Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 39-48 Rozdział 1
Aktualizacja:
39.Fałszywy posłaniec
Zadanie zleca: Nagur. [K 18] W gospodzie "Pod Kuternogą" znajdziesz Nagura, który chce, żebyś zatrudnił się u Baltrama jako chłopiec na posyłki i, gdy odbierzesz dostawę od farmera Akila, zamiast do Baltrama, masz ją przynieść Nagurowi. Jednak możesz wybrać uczciwszą drogę i wykonać quest 40, a na Nagura donieść do Lorda Andre - wówczas otrzymasz 100 sztuk złota i punkty doświadczenia.
![]() | 40.Dostawa Baltrama Zadanie zleca: Baltram. [K 12] Baltram zatrudnia Cię jako chłopca na posyłki i prosi o dostarczenie dostawy od farmera Akila. Jeżeli nie chcesz być fałszywym posłańcem (quest 39) tylko uczciwym, przyniesiesz paczkę do Baltrama, a ten zapłaci Ci za to 50 sztuk złota.
41.Farmer w potrzebie Zadanie zleca: Kati. [TK 15] Farmie Akila zagrażają najemnicy. Pomóż ich zabić. Nie będzie mieć to żadnych złych konsekwencji, nawet jeżeli chcesz zostać najemnikiem. Otrzymasz 50 punktów doświadczenia. Nie proś o nagrodę, a dodatkowo dostaniesz jeszcze 150 punktów.
|
42.Do dna
Zadanie zleca: Randolph. [TK 15] W gospodzie "Martwa Harpia" Rukhar organizuje zawody w piciu piwa. Randolph podejrzewa, że Rukhar oszukuje. Udaj się do gospody, wynajmij pokój i prześpij się do północy. O północy zejdź na dół i z kufra stojącego po prawej stronie baru, wyjmij butelkę ginu, a zamiast niej włóż wodę. Porozmawiaj z Rukharem i zaproponuj Randolpha do zawodów. Postaw na niego 100 sztuk złota, bo na pewno wygra. Idź porozmawiać z Randolphem i pożycz mu pieniądze. Po dwóch dniach możesz wrócić do gospody i odebrać swój zakład oraz pożyczone pieniądze z małą nawiązką.
43.Napadnięci kupcy
Zadanie zleca: Erol. [TK 16] Kupiec Erol został obrabowany przez bandytów, którzy przebywają na moście koło gospody "Martwa Harpia". Kupiec prosi Cię o odzyskanie jego kamiennych tabliczek. Udaj się na most i zabij bandytów. Jest ich sześciu, więc jeżeli nie możesz poradzić sobie z nimi sam, najlepiej ściągnąć ich za sobą na farmę Akila - farmerzy pomogą Ci w ich unicestwieniu. Opróżnij kufer bandytów (kombinacja: PLLPPPL) i zanieś kamienne tabliczki Erolowi. W zamian będziesz mógł pozbierać swobodnie rzeczy rozrzucone po napaści. Później też, gdy spotkasz Erola przy jego chacie odwdzięczy Ci się i pokaże za darmo, jak stać się silniejszym (+1 do siły). Zwróć też uwagę na to, że na pałaszach bandytów wycięto literę F. Zostaw sobie jeden na dowód.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry
- Gothic 2: Noc Kruka - poradnik do gry
- Gothic 2 Noc Kruka: Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 1-9 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 10-16 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 17-26 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 27-38 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 39-48 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 49-61 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 62-77 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 78-94 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Rozdział 1
- Gothic 2: Noc Kruka - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany894824 Junior
śmierć18, a więc, żeby ruszyć cokolwiek w twojej sprawie musisz ukończyć zadanie 'Gdzie są zaginieni ludzie?'. Wykonać je możesz, zabijając dawnego skazańca z kolonii, a teraz herszta bandytów Dextera, zabierasz z jego ciała pewną wiadomość, czytasz, dowiadujesz się, że za porwania odpowiedzialny jest dawny magnat Kruk, wszystko... wracasz do Vatrasa i go informujesz... no i najważniejsze, musisz dostarczyć wiadomość Lordowi Hagenowi o swojej głównej misji, czyli dopiero w II rozdziale możesz udać się do Jarkendaru. :)
kuvery Chorąży
Brak w poradniku opisu zadań "Sekstans" i "Sprawa Fernanda".
kuvery Chorąży
Brak opisu kolejnej króciutkiej misji: "Stara chata Cavalorna" (rozdział drugi-trzeci)
zanonimizowany934754 Junior
W zadaniu z Okiem Innosa jest błąd ponieważ tam pisze że idziemy zdobyć list do Kapitana Garona
a powinno być do Kapitana Garonda .
zanonimizowany976620 Junior
Czy mógłby ktoś mi pomóc przejść 3 zadqnia próby ognia? Bylbym bardzo wdzieczny ;)
ygyguyguygyutgh Junior
Jak można uwolnić więźniuw z obozu bandytuw. To znaczy co zrobić jak znajdą się w jaskini. Bo ja ciągle pytałem się Patrika a on ciągle
muwił cytuje ,,tak tylko czekamy na odpowiedni moment'' co zrobić żeby ten ,,odpowiedni moment''się stał. Jakiś quest trzeba wykonać ?
elathir Legend
Zabić Bloodwina i dostarczyć jego głowę strażnikowi, który ich pilnuje.
Nekrołuk Pretorianin
Uwaga! Możliwe że odkryłem nieopisane wcześniej zadanie, wykonałem je grając paladynem. W Rozdziale 5 na farmie Akila jeden z jego ludzi Randolph (z zadania Do dna) stwierdza że odstawił alkohol i prosi bezimiennego by, ten przyniósł mu od zielarki Sagitty, lekarstwo na jego bóle głowy z tym związane. Typowa misja typu idź do punktu A, kup przedmiot, wróć do zleceniodawcy. W dzienniku misja nosi tytuł "Brak", jest to potwierdzone na Gothicopedii, (w artykule dotyczącym Randolpha), ale nie mogłem odszukać zadania w żadnym poradniku, więc nie wiem czy ktoś go nie odkrył, czy pominął. Wykonywane w gothicu 2 złota edycja.
sebapat Chorąży
https://youtu.be/uKSot1QmaBQ i tutaj sposoby na filmiku jak dostać się do Khorinis.
Kociara Junior
Czy jeśli wstapie do Kręgu wody będę mogła później wstąpić do Klasztoru i zostać Magiem Ognia???
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

