję do niego (przy kościotrupie) oraz apteczki. Wracaj na zewnątrz. |
![]() | Skieruj się do drugiej jaskini (płd-zach). Przejścia pilnuje pole siłowe. Spróbuj przejść, niestety zostaniesz dotkliwie porażony. Mongolian wtrąci się i poradzi, że jedynym sposobem na pozbycie się pola siłowego jest zastosowanie odpowiedniej sztuczki. Tak samo jak ogień jest przeciwieństwem wody ty musisz znaleźć przeciwieństwo dla NIERUCHOMEGO pola siłowego. I co, już zgadłeś :-) ? Nie? To podpowiem (tak nawiasem mówiąc, w opinii wielu graczy jest to najtrudniejsza zagadka w całej grze): musisz biegać jak zwariowany! Spowoduje to stopniowe obniżanie się zasięgu pola aż całkowicie zniknie. Przejdź do kolejnej lokacji. |
- Grom - poradnik do gry
- Grom: Poradnik do gry
- Grom: Sunset Pass - Tibet
- Grom: Checkpoint - India
- Grom: Upshi - India
- Grom: High Mountain Crossroads - Tibet
- Grom: Mountain Camp - Tibet
- Grom: Archeologists' Camp - Tibet
- Grom: Checkpoint - India, cz. 2
- Grom: Upshi - India, cz. 2
- Grom: Village - Tibet
- Grom: View To The Monastery - Tibet
- Grom: Monastery - Tibet
- Grom: Big Plain - Tibet - część 1
- Grom: Big Plain - Tibet - część 2
- Grom: Railway Station - Tibet
- Grom: Three Chortens - Tibet
- Grom: Mountain Pass - Tibet
- Grom: Three Palaces - Tibet
- Grom: Crossing The River - Tibet
- Grom: Upshi - India, cz. 3
- Grom: Caves - Tibet
- Grom: Hidden Fortress - Tibet
- Grom: Caves - Tibet, cz. 2
- Grom: Laboratory - Tibet
- Grom: Command Center - Tibet
- Grom: Nazi Camp - Tibet
- Grom: Dragon's Throat - Tibet
- Grom: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany210386 Junior
GRom to zajebista gra :) wciaga na serio .. fajne misje i wogole :D a grafika jaka ładna :) POlacy potrafią robic swietne gry !!!!!! a poradnik super zrobiony !!!!!!!1
deathpoet Junior
Cóż... gra jest zajebista, ale koniec beznadziejny xD... nie mogłem przejść dosłownie 10 ostatnich minut gry (wszystko inne szło po maśle), poradnik mi pomógł... ale mniejsza o to... tak się natrudziłem, a na koniec żadnego "THE END", tylko nagle przerywa grę........
zanonimizowany829442 Junior
JAK PRZEJŚĆ POZIOM Z LATAJĄCYMI DEMONAMI W UKRYTEJ FORTECY!!
zanonimizowany829442 Junior
Jak się dostaje tego ludka i jak ma na imię ta 2 nieaktywna główka obok głowy groma!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



