Grom: Checkpoint - India, cz. 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Zatrzymasz się na granicy pomiędzy Indiami a Tybetem - Checkpoint - India, cz. 2 | Grom - Grom - poradnik do gry

Zatrzymasz się na granicy pomiędzy Indiami a Tybetem. Strażnik przy domku od razu wyda Ci się zapewne podejrzany. Wkrótce okaże się, że to pułapka zastawiona przez nazistów! Będziesz musiał ich wszystkich pozabijać. W szczególności uważaj na granaty, którymi okazyjnie będą chcieli rzucać. Swoją drużynę trzymaj w zwarciu aczkolwiek nie możesz dopuścić, aby nawzajem siebie ranili. Załatw też gostków w wieżach, najlepiej jest się ich pozbywać użyciu strzelby Groma (Rifle). W szczególności uważaj zaś na trzyosobową grupkę, która pilnuje przejścia do kolejnej planszy!.

Pamiętaj o tym, aby korzystać z najmocniejszego aktualnie MP-40 a także unikać ciskanych przez wrogów granatów - Checkpoint - India, cz. 2 | Grom - Grom - poradnik do gry

Pamiętaj o tym, aby korzystać z najmocniejszego aktualnie MP-40 a także unikać ciskanych przez wrogów granatów. Grom powinien używać swojej strzelby, Petr Blonderbussa a Dietrich MP-40. Po "oczyszczeniu" planszy udaj się na zachód znanym już północnym przejściem (na lewo od trzech strażników). Napadnie Cię tu trzech kolejnych nazistów.

Z uwagi na niewielkie pole działania zwracaj szczególną uwagę na to, aby Twoi ludzie się nawzajem nie rozstrzelali - Checkpoint - India, cz. 2 | Grom - Grom - poradnik do gry

Z uwagi na niewielkie pole działania zwracaj szczególną uwagę na to, aby Twoi ludzie się nawzajem nie rozstrzelali. Dobrze jest korzystać z MP-40, które najlepiej sprawdza się na tak niewielki dystans. Teraz wejdź do dobrze już znanego baru. Wpadniesz tu na Karla Reisera, który najwyraźniej nie lubi głównego bohatera :-) W trakcie rozmowy dowiesz się co takiego można znaleźć w zdobytej szkatułce (Olivier zabronił Ci jej otwierać).

Udaj się na zaplecze - Checkpoint - India, cz. 2 | Grom - Grom - poradnik do gry

Udaj się na zaplecze. Bartolomeo jest trzymany na muszce przez natrętnego nazistę. Zabij go. Bart przyłączy się do drużyny, razem musicie ruszyć do Oliviera. Zanim jednak opuścisz tę lokację zabierz wszystko co ma aktualnie w inwentarzu a w szczególności złoto i apteczki!

Grom

28 listopada 2002

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze4
2005-01-14
22:38

zanonimizowany210386 Junior

👍

GRom to zajebista gra :) wciaga na serio .. fajne misje i wogole :D a grafika jaka ładna :) POlacy potrafią robic swietne gry !!!!!! a poradnik super zrobiony !!!!!!!1

Komentarz: zanonimizowany210386
2010-01-14
03:48

deathpoet Junior

Cóż... gra jest zajebista, ale koniec beznadziejny xD... nie mogłem przejść dosłownie 10 ostatnich minut gry (wszystko inne szło po maśle), poradnik mi pomógł... ale mniejsza o to... tak się natrudziłem, a na koniec żadnego "THE END", tylko nagle przerywa grę........

Komentarz: deathpoet
2012-02-20
12:30

zanonimizowany829442 Junior

😒

JAK PRZEJŚĆ POZIOM Z LATAJĄCYMI DEMONAMI W UKRYTEJ FORTECY!!

Komentarz: zanonimizowany829442
2012-02-20
12:33

zanonimizowany829442 Junior

Jak się dostaje tego ludka i jak ma na imię ta 2 nieaktywna główka obok głowy groma!!

Komentarz: zanonimizowany829442

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl