Grom: Caves - Tibet
Aktualizacja:
![]() | Podbiegnie bandyta, który dosadnie wyjaśni, iż nie możecie przejść dalej. Będziesz musiał zaciekawić go prowadząc z nim rozmowę. Przy okazji dowiesz się też co jest jego marzeniem, tylko wtedy będzie można uaktywnić znajdującą się obok windę. Na szczęście nie musisz go zadręczać rozmową na wszystkie możliwe tematy :-) Wystarczy, że zaznaczysz całą drużynę i... każesz się im położyć na ziemi! Dopiero wtedy strażnik zezwoli na skorzystanie z windy! Po zjechaniu na dół ukaże się bardzo ciekawa scenka. Lokalny czarodziej zaproponuje Ci swoje usługi co zirytuje obecnego w drużynie Kundgę. W rezultacie sam Grom będzie musiał zdecydować, którego z nich wybrać. |
Zanim do tego jednak dojdzie czeka Cię kolejna minigra. Przy użyciu latającego spodka (Flying Saucer) musisz zbierać płomyki zawieszone w powietrzu.
![]() | Podobnie jak miało to miejsce w przypadku opętania naciskanie odpowiednich klawiszy myszy powoduje skręt w lewo lub w prawo. Uważaj jednak, ponieważ sterowanie machiną jest o wiele trudniejsze, przede wszystkim musisz brać pod uwagę to, iż wszystkie polecenia są realizowane z niewielkim opóźnieniem. Oprócz tego miej na uwadze skały, które staraj się omijać z daleka. Dobrze jest też mieć przez cały czas przytrzymany klawisz odpowiedzialny za oddalenie widoku (domyślnie "-" na bloku numerycznym). Musisz zmieścić się w wyznaczonym limicie czasowym. Na koniec krótka scenka, w której Grom wybiera Kundgę i ruszaj po schodach na górę. |
![]() | Krishnę znajdziesz w pierwszej jaskini po lewej. Porozmawiaj z nim. Powie Ci on kilka ważnych rzeczy, m.in. że jedyna droga do fortecy prowadzi po trupach ośmiu demonów. Zejdź po schodach i skieruj się w prawo do drugiej windy. Po wjechaniu na górę podpatrz ruchy Dakpy. |
![]() | Teraz musisz robić coś identycznego. Zadanie polega na kucaniu i wstawaniu w regularnych odstępach czasu (okolice sekundy). Przy każdym dobrym wydechu trąby nieznacznie zmienią swoją intonację. Po pewnym czasie zza mgły ujawni się Wam poszukiwana forteca. |
- Grom - poradnik do gry
- Grom: Poradnik do gry
- Grom: Sunset Pass - Tibet
- Grom: Checkpoint - India
- Grom: Upshi - India
- Grom: High Mountain Crossroads - Tibet
- Grom: Mountain Camp - Tibet
- Grom: Archeologists' Camp - Tibet
- Grom: Checkpoint - India, cz. 2
- Grom: Upshi - India, cz. 2
- Grom: Village - Tibet
- Grom: View To The Monastery - Tibet
- Grom: Monastery - Tibet
- Grom: Big Plain - Tibet - część 1
- Grom: Big Plain - Tibet - część 2
- Grom: Railway Station - Tibet
- Grom: Three Chortens - Tibet
- Grom: Mountain Pass - Tibet
- Grom: Three Palaces - Tibet
- Grom: Crossing The River - Tibet
- Grom: Upshi - India, cz. 3
- Grom: Caves - Tibet
- Grom: Hidden Fortress - Tibet
- Grom: Caves - Tibet, cz. 2
- Grom: Laboratory - Tibet
- Grom: Command Center - Tibet
- Grom: Nazi Camp - Tibet
- Grom: Dragon's Throat - Tibet
- Grom: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany210386 Junior
GRom to zajebista gra :) wciaga na serio .. fajne misje i wogole :D a grafika jaka ładna :) POlacy potrafią robic swietne gry !!!!!! a poradnik super zrobiony !!!!!!!1
deathpoet Junior
Cóż... gra jest zajebista, ale koniec beznadziejny xD... nie mogłem przejść dosłownie 10 ostatnich minut gry (wszystko inne szło po maśle), poradnik mi pomógł... ale mniejsza o to... tak się natrudziłem, a na koniec żadnego "THE END", tylko nagle przerywa grę........
zanonimizowany829442 Junior
JAK PRZEJŚĆ POZIOM Z LATAJĄCYMI DEMONAMI W UKRYTEJ FORTECY!!
zanonimizowany829442 Junior
Jak się dostaje tego ludka i jak ma na imię ta 2 nieaktywna główka obok głowy groma!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




