Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 184-186 Rozdział 6
Aktualizacja:
Rozdział szósty: Dwór Irdorath
Po dopłynięciu, porozmawiaj z członkami swojej załogi. Załóż Oko Innosa. Następnie udaj się na wyspę. Czeka Cię wiele walk z orkami. Po pewnym czasie dojdziesz do miejsca, gdzie troll jaskiniowy strzeże jakichś pomieszczeń. Zabij go i udaj się w lewo, do góry. Unicestw wszystkie orki i przeszukaj orka - pułkownika. Znajdziesz przy nim klucz do trzech pomieszczeń, których pilnował troll. W lewej celi znajdziesz Pedra. Zlituj się nad nim i go nie zabijaj, tylko zaprowadź na statek. Wówczas dowiesz się, że istnieje tajne przejście w komnacie orka - pułkownika, które można otworzyć za pomocą pochodni, wiszących na ścianach. Udaj się do tego pomieszczenia i pociągnij najpierw za lewą, a później za prawą pochodnię. Odsłoni się przejście. Wejdź, zostaniesz zaatakowany przez poszukiwacza, który czai się po lewej stronie. Idź dalej. Dojdziesz do miejsca, gdzie jaszczuroludzie strzegą smoczych jaj. Wybij ich i pozbieraj wszystkie jedenaście jaj. Idź dalej, natkniesz się na smoka Feodarona. Porozmawiaj z nim, a później go zabij. Nie zapomnij zabrać jego serca. Podążaj dalej, znajdziesz się w miejscu z dwoma wieżami. Na obu wieżach są przełączniki, strzel w nie z łuku lub z kuszy. Trafisz automatycznie, bez względu na faktyczne umiejętności. Wysunie się most. Przy lewej wieży stoi poszukiwacz. Zabij go i wejdź do wieży na górę. Wciśnij znajdujący się tam przełącznik i opróżnij kufry (lewy - kombinacja: LPP, prawy - kombinacja: LLPP). Udaj się do drugiej wieży, wciśnij przełącznik i otwórz kufer (kombinacja: LPLPPL). Idąc dalej będziesz się musiał zmierzyć z poszukiwaczami i szkieletami. Wejdź po schodach, znajdujących się po lewej stronie i skieruj się w lewo. Zabij szkielety oraz Pana Cienia Archola, przeszukaj go, a znajdziesz klucz. Teraz wejdź do pomieszczenia po prawej stronie od głównego wejścia. Znajduje się tam łóżko oraz stół alchemiczny i runiczny. Znajdziesz też recepturę na miksturę ze smoczych jaj "Embarla Firgasto", która podnosi siłę o 15 punktów. Nie zapomnij naładować i założyć, już ostatni raz, Oka Innosa. Teraz udaj się do pomieszczenia, gdzie zabiłeś Pana Cienia Archola i przejdź przez znajdujące się tam drzwi. Zaatakują Cię orkowie - ożywieńcy. Następnie znajdziesz się w komnacie z wieloma przejściami. Stojąc twarzą do największych drzwi, po lewej i po prawej stronie są po trzy przejścia. Udaj się do lewego dolnego przejścia, zabij orki i klucznika, przy którym znajdziesz klucz do środkowych drzwi. Teraz przejdź przez lewe środkowe drzwi - wciśnij przełączniki, obojętnie w jakiej kolejności. Otworzy się dostęp do lewej górnej komnaty. Tam zaatakują Cię szkielety - gobliny. Zabij je i wciśnij przyciski, w kolejności: środek, prawo, lewo. Spod posadzki wysunie się duży przełącznik - wciśnij go. Udaj się ponownie do lewego środkowego pomieszczenia z mechanizmem i przesuń przełączniki. Zejdź do lewej dolnej komnaty, zabij jednego wojownika cienia i wciśnij jeden przełącznik. Spod posadzki wysunie się kolejny - użyj go. Teraz czas wykonać podobne czynności po prawej stronie. Wejdź do pomieszczenia po środku i przyciśnij znajdujące się tam przyciski. Odsłoni się wejście do prawej górnej komnaty. Udaj się tam, zabij dwóch wojowników cienia i wciśnij trzy przyciski, w następującej kolejności: środek, lewo, prawo. Spod posadzki wysunie się duży przełącznik - wciśnij go. Ponownie wejdź do środkowego pomieszczenia i uruchom dwoma przyciskami mechanizm. Tym razem zejdź do dolnej prawej komnaty, zabij zombie, wciśnij przycisk w ścianie, a wysuną się dwa kolejne zombie. Za nimi znajdziesz następne dwa przyciski, po ich użyciu, spod posadzki wysunie się przełącznik - oczywiście, użyj go. W wyniku tych wszystkich działań, w komnacie z wielkimi drzwiami będziesz miał teraz cztery duże przełączniki. Użyj ich, obojętnie w jakiej kolejności, a wysunie się kolejny, piąty przełącznik, który również uruchom. Drzwi otworzą się, wejdziesz do sali, gdzie zaatakuje Cię kilku poszukiwaczy. Na końcu sali natkniesz się na czarnego maga. Możesz z nim porozmawiać, a później go zabij. Znajdziesz przy nim klucz oraz zwój. Przeszukaj wszystkie pomieszczenia, a w jednym z nich znajdziesz Oko Mocy. Przeczytaj zwój, skieruj się do dużych drzwi, za czarnym magiem. Kliknij, a uklękniesz i odczytasz słowa z owego zwoju. Drzwi otworzą się. Za nimi czeka Cię już ostatnie starcie ze Smokiem - ożywieńcem. Po walce, pojawi się Xardas i przejmie na siebie całą moc bestii. Teraz musisz wrócić na okręt, wydać rozkaz do odpłynięcia - i to już niestety wszystko. Pozostaje nam czekać na część trzecią Gothica. Ach, ten Xardas...
