Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 62-77 Rozdział 1
Aktualizacja:
![]() | 62.Szacunek Zadanie zlecają: Torlof, Lee oraz pozostali najemnicy. [TK 37] Po przejściu próby Torlofa (quest 61) musisz zyskać szacunek pozostałych najemników. Cord udzieli Ci poparcia, jeżeli będziesz umiał dobrze walczyć (quest 63), Sentenzie trzeba dać się przeszukać - zabierze Ci 50 sztuk złota i wtedy poprze bez problemu, Bustera, Raoula i Bullka trzeba zaczepić, sprowokować i po prostu pobić, Rodowi przytrzymaj miecz (quest 59), Cipherowi musisz przynieść bagienne ziele (quest 64 lub 65), Jarvisowi należy udowodnić lojalność wobec Lee (quest 66), a Wilk zagłosuje na Ciebie z przyjaźni.
63.Dobry wojownik Zadanie zleca: Cord. [TK 37] Cord udzieli Ci swojego poparcia, gdy będziesz posługiwał się bronią jedno - lub dwuręczną na poziomie 30 %. |
64.Paczuszka z zielem
Zadanie zleca: Cipher. [TK 37] Cipher stracił paczkę bagiennego ziela. Masz ją dla niego odzyskać. Chyba, że wykonałeś quest 46, wtedy możesz tylko donieść Cipherowi, kto ukradł jego ziele. Zrobił to Dar.
65.Za kilka ziół więcej
Zadanie zleca: Cipher. [TK 37] Cipher chce, żebyś mu przyniósł 10 łodyg bagiennego ziela. Najlepiej kupić je u Sagitty.
66.Wyzwanie Jarvisa
Zadanie zleca: Jarvis. [TK 37] Musisz pobić trzech najemników z grupy Sylvia. Najlepiej połączyć to wyzwanie z innymi zadaniami i zlać tych najemników, których i tak musisz pobić, czyli Bullka (quest 69), Festera (quest 57) i Raoula.
67.Cztery wilki dla Pepe
Zadanie zleca: Pepe. [TK 37] Owcom zagraża kryjące się w okolicy stado wilków. Pepe chce, żebyś je zabił. Wilki są cztery i znajdują się w opuszczonym obozowisku na południowy - wschód od pastwiska Pepe.
68.Głodny myśliwy
Zadanie zleca: Grom. [TK 37] Grom nauczy Cię wszystkiego, co wie, jeśli dostanie od Ciebie mleko, chleb i szynkę. Po prostu mu to przynieś i daj.
69.Skopać tyłek Bullkowi Zadanie zleca: Pepe. [TK 37] Pepe jest niezadowolony z faktu, że Bullko poświęca za mało czasu owcom. Masz go po prostu zlać. Sprowokowanie go jest bardzo łatwe, wystarczy zagadać dwa razy Sylvia, a Bullko sam zaatakuje.
70.Gulasz Zadanie zleca: Thekla. [TK 37] Gdy pobijesz Bullka (quest 69), Thekla sama zaoferuje Ci swój gulasz. Jest on bardzo pożywny :-), podnosi siłę o 1 punkt. Jeśli przyniesiesz Thekli zioła od Sagitty możesz liczyć na kolejne posiłki: po uwolnieniu Benetta i zabiciu smoków. | ![]() |
71.Oferta pokoju
Zadanie zleca: Lee. [TK 37] Gdy zostaniesz najemnikiem, Lee poprosi Cię o zaniesienie listu z pokojową ofertą do Lorda Hagena.
72.Zakazane pastwisko
Zadanie zleca: Balthasar. [TK 29] Po odpędzeniu strażników (quest 61) i wstąpieniu do którejś z gildii, musisz oświadczyć Bengarowi, że Balthasar może wypasać owce na jego pastwiskach - tak po prostu :-).
73.Pomoc dla Laresa
Zadanie zleca: Lares. [K 33] Lares nie może opuścić portu i prosi ciebie, żebyś znalazł dla niego zastępstwo. Da Ci pierścień Wodnego Kręgu, załóż go i udaj się do Baltrama. Wróć do Laresa, porozmawiaj z nim i oddaj mu pierścień.
74.Jak się dostać do klasztoru
Zadanie zleca: np. Ulf. [K 10] Aby zostać nowicjuszem w klasztorze Innosa potrzebujesz owcy, którą możesz kupić od Pepe na farmie Onara oraz 1000 sztuk złota.
