Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 123-133 Rozdział 2
Aktualizacja:
123.Kamienna tablica na bagnie
Zadanie zleca: Franko. [ZD 22] Masz pomóc Edgorowi, którego znajdziesz w ruinach na bagnach, niedaleko wejścia do obozu. Edgor miał przynieść kamienną tablicę Frankowi - musisz zrobić to za niego. Udaj się do Domu Uzdrowicieli, a znajdziesz tam dwie zielone tabliczki - jedną dla Franka, a drugą dla Saturasa. Gdy przyniesiesz tabliczkę Frankowi, ten nie wpuści Cię jednak do obozu. Zabij go i przeszukaj, znajdziesz przy nim bardzo przydatny amulet.
124.Fatalna sytuacja
Zadanie zleca: Senyan. [ZD 22] Gdy wejdziesz do obozu bandytów, Senyan Cię rozpozna. Nie wyda Cię, pod warunkiem, że spełnisz jego prośbę - masz odszukać i zabić osobę, która próbowała unicestwić Estebana. Wówczas Senyan będzie chciał zabrać całą nagrodę dla siebie. Gdy przyjmiesz zadanie 125 od Estebana, wróć do Senyana i powiedz, że jednak nie przystajesz na jego propozycję, po czym zabij go po prostu.
125.Próba zabójstwa
Zadanie zleca: Esteban. [ZD 22] Esteban chce się dowiedzieć, kto próbował go zabić. Porozmawiaj najpierw ze Snafem, wypytaj o wszystkie osoby. Informacje u niego kosztują, jeżeli nie chcesz za nie płacić, wykonaj najpierw zadanie 126, a wówczas będzie udzielał Ci ich za darmo. Porozmawiaj z Finnem, Lennarem, Emiliem, Hunem. Gdy oddasz Hunowi jego stal (quest 128), zaufa Ci i powie, żebyś porozmawiał ze Snafem. Idź do Snafa, skieruje Cię do góry, gdzie czeka na Ciebie Fisk. Porozmawiaj z nim i przystań na jego propozycję. Udaj się do Estebana, poinformuj go, że to właśnie Fisk usiłował go zabić. Esteban wyśle na Fiska swoich ochroniarzy, a wtedy możesz go sam zabić. Wróć później do Fiska.
![]() | 126.Mocna gorzałka Zadanie zleca: Snaf. [ZD 22] Snaf prosi Cię o przyrządzenie gorzałki do jego sosu. Da Ci przepis. Wejdź na górę i na stole alchemicznym uwarz mu owy trunek. Gdy to zrobisz, Snaf nie będzie żądał od Ciebie pieniędzy za udzielanie informacji, a dodatkowo da Ci jeszcze ognisty gulasz (+1 do siły). Od bandyty stojącego przy gospodzie, możesz dostać natomiast parujący gulasz - również +1 do siły.
127.Paczka pełna wytrychów Zadanie zleca: Fisk. [ZD 22] Fisk chce, żebyś odzyskał dla niego paczkę wytrychów, którą ukradł mu Juan. Jeżeli wykonałeś zadanie 116, masz tę paczkę przy sobie - jeżeli nie, udaj się do jaskini na wschodzie, porozmawiaj z Juanem, zabij go i przeszukaj. Odnieś paczkę Fiskowi. |
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Czy jeśli wstapie do Kręgu wody będę mogła później wstąpić do Klasztoru i zostać Magiem Ognia???
https://youtu.be/uKSot1QmaBQ i tutaj sposoby na filmiku jak dostać się do Khorinis.
Uwaga! Możliwe że odkryłem nieopisane wcześniej zadanie, wykonałem je grając paladynem. W Rozdziale 5 na farmie Akila jeden z jego ludzi Randolph (z zadania Do dna) stwierdza że odstawił alkohol i prosi bezimiennego by, ten przyniósł mu od zielarki Sagitty, lekarstwo na jego bóle głowy z tym związane. Typowa misja typu idź do punktu A, kup przedmiot, wróć do zleceniodawcy. W dzienniku misja nosi tytuł "Brak", jest to potwierdzone na Gothicopedii, (w artykule dotyczącym Randolpha), ale nie mogłem odszukać zadania w żadnym poradniku, więc nie wiem czy ktoś go nie odkrył, czy pominął. Wykonywane w gothicu 2 złota edycja.