184.Moja załoga
Zadanie zleca się automatycznie po dopłynięciu na wyspę. Właściwie nie jest to zadanie, ale informacja o Twojej załodze i możliwościach nauki u poszczególnych osób. Teraz Milten może zwiększać Twoją magiczną moc, Vatras może Cię leczyć i uczyć warzenia mikstur, Bennet może Ci pokazać, jak wykuć broń, Diego służy Ci radą, amunicją, może również nauczyć Cię otwierania zamków, strzelania z łuku oraz kuszy, Gorn może pokazać Ci, jak posługiwać się bronią dwuręczną, a Lares jednoręczną oraz nauczyć Cię umiejętności skradania i pokazać, jak stać się zręczniejszym.
185.Dwór Irdorath
Zadanie zleca się automatycznie po dopłynięciu na wyspę. W tym miejscu będą pojawiać się informacje dotyczące Dworu Irdorath.
186.Powrót na okręt
Zadanie zleca się automatycznie po pokonaniu Smoka - ożywieńca. Masz wrócić na okręt, a po drodze zbierz swoją załogę, która w międzyczasie się porozchodziła.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany894824 Junior
śmierć18, a więc, żeby ruszyć cokolwiek w twojej sprawie musisz ukończyć zadanie 'Gdzie są zaginieni ludzie?'. Wykonać je możesz, zabijając dawnego skazańca z kolonii, a teraz herszta bandytów Dextera, zabierasz z jego ciała pewną wiadomość, czytasz, dowiadujesz się, że za porwania odpowiedzialny jest dawny magnat Kruk, wszystko... wracasz do Vatrasa i go informujesz... no i najważniejsze, musisz dostarczyć wiadomość Lordowi Hagenowi o swojej głównej misji, czyli dopiero w II rozdziale możesz udać się do Jarkendaru. :)
kuvery Chorąży
Brak w poradniku opisu zadań "Sekstans" i "Sprawa Fernanda".
kuvery Chorąży
Brak opisu kolejnej króciutkiej misji: "Stara chata Cavalorna" (rozdział drugi-trzeci)
zanonimizowany934754 Junior
W zadaniu z Okiem Innosa jest błąd ponieważ tam pisze że idziemy zdobyć list do Kapitana Garona
a powinno być do Kapitana Garonda .
zanonimizowany976620 Junior
Czy mógłby ktoś mi pomóc przejść 3 zadqnia próby ognia? Bylbym bardzo wdzieczny ;)
ygyguyguygyutgh Junior
Jak można uwolnić więźniuw z obozu bandytuw. To znaczy co zrobić jak znajdą się w jaskini. Bo ja ciągle pytałem się Patrika a on ciągle
muwił cytuje ,,tak tylko czekamy na odpowiedni moment'' co zrobić żeby ten ,,odpowiedni moment''się stał. Jakiś quest trzeba wykonać ?
elathir Legend
Zabić Bloodwina i dostarczyć jego głowę strażnikowi, który ich pilnuje.
Nekrołuk Pretorianin
Uwaga! Możliwe że odkryłem nieopisane wcześniej zadanie, wykonałem je grając paladynem. W Rozdziale 5 na farmie Akila jeden z jego ludzi Randolph (z zadania Do dna) stwierdza że odstawił alkohol i prosi bezimiennego by, ten przyniósł mu od zielarki Sagitty, lekarstwo na jego bóle głowy z tym związane. Typowa misja typu idź do punktu A, kup przedmiot, wróć do zleceniodawcy. W dzienniku misja nosi tytuł "Brak", jest to potwierdzone na Gothicopedii, (w artykule dotyczącym Randolpha), ale nie mogłem odszukać zadania w żadnym poradniku, więc nie wiem czy ktoś go nie odkrył, czy pominął. Wykonywane w gothicu 2 złota edycja.
sebapat Chorąży
https://youtu.be/uKSot1QmaBQ i tutaj sposoby na filmiku jak dostać się do Khorinis.
Kociara Junior
Czy jeśli wstapie do Kręgu wody będę mogła później wstąpić do Klasztoru i zostać Magiem Ognia???
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
