Grom: Dragon's Throat - Tibet
Aktualizacja:
![]() | Na początek musisz poradzić sobie z grupką latających demonów. Na szczęście nie zadają one zbyt dużych ran tak więc nie powinno Cię nawet przerazić to w jakich ilościach się pojawiły. Po zakończonej walce Mongolian powie Ci co nieco o swoim przeznaczeniu. Zanim ruszysz dalej musisz jeszcze pokonać nazistów, którzy wybiegną z jaskini. Z nimi będzie już znacznie trudniej. Unikaj granatów i naparzaj z czego tylko możesz. Po ich wykończeniu skieruj się w stronę schodów. |
![]() | Pojawisz się w ogromnym kanionie. Ruszaj na północ w kierunku jedynego widocznego wyjścia (od południa zaczną nadbiegać wrogowie, zignoruj ich). Po przejściu do nowego pomieszczenia rozwal Steel Majora. |
![]() | Stoisz przed pięcioma drzwiami. Musisz wybrać te właściwe. |
![]() | Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w notatkach. Jest to sekcja The Way to the Treasure. Przykładowo, jeśli opis wygląda tak: One bird, four snakes, two beings, five flies, three options to musisz udać się do następujących drzwi: pierwsze, czwarte, drugie, piąte i na koniec trzecie. Dopiero wtedy otworzy się zapadnia a Twoi bohaterowie będą mogli zejść po drabinie na dół. Idź na płn-wsch. Po chwili załączy się scenka a Mongolian wygłosi kolejny monolog. Pojawią się też naziści, których czym prędzej wykończ. |
![]() | Aby przejść dalej będziesz musiał złożyć pokłon tutejszym bogom. A więc na co czekasz? Do roboty (pokłon=kucanie)! Musisz to wykonać stojąc przodem do czterech stron świata i być oddalonym od centralnego okręgu (stajesz na zwykłej szarej posadzce). Za każdym razem usłyszysz ryk bogów. Po wykonaniu zadania otworzy się żelazna brama a Ty będziesz mógł przejść dalej. Porozglądaj się. Po chwili pojawi się Padmasambhava. Objaśni Ci on znaczenie pomieszczenia, w którym się aktualnie znajdujecie a także podpowie jak przywołać potężną rasę istot, które swego czasu zamieszkiwały Ziemię. Wyjaśni Ci też, dlaczego nie mogłeś dopuścić, aby tabliczka trafiła w ręce nazistów. Okazuje się, że stwory ludzi widzą tylko jako wiązkę energii tak więc nie rozpoznają kto ich wezwał. |
![]() | Będziesz musiał skorzystać z posiadanej tabliczki z symbolami i wciskać je we właściwej kolejności. A więc do dzieła (tabliczkę znajdziesz w inwentarzu w dokumentach)! Po skończonej robocie tradycyjnie już zatrzęsie się ziemia a w powietrzu pojawi się The Powerful. |
![]() | Dość długa rozmowa doprowadzi do: 1) Zabrania Brahmashiras przez antyczną rasę tak żeby nigdy więcej nie wpadła ona już w ręce niepowołanych osób 2) Wypełnienia głównego celu gry 3) Wpłynięcia na życie Petra :-) Niestety, to jeszcze nie koniec. Padmasambhava poprosi Cię o ostatnią przysługę. Będziesz musiał ostatecznie rozprawić się z nazistami, którzy z braku możliwości zdobycia antycznej broni rozkradają cenne skarby Tybetu. |
![]() | Krótka scenka i... jesteśmy w powietrzu. Na początek musisz pozbyć się trzech latających machin, w których siedzą niemieccy piloci. Na koniec wylądujesz zaś na... mega-UFO (to chyba najbardziej trafne określenie :-)). |
![]() | Zabij dwóch Nazi UFO i wejdź do środka. |
![]() | Załatw wszystkich strażników (na szczęście nie będą korzystali ze swoich broni) oraz profesora Von Kutza a następnie wciśnij czerwony przycisk. |
![]() | Uciekaj na zewnątrz, wpadniesz niestety na starego znajomego - Karla Reisera. Będziesz musiał stoczyć z nim męski pojedynek na pięści. |
![]() | Po chwili w oddali pojawi się sterowiec, przeskocz na niego, obejrzyj scenkę z wybuchającym UFO i kontynuujcie pojedynek. W momencie, gdy zaczniesz zwyciężać pojawi się Petr, zatoczy kilka kółek wokół sterowca a Grom w iście hollywoodzkim stylu pozbędzie się Reisera. Jeszcze tylko króciutka scenka przerywnikowa i... to już koniec! Bez outra niestety... |
- Grom - poradnik do gry
- Grom: Poradnik do gry
- Grom: Sunset Pass - Tibet
- Grom: Checkpoint - India
- Grom: Upshi - India
- Grom: High Mountain Crossroads - Tibet
- Grom: Mountain Camp - Tibet
- Grom: Archeologists' Camp - Tibet
- Grom: Checkpoint - India, cz. 2
- Grom: Upshi - India, cz. 2
- Grom: Village - Tibet
- Grom: View To The Monastery - Tibet
- Grom: Monastery - Tibet
- Grom: Big Plain - Tibet - część 1
- Grom: Big Plain - Tibet - część 2
- Grom: Railway Station - Tibet
- Grom: Three Chortens - Tibet
- Grom: Mountain Pass - Tibet
- Grom: Three Palaces - Tibet
- Grom: Crossing The River - Tibet
- Grom: Upshi - India, cz. 3
- Grom: Caves - Tibet
- Grom: Hidden Fortress - Tibet
- Grom: Caves - Tibet, cz. 2
- Grom: Laboratory - Tibet
- Grom: Command Center - Tibet
- Grom: Nazi Camp - Tibet
- Grom: Dragon's Throat - Tibet
- Grom: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany210386 Junior
GRom to zajebista gra :) wciaga na serio .. fajne misje i wogole :D a grafika jaka ładna :) POlacy potrafią robic swietne gry !!!!!! a poradnik super zrobiony !!!!!!!1
deathpoet Junior
Cóż... gra jest zajebista, ale koniec beznadziejny xD... nie mogłem przejść dosłownie 10 ostatnich minut gry (wszystko inne szło po maśle), poradnik mi pomógł... ale mniejsza o to... tak się natrudziłem, a na koniec żadnego "THE END", tylko nagle przerywa grę........
zanonimizowany829442 Junior
JAK PRZEJŚĆ POZIOM Z LATAJĄCYMI DEMONAMI W UKRYTEJ FORTECY!!
zanonimizowany829442 Junior
Jak się dostaje tego ludka i jak ma na imię ta 2 nieaktywna główka obok głowy groma!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