Jak można uwolnić więźniuw z obozu bandytuw. To znaczy co zrobić jak znajdą się w jaskini. Bo ja ciągle pytałem się Patrika a on ciągle
muwił cytuje ,,tak tylko czekamy na odpowiedni moment'' co zrobić żeby ten ,,odpowiedni moment''się stał. Jakiś quest trzeba wykonać ?
Czy mógłby ktoś mi pomóc przejść 3 zadqnia próby ognia? Bylbym bardzo wdzieczny ;)
W zadaniu z Okiem Innosa jest błąd ponieważ tam pisze że idziemy zdobyć list do Kapitana Garona
a powinno być do Kapitana Garonda .
Brak opisu kolejnej króciutkiej misji: "Stara chata Cavalorna" (rozdział drugi-trzeci)
Brak w poradniku opisu zadań "Sekstans" i "Sprawa Fernanda".
śmierć18, a więc, żeby ruszyć cokolwiek w twojej sprawie musisz ukończyć zadanie 'Gdzie są zaginieni ludzie?'. Wykonać je możesz, zabijając dawnego skazańca z kolonii, a teraz herszta bandytów Dextera, zabierasz z jego ciała pewną wiadomość, czytasz, dowiadujesz się, że za porwania odpowiedzialny jest dawny magnat Kruk, wszystko... wracasz do Vatrasa i go informujesz... no i najważniejsze, musisz dostarczyć wiadomość Lordowi Hagenowi o swojej głównej misji, czyli dopiero w II rozdziale możesz udać się do Jarkendaru. :)
Śmierć18 odpowiem na twoje pytanie urywkiem z poradnika.25.Handlarz bronią dla bandytów
Zadanie zleca: Vatras. W Khorinis jest handlarz bronią, ktory zaopatruje bandytów. Masz ustalić,kto to jest. Pomocny może okazać sie w tym Martin - kwatermistrz paladynów. vatras da ci "amulet szukającego ognika", który przyda ci się w poszukiwaniach handlarza bronią. Udaj się do obozowiska bandytów, które znajduje się w lesie za farmą Sekoba. Zabij bandytów, przeszukaj teren i zbierz przedmioty oraz opróżnij kufry. Znajdziesz tam misę bromora do questa 27, list od luci do questa 28 oraz dowód obciążający Fernanda. Przeczytaj ten dokument i idź do Martina. Musisz mieć też na dowód jeden pałasz bandyty z literą "F". Później idź do Vatrasa i powiedz, co udało ci się ustalić.Myślę że udało mi się ci pomóc.
śmierć18
Dowodami sa: Pałasz Bandytów ( ma go prawie kazdy bandyta po drodze do przeleczy), Pierscien zamorskiej gildii Araxos (ma go bandyta niedaleko farmy Bengara schodzisz po skalnych schodach za jego farma), List (nie pamietam dokladnie jaki :P) Z przynajmniej dwoma dowodami idziemy do Fernanda on sie przyznaje i idziemy do Martina. Koniec piesni :P
PS: JEZELI KTOS JEST POCZATKUJACY TO RADZE DOUCZYC SIE SILY LUB ZRECZNOSCI TAK ABY NOSIC MIECZ CO NAJMNIEJ 100 OBRAZEN INACZEJ MOGA BYC PROBLEMY :) OCZYWISCIE MOWIE DO TYCH KTORZY SA KOMPLETNIE ZIELONI
Przepraszam za bledy orto :)
Pozdro
Siemka...
To jest poradnik dla tych co nie wiedza jak przejsc probe ognia.
No to tak jezeli juz bedziemy mogli wejsc do biblioteki w klasztorze to idziemy za regal z ksiazkami i tam jest ksiazka czytamy ja idziemy do Parlana on wysyla nas do Pyrokara.
Rzadamy proby ognia.
