Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 160-165 Rozdział 4
Aktualizacja:
Rozdział czwarty: Polowanie na smoki
Głównym celem w tym rozdziale jest zabicie smoków. Po pokonaniu każdego z nich, musisz pamiętać o zabraniu serca, które posłuży Ci w ponownym naładowaniu Oka Innosa. Artefakt możesz naładować przy stole alchemicznym. Gdy udajesz się do któregokolwiek ze smoków, pamiętaj o wkładaniu Oka Innosa. Dzięki niemu smoki nie atakują Cię od razu, tylko możesz z nimi najpierw przez chwilę porozmawiać. A siła artefaktu powoduje, że są prawdomówne. Smoki są cztery: Pandrodor - błotny, Pedrakhan - kamienny, Feomathar - ognisty, Finkregh - lodowy. Każdy kolejny smok jest silniejszy od poprzedniego i za ich pokonanie będziesz dostawał coraz więcej punktów doświadczenia - zaczynasz od 3000, skończysz na 6000. Pamiętaj też o zabraniu skarbów, których strzegą smoki. Przy ostatnim z nich znajdziesz smocze jajo, zabierz je - nie obawiaj się, nie wykluje Ci się w kieszeni smok. :-)
160.Łowcy smoków
Zadanie zleca się automatycznie po wejściu do Górniczej Doliny. [GD 1] Właściwie nie jest to zadanie, a miejsce zapisywania informacji o spotykanych łowcach smoków, u których możesz się czegoś nauczyć lub coś kupić oraz o tych, którzy mogą się do Ciebie dołączyć, m.in. może to być Biff. Jeżeli zdecydujesz się na jego pomoc, daj mu w zamian 100 sztuk złota. Nie proponuj połowy łupów, bo jest tak upierdliwy i skrupulatny, że nawet po kradzieży kieszonkowej będzie się do Ciebie zgłaszał po swoją część.
161.Zguba w ciemności
Zadanie zleca: Udar. [GD 6] Udar chce się dowiedzieć, co stało się z Sengrathem. Jego ciało znajdziesz przy orkowej palisadzie. Poinformuj o tym Udara.
162.Kradzież
Zadanie zleca: Keroloth. [GD 6] Ktoś ukradł sakiewkę Kerolothowi i chce, żebyś ja odzyskał. Znajdziesz ją w kuźni, przy stole. Oddaj ją właścicielowi, ale nie mów, gdzie ją znalazłeś - jeżeli powiesz, zginie Jan.
163.Amulet Angara
Zadanie zleca: Angar. [GD 6] Angar zgubił amulet i prosi Cię o jego odszukanie. Udaj się do krypty, gdzie ponownie spotkasz Angara. Zabij szkielet maga oraz trzy zwykłe szkielety i oddaj amulet jego właścicielowi.
![]() | 164.Jan i kuźnia Zadanie zleca: Jan. [GD 6] Jan chciałby pracować w kuźni, ale Parcival mu zabrania. Porozmawiaj z Kapitanem Garondem i poręcz za Jana. Wróć do kowala i poinformuj go, że może zacząć pracę.
165.Miecz Ferosa Zadanie zleca: Feros. [GD 6] Feros zgubił swój miecz i prosi Cię o jego odszukanie. Znajdziesz go na skalnym klifie Hosh - Paka. |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany894824 Junior
śmierć18, a więc, żeby ruszyć cokolwiek w twojej sprawie musisz ukończyć zadanie 'Gdzie są zaginieni ludzie?'. Wykonać je możesz, zabijając dawnego skazańca z kolonii, a teraz herszta bandytów Dextera, zabierasz z jego ciała pewną wiadomość, czytasz, dowiadujesz się, że za porwania odpowiedzialny jest dawny magnat Kruk, wszystko... wracasz do Vatrasa i go informujesz... no i najważniejsze, musisz dostarczyć wiadomość Lordowi Hagenowi o swojej głównej misji, czyli dopiero w II rozdziale możesz udać się do Jarkendaru. :)
kuvery Chorąży
Brak w poradniku opisu zadań "Sekstans" i "Sprawa Fernanda".
kuvery Chorąży
Brak opisu kolejnej króciutkiej misji: "Stara chata Cavalorna" (rozdział drugi-trzeci)
zanonimizowany934754 Junior
W zadaniu z Okiem Innosa jest błąd ponieważ tam pisze że idziemy zdobyć list do Kapitana Garona
a powinno być do Kapitana Garonda .
zanonimizowany976620 Junior
Czy mógłby ktoś mi pomóc przejść 3 zadqnia próby ognia? Bylbym bardzo wdzieczny ;)
ygyguyguygyutgh Junior
Jak można uwolnić więźniuw z obozu bandytuw. To znaczy co zrobić jak znajdą się w jaskini. Bo ja ciągle pytałem się Patrika a on ciągle
muwił cytuje ,,tak tylko czekamy na odpowiedni moment'' co zrobić żeby ten ,,odpowiedni moment''się stał. Jakiś quest trzeba wykonać ?
elathir Legend
Zabić Bloodwina i dostarczyć jego głowę strażnikowi, który ich pilnuje.
Nekrołuk Pretorianin
Uwaga! Możliwe że odkryłem nieopisane wcześniej zadanie, wykonałem je grając paladynem. W Rozdziale 5 na farmie Akila jeden z jego ludzi Randolph (z zadania Do dna) stwierdza że odstawił alkohol i prosi bezimiennego by, ten przyniósł mu od zielarki Sagitty, lekarstwo na jego bóle głowy z tym związane. Typowa misja typu idź do punktu A, kup przedmiot, wróć do zleceniodawcy. W dzienniku misja nosi tytuł "Brak", jest to potwierdzone na Gothicopedii, (w artykule dotyczącym Randolpha), ale nie mogłem odszukać zadania w żadnym poradniku, więc nie wiem czy ktoś go nie odkrył, czy pominął. Wykonywane w gothicu 2 złota edycja.
sebapat Chorąży
https://youtu.be/uKSot1QmaBQ i tutaj sposoby na filmiku jak dostać się do Khorinis.
Kociara Junior
Czy jeśli wstapie do Kręgu wody będę mogła później wstąpić do Klasztoru i zostać Magiem Ognia???
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