75.Służba społeczności
Zadanie zleca: Parlan. [TK 20] Jako nowicjusz jesteś zobowiązany służyć społeczności. Musisz zatem oddać owcę Opolosowi, 1000 sztuk złota Goraxowi (chyba, że ułatwiłeś sobie drogę do zostania nowicjuszem i wykonałeś zadanie 16, wówczas nie masz czego oddawać tym osobom). Następnie musisz posprzątać komnaty nowicjuszy (zadanie 78) oraz wykonać zadania zlecone przez innych magów i paladyna Sergia (questy 79-84). Wówczas Parlan da Ci klucz do biblioteki.
76.Opolos i przepis
Zadanie zleca: Opolos. [TK 20] Opolos chce, abyś mu przyniósł recepturę mikstury many Neorasa. Znajdziesz ją na jednej ze skrzyń w spiżarni. Możesz zanieść recepturę Opolosowi lub Neorasowi, który też jej szuka (quest 82). Jeżeli dasz ją Opolosowi, otrzymasz 50 punktów doświadczenia oraz będziesz mógł od tej chwili uczyć się od niego, jak stać się silniejszym.
77.Trening bojowy Babo
Zadanie zleca: Babo. [TK 20] Masz przekonać paladyna Sergia, aby poćwiczył z Babo. Najlepiej zrobić to po wykonaniu zadania 83. Porozmawiaj z Sergiem, zgodzi się bez problemu.
0
- Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry
- Gothic 2: Noc Kruka - poradnik do gry
- Gothic 2 Noc Kruka: Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 1-9 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 10-16 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 17-26 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 27-38 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 39-48 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 49-61 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 62-77 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 78-94 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Rozdział 1
- Gothic 2: Noc Kruka - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany894824 Junior
śmierć18, a więc, żeby ruszyć cokolwiek w twojej sprawie musisz ukończyć zadanie 'Gdzie są zaginieni ludzie?'. Wykonać je możesz, zabijając dawnego skazańca z kolonii, a teraz herszta bandytów Dextera, zabierasz z jego ciała pewną wiadomość, czytasz, dowiadujesz się, że za porwania odpowiedzialny jest dawny magnat Kruk, wszystko... wracasz do Vatrasa i go informujesz... no i najważniejsze, musisz dostarczyć wiadomość Lordowi Hagenowi o swojej głównej misji, czyli dopiero w II rozdziale możesz udać się do Jarkendaru. :)
kuvery Chorąży
Brak w poradniku opisu zadań "Sekstans" i "Sprawa Fernanda".
kuvery Chorąży
Brak opisu kolejnej króciutkiej misji: "Stara chata Cavalorna" (rozdział drugi-trzeci)
zanonimizowany934754 Junior
W zadaniu z Okiem Innosa jest błąd ponieważ tam pisze że idziemy zdobyć list do Kapitana Garona
a powinno być do Kapitana Garonda .
zanonimizowany976620 Junior
Czy mógłby ktoś mi pomóc przejść 3 zadqnia próby ognia? Bylbym bardzo wdzieczny ;)
ygyguyguygyutgh Junior
Jak można uwolnić więźniuw z obozu bandytuw. To znaczy co zrobić jak znajdą się w jaskini. Bo ja ciągle pytałem się Patrika a on ciągle
muwił cytuje ,,tak tylko czekamy na odpowiedni moment'' co zrobić żeby ten ,,odpowiedni moment''się stał. Jakiś quest trzeba wykonać ?
elathir Legend
Zabić Bloodwina i dostarczyć jego głowę strażnikowi, który ich pilnuje.
Nekrołuk Pretorianin
Uwaga! Możliwe że odkryłem nieopisane wcześniej zadanie, wykonałem je grając paladynem. W Rozdziale 5 na farmie Akila jeden z jego ludzi Randolph (z zadania Do dna) stwierdza że odstawił alkohol i prosi bezimiennego by, ten przyniósł mu od zielarki Sagitty, lekarstwo na jego bóle głowy z tym związane. Typowa misja typu idź do punktu A, kup przedmiot, wróć do zleceniodawcy. W dzienniku misja nosi tytuł "Brak", jest to potwierdzone na Gothicopedii, (w artykule dotyczącym Randolpha), ale nie mogłem odszukać zadania w żadnym poradniku, więc nie wiem czy ktoś go nie odkrył, czy pominął. Wykonywane w gothicu 2 złota edycja.
sebapat Chorąży
https://youtu.be/uKSot1QmaBQ i tutaj sposoby na filmiku jak dostać się do Khorinis.
Kociara Junior
Czy jeśli wstapie do Kręgu wody będę mogła później wstąpić do Klasztoru i zostać Magiem Ognia???
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