Zaczynamy:
Pyrokar- kaze nam znalezc kamien runiczny. Niby proste daje nam klucz i kaze isc za znakami swiatla czy jakos tak :P Oczywiscie chodzi o kapliczki Innosa. Idziemy po drodze jezeli idziemy i jest jakas kapliczka innosa to znak ze idziemy w dobrym kierunku :> Idziemy niedaleko tego miejsca gdzie sa zebacze i czarny troll. W takim "zagajniku" jest samotna kapliczka w jej poblizu niczego nie ma tak sie przynajmniej mi wydawalo. Ale wejscie do jaskini jest zarosniete przez rosliny i przechodzimy odnajdujemy nowicjusza ktory go znalazl przed nami. Zabijamy go biezemy kamien i wracamy do Pyrokara. Zadanie wykonane.
Ulthar- bedziemy musieli zrobic rune ognistej strzaly. Potrzebujemy wczesniej znalezionego kamienia runicznego siarki i zwoju z zakleciem ognistej strzaly. Wszystkie rzeczy sa u Goraxa ktore mozemy kupic. Idziemy do Hyglasa w bibliotece on uczy nas formuly idziemy do stolu runicznego robimy rune i koniec. Idziemy do Ulthara. Zadanie wykonane.
Serpentes- bedziemy musieli zniszczyc golema. Niestety... nie zniszczy sie go zwykla bronia potrzebujemy Mlota Innosa. Przed wykonaniem misji zaczepil nas Dyrian i poprosil zebysmy wstawili sie za nim aby zostal w klasztorze. Dostajemy od niego zwoj z zakleciem Snu. Idziemy do miejsca gdzie jest mlot ( w podziemiach klasztoru pilnuje go Nowicjusz) Usypiamy nowicjusza zakleciem biezemy mlot wychodzimy na polowanie na golema. Golem jest po drodze do piramidy gdzie sa magowie wody. Jest na takiej jakby skalnej polce... Niszczymy go wracamy do Serpentesa oddajemy mu mlot i gadamy z Pyrokarem. Brawo wlasnie zostales Magiem Ognia !!! Lepiej jezeli mialbys mozliwosc walki 30% jednareczna i miecz mistrzowski wtedy bedziesz mial mozliwosc zostawienia sobie mikstur many na czarna godzine :)
Mam nadzieje ze pomoglem jezeli niedokladnie napisalem to przepraszam
Pozdro
ja znowu [odpoowie ktooś wreszcie?!] dalej czekam na odpowiedzi z poprzednich pytań chodzi o ,,oko Innosa'' te durne zjawy je zniszczyły [jeśli to są zjawy] no i naprawiłem mu obróbkę u tego kowala potem do Vatrasa ale on potrzebuje zastępstwa [patrz poprzedni tekst] niech ktoś da mi wskazówkę [proszę] będę wdzięczny!
oprócz tego mam kilka innych pytań Vatras chce zastępstwa no i podobno ma go zastąpić myxir ale ciągle mówi ,,czy chciałbym nauczyć się tego tajemniczego języka'' [znam już cały ten język] więc muszę zabić kruka nie? ale żeby zabić kruka muszę mieć ornamenty a ja je zebrałem i złączyliśmy je a ten ,,gówniarz'' nie chce mi ich dać bo muszę zaimponować Vatrasowi [piszę się Vatras czy watras?] a żeby to zrobić muszę zdemaskować handlarza bronią [sporo tego]no i wiem kto to i poszłem se do martina a on chce dowodów i właśnie w tym tkwi pytanie gdzie są dowody!? czekam na odpowiedz pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp
ja jednak nie odpowiadam tylko się pytam. jestem jeszcze trawka ale zdaje test na maga ognia i mam zagadkę ten mag ciągle mówi podążaj za ścieżką światłaaa!czy jakoś tak .podajcie mi rozwiązanie tej zagadki ;-]
siem.
znalazlam list w takim jakims grobowcu za ta mala jakby swiatynia w majatku ziemskim u Onara. trzeba gdzies go zaniesc cos z nim zrobic?
Tu masz -> https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9827792
Wątek dokładnie odpowiada na Twoje pytanie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

