Grom: Upshi - India
Aktualizacja:
![]() | Krótka scenka: Dakpa dziękuje za pomoc i odchodzi. Ruszaj na zachód. Porozmawiaj z żebrakiem, Grom spyta go o Stinking Milk of Yaka. |
![]() | Okazuje się, iż dosłownie za chwilę ma on zostać ukamieniowany na okolicznym placu. Daj żebrakowi złotą monetę i ruszaj na płn-zach. Rozpędź rozjuszony tłum, spróbuj przemówić im do rozsądku. Okaże się, iż jedyną osobą, która może uwolnić Yaka jest kupiec Yarpen Khali. Udaj się do niego (płn-wsch) |
![]() | W trakcie rozmowy możesz do woli używać ostrych słów. W końcu kupiec otwarcie zażąda pieniędzy w zamian za uwolnienie żebraka. Początkowo będzie to 500 sztuk złota, ale jeśli się uprzesz (nazwiesz go skąpcem) to zejdzie do 300 sztuk. Czas pozwiedzać trochę to miasto. Udaj się w płd-wsch róg planszy, wpadniesz tam na maga (Wizard), z którym porozmawiaj. W trakcie rozmowy udzieli Ci "cennej rady" :-) Ruszaj na zachód. Pohandluj trochę z okolicznymi kupcami, oczywiście jeśli masz jakieś cenne przedmioty na sprzedaż, a nie zebrałeś jeszcze wymaganych trzystu sztuk złota. Przy okazji możesz też oczywiście coś kupić. |
Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Grom - poradnik do gry
- Grom: Poradnik do gry
- Grom: Sunset Pass - Tibet
- Grom: Checkpoint - India
- Grom: Upshi - India
- Grom: High Mountain Crossroads - Tibet
- Grom: Mountain Camp - Tibet
- Grom: Archeologists' Camp - Tibet
- Grom: Checkpoint - India, cz. 2
- Grom: Upshi - India, cz. 2
- Grom: Village - Tibet
- Grom: View To The Monastery - Tibet
- Grom: Monastery - Tibet
- Grom: Big Plain - Tibet - część 1
- Grom: Big Plain - Tibet - część 2
- Grom: Railway Station - Tibet
- Grom: Three Chortens - Tibet
- Grom: Mountain Pass - Tibet
- Grom: Three Palaces - Tibet
- Grom: Crossing The River - Tibet
- Grom: Upshi - India, cz. 3
- Grom: Caves - Tibet
- Grom: Hidden Fortress - Tibet
- Grom: Caves - Tibet, cz. 2
- Grom: Laboratory - Tibet
- Grom: Command Center - Tibet
- Grom: Nazi Camp - Tibet
- Grom: Dragon's Throat - Tibet
- Grom: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany210386 Junior
GRom to zajebista gra :) wciaga na serio .. fajne misje i wogole :D a grafika jaka ładna :) POlacy potrafią robic swietne gry !!!!!! a poradnik super zrobiony !!!!!!!1
deathpoet Junior
Cóż... gra jest zajebista, ale koniec beznadziejny xD... nie mogłem przejść dosłownie 10 ostatnich minut gry (wszystko inne szło po maśle), poradnik mi pomógł... ale mniejsza o to... tak się natrudziłem, a na koniec żadnego "THE END", tylko nagle przerywa grę........
zanonimizowany829442 Junior
JAK PRZEJŚĆ POZIOM Z LATAJĄCYMI DEMONAMI W UKRYTEJ FORTECY!!
zanonimizowany829442 Junior
Jak się dostaje tego ludka i jak ma na imię ta 2 nieaktywna główka obok głowy groma!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



