Grom: Crossing The River - Tibet
Aktualizacja:
![]() | Krótka scenka i... wpadamy w pułapkę. Dakpa po raz kolejny wtrąci się do rozmowy i objaśni całą sytuację. Okazuje się, iż teren ten zamieszkują wodne demony Klu. O ile otwarta walka nie ma większego sensu to będzie można je załagodzić darowując im jakieś drogie kamienie. A więc do dzieła! Idź nad brzeg rzeki. Spotkasz Petra, który poinformuje Cię o ogromnych jaszczurkach, które go zaatakowały. Uciekaj do północnej chatki. |
![]() | W środku znajdziesz mnóstwo cennych figurek. Zabierz chociaż jedną z nich (prawdopodobnie będziesz musiał wyrzucić coś z plecaka). Teraz skieruj się do magazynu na płd-zach. |
![]() | Po wejściu do środka udaj się w róg pomieszczenia (Corner). Znajdziesz tam starożytną tablicę. Idź na południe (będąc cały czas wewnątrz budynku). |
![]() | Podniesioną w chatce figurkę połóż na specjalnie przeznaczonym do tego miejscu. Nie zdziwisz się chyba jeśli powiem Ci, iż musisz wykonać kilka kursów pomiędzy chatką a magazynem żeby je tak wszystkie ładnie poukładać... Z racji tego, iż omijanie jaszczurów jest wyjątkowo niewygodne radziłbym opróżnić plecaki co najmniej dwóch osób. |
![]() | W nagrodę za doniesienie figurek Budda obdaruje Cię skarbami. To jeszcze nie koniec zabawy! Teraz będziesz musiał PRZETRANSPORTOWAĆ te kosztowności do rzeki. Jeśli przeznaczysz na to dwóch członków drużyny (skarby zajmują tyle samo miejsca co statuetki) to będziesz musiał wykonać zaledwie dwa kursy. |
![]() | Po dotarciu do rzeki wybieraj skarby z inwentarza i po prostu wyrzucaj je, po zaniesieniu wszystkich kosztowności załączy się scenka. Demony Klu chwilowo odejdą, co więcej, pozostawią po sobie cenny Gem. Pojawi się też Petr. On, Grom i Dakpa ruszają w dalszą drogę. Margarette i Hans zostają na miejscu. Twoim kolejnym celem musi być [Upshi - India] Zgodnie z poleceniami Padmasambhavy trzeba tam będzie wynająć maga. A więc w drogę! |
- Grom - poradnik do gry
- Grom: Poradnik do gry
- Grom: Sunset Pass - Tibet
- Grom: Checkpoint - India
- Grom: Upshi - India
- Grom: High Mountain Crossroads - Tibet
- Grom: Mountain Camp - Tibet
- Grom: Archeologists' Camp - Tibet
- Grom: Checkpoint - India, cz. 2
- Grom: Upshi - India, cz. 2
- Grom: Village - Tibet
- Grom: View To The Monastery - Tibet
- Grom: Monastery - Tibet
- Grom: Big Plain - Tibet - część 1
- Grom: Big Plain - Tibet - część 2
- Grom: Railway Station - Tibet
- Grom: Three Chortens - Tibet
- Grom: Mountain Pass - Tibet
- Grom: Three Palaces - Tibet
- Grom: Crossing The River - Tibet
- Grom: Upshi - India, cz. 3
- Grom: Caves - Tibet
- Grom: Hidden Fortress - Tibet
- Grom: Caves - Tibet, cz. 2
- Grom: Laboratory - Tibet
- Grom: Command Center - Tibet
- Grom: Nazi Camp - Tibet
- Grom: Dragon's Throat - Tibet
- Grom: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany210386 Junior
GRom to zajebista gra :) wciaga na serio .. fajne misje i wogole :D a grafika jaka ładna :) POlacy potrafią robic swietne gry !!!!!! a poradnik super zrobiony !!!!!!!1
deathpoet Junior
Cóż... gra jest zajebista, ale koniec beznadziejny xD... nie mogłem przejść dosłownie 10 ostatnich minut gry (wszystko inne szło po maśle), poradnik mi pomógł... ale mniejsza o to... tak się natrudziłem, a na koniec żadnego "THE END", tylko nagle przerywa grę........
zanonimizowany829442 Junior
JAK PRZEJŚĆ POZIOM Z LATAJĄCYMI DEMONAMI W UKRYTEJ FORTECY!!
zanonimizowany829442 Junior
Jak się dostaje tego ludka i jak ma na imię ta 2 nieaktywna główka obok głowy groma!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






