Grom: Laboratory - Tibet
Aktualizacja:
![]() | Będąc już w laboratorium na początek porozglądaj się trochę po okolicy. Idź na płn-wsch. Skieruj się do pomieszczenia ze strażnikiem. Ten zamiast walczyć przestraszy się Groma i zaprowadzi go do pozornie niedostępnej części kompleksu. Teraz będziesz musiał porozmawiać z profesorem Von Kutzem. Niestety, pomoże Ci on dopiero wtedy, gdy kilkakrotnie do niego zagadasz i wysłuchasz wszystkich jego historii na temat stworzonych wynalazków (m.in. stalowych pająków, latających maszyn...). Teraz idź za nim do drugiego pomieszczenia. |
![]() | Jeśli chcesz możesz się trochę porozglądać. Porozmawiaj z doktorkiem i razem wróćcie do poprzedniej lokacji. Chwilowo nie musisz z nim dalej rozmawiać, skieruj się natomiast do północnych drzwi (na lewo od miejsca, z którego przed chwilą przyszliście). Znajdziesz się w barakach, jeśli chcesz możesz zaatakować znajdujących się tu wartowników ale lepiej jest chyba działać w ukryciu. Musisz przedostać się na płn-wsch. |
![]() | Tuż obok szafek znajdziesz magnetofon (Tape Recorder). Wróć się do poprzedniego pomieszczenia i idź do profesora. Każ mu powtórzyć hasło. Niestety, staruszek wykryje podstęp i zawoła mechanicznych strażników. Będziesz musiał pozbyć się dwóch Steel Majorów i mnóstwa stalowych pajączków. Tak naprawdę problemy powinieneś mieć tylko z "Majorami". Pamiętaj o tym żeby nie schodzić na dół tylko bronić się na piętrze. Teraz skieruj się na płd-zach. |
![]() | Podejdź do znajdujących się tu drzwi osobą, która ma przy sobie magnetofon. |
- Grom - poradnik do gry
- Grom: Poradnik do gry
- Grom: Sunset Pass - Tibet
- Grom: Checkpoint - India
- Grom: Upshi - India
- Grom: High Mountain Crossroads - Tibet
- Grom: Mountain Camp - Tibet
- Grom: Archeologists' Camp - Tibet
- Grom: Checkpoint - India, cz. 2
- Grom: Upshi - India, cz. 2
- Grom: Village - Tibet
- Grom: View To The Monastery - Tibet
- Grom: Monastery - Tibet
- Grom: Big Plain - Tibet - część 1
- Grom: Big Plain - Tibet - część 2
- Grom: Railway Station - Tibet
- Grom: Three Chortens - Tibet
- Grom: Mountain Pass - Tibet
- Grom: Three Palaces - Tibet
- Grom: Crossing The River - Tibet
- Grom: Upshi - India, cz. 3
- Grom: Caves - Tibet
- Grom: Hidden Fortress - Tibet
- Grom: Caves - Tibet, cz. 2
- Grom: Laboratory - Tibet
- Grom: Command Center - Tibet
- Grom: Nazi Camp - Tibet
- Grom: Dragon's Throat - Tibet
- Grom: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany210386 Junior
GRom to zajebista gra :) wciaga na serio .. fajne misje i wogole :D a grafika jaka ładna :) POlacy potrafią robic swietne gry !!!!!! a poradnik super zrobiony !!!!!!!1
deathpoet Junior
Cóż... gra jest zajebista, ale koniec beznadziejny xD... nie mogłem przejść dosłownie 10 ostatnich minut gry (wszystko inne szło po maśle), poradnik mi pomógł... ale mniejsza o to... tak się natrudziłem, a na koniec żadnego "THE END", tylko nagle przerywa grę........
zanonimizowany829442 Junior
JAK PRZEJŚĆ POZIOM Z LATAJĄCYMI DEMONAMI W UKRYTEJ FORTECY!!
zanonimizowany829442 Junior
Jak się dostaje tego ludka i jak ma na imię ta 2 nieaktywna główka obok głowy groma!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




