Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 27-38 Rozdział 1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

27.Złota misa Bromora

Zadanie zleca: Bromor. [K 20] Prostytutka Lucia ukradła złotą misę swojemu szefowi Bromorowi. Masz ją odzyskać. Znajdziesz ją w obozowisku bandytów, w lesie za farmą Sekoba.

 

28.Lucia

Zadanie zleca: Nadja. [K 20] Zapłać właścicielowi burdelu Bromorowi i udaj się na górę z Nadją. Porozmawiaj z nią, a opowie Ci o prostytutce o imieniu Lucia, która znikła z burdelu. Nadja twierdzi, że najprawdopodobniej uciekła z czeladnikiem stolarza - Elvrichem. Po rozmowie możesz się zabawić z Nadją. Uwaga - sceny tylko dla dorosłych :-). Udaj się do obozowiska bandytów niedaleko schodów prowadzących na farmę Onara i Bengra. Znajdziesz tu Elvricha, który poinformuję Cię, że razem z Lucią został porwany przez bandytów Dextera. Udaj się do obozowiska bandytów, które znajduje się w lesie za farmą Sekoba. Znajdziesz tam list pożegnalny Luci, oddaj go Elvrichowi, który nie uwierzy, że to prawda. W drugim rozdziale, gdy już znajdziesz się w Zapomnianej Dolinie Budowniczych, w obozie bandytów spotkasz Lucię, która potwierdzi słowa swojego listu.

 

29.Względy Canthara

Zadanie zleca: Canthar. [K 12] Jeżeli skorzystałeś z glejtu Canthara, żeby wejść do miasta - zadanie to musisz po prostu wykonać. Podrzuć trefny list Sarze, gdy będziesz u niej robił zakupy, po czym donieś na nią do Lorda Hagena. Możesz też donieść na Canthara, ale kiedy wyjdzie z aresztu, rozpowie, że jesteś z kolonii karnej i za naprawienie reputacji zażąda 500 sztuk złota. Jeżeli natomiast nie korzystałeś z jego glejtu, możesz mu zwyczajnie odmówić.

 

30.Joe

Zadanie zleca: Hakon. [K 12] Człowiek o imieniu Joe zniknął, a Hakon twierdzi, że ten wiedział, jak dostać się do wież miejskich, gdzie przechowywana jest broń straży. Musisz się dowiedzieć, co się z nim stało.

 

31.Najazdy bandytów

Zadanie zleca: Hakon. [K 12] Hakon został obrabowany poza murami miasta przez bandytów, którzy ukrywają się w lasach w pobliżu miasta. Porozmawiaj z Pablem, dowiesz się, że bandyci są najprawdopodobniej w zmowie z jakimś dealerem w mieście. Za jego schwytanie Lord Andre wyznaczył nagrodę. Udaj się w kierunku farmy Akila, wejdź po schodach i zamiast na farmę skieruj się w lewo, w stronę latarni morskiej. Dojdziesz do jaskini, znajdującej się po lewej stronie. Zabij trzech bandytów i opróżnij kufer. Zauważysz, że jedna ryba jest jakaś dziwna - pozszywana. W środku znajduje się notatka podpisana przez Halvora. Wróć do miasta, skonfrontuj Halvora z jego notatką i donieś na niego do Lorda Andre. Idź do Hakona i poinformuj go, kto był paserem.

32.Bezczelny złodziej

Zadanie zleca: Jora. [K 12] Rengaru okradł handlarza imieniem Jora. Masz odzyskać złoto Jory. Wystarczy porozmawiać z Rengaru, który stoi tuż obok, a gdy zacznie uciekać - śledź go. Gdy go złapiesz, możesz donieść na niego Lordowi Andre. Dostaniesz za to 100 sztuk złota i punkty doświadczenia.

 

33.Kupieckie złoto

Zadanie zleca: Jora. [K 12] Gdy złapiesz Rengaru i odzyskasz od niego złoto, oddaj je Joremu. Nie proś o nagrodę, a otrzymasz 100 punktów doświadczenia, a wdzięczność Jorego przyda Ci się w kolejnym zadaniu (quest 34).

 

34.Miecz Alrika

Zadanie zleca: Alrik. [K 15] Alrik poprosi Cię o odzyskanie jego miecza. Idź do Jory i zapytaj o broń Alrika. Odda Ci ją za darmo, jeżeli wcześniej (quest 33) nie przyjąłeś nagrody za odzyskanie złota. Jeżeli jednak wziąłeś nagrodę, miecz możesz odkupić za 50 sztuk złota. Zanieś miecz Alrikowi. Organizuje on walki za pieniądze - obstawiasz 50 sztuk złota, ale kolejne 50 możesz wygrać. Można z nim stoczyć kilka walk.

35 - Zadania 27-38 | Rozdział I | Gothic II: Noc Kruka - Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

35.Szalony Fellan

Zadanie zleca: Alwin. [K 22] Alwin poprosi Cię o uciszenie Fellana, który ciągle coś przybija młotkiem. Udaj się do Fellana. Niestety, proszeniem, ani nawet pieniędzmi nic nie wskórasz. Po prostu go pobij, a jak się podniesie, porozmawiaj z nim - przestanie hałasować. A Alwin odwdzięczy Ci się 30 sztukami złota.

 

36.Informacje dla Garvella

Zadanie zleca: Garvell. [K 16] Garvell chce się dowiedzieć, jak najwięcej na temat orków oraz chce poznać powód, dla którego w mieście przebywają paladyni. Idź do Rangara i postaw mu piwo, a się wygada. Gdy zdecydujesz się na dołączenie do straży, Lord Andre udzieli Ci kolejnych informacji. Przekaż to wszystko Garvellowi.

 

37.Bandyci w latarni morskiej Jacka

Zadanie zleca: Jack. [K 33] Stary marynarz Jack nie może wrócić do swojej latarni morskiej, dopóki przebywają tam bandyci. Wystarczy udać się tam i ich zabić. Jest ich trzech i najlepiej starać się walczyć z każdym z osobna. Wróć do Jacka i powiedz, że nie musi się już martwić bandytami, a otrzymasz 400 punktów doświadczenia.

 

38.Problemy ze strażą

Zadanie zleca: Farim. [TK 10] Rybak Farim ma kłopoty ze strażnikami, którzy zabierają mu prawie całe połowy. Idź do Martina, a ten zajmie się tą sprawą.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2023-05-08
14:01

Kociara Junior

Czy jeśli wstapie do Kręgu wody będę mogła później wstąpić do Klasztoru i zostać Magiem Ognia???

Komentarz: Kociara
2023-05-08
14:04

Lester53 Pretorianin

1

Tak.

Komentarz: Lester53
2022-04-20
14:04

sebapat Chorąży

https://youtu.be/uKSot1QmaBQ i tutaj sposoby na filmiku jak dostać się do Khorinis.

Komentarz: sebapat
2017-06-04
16:08

Nekrołuk Pretorianin

Uwaga! Możliwe że odkryłem nieopisane wcześniej zadanie, wykonałem je grając paladynem. W Rozdziale 5 na farmie Akila jeden z jego ludzi Randolph (z zadania Do dna) stwierdza że odstawił alkohol i prosi bezimiennego by, ten przyniósł mu od zielarki Sagitty, lekarstwo na jego bóle głowy z tym związane. Typowa misja typu idź do punktu A, kup przedmiot, wróć do zleceniodawcy. W dzienniku misja nosi tytuł "Brak", jest to potwierdzone na Gothicopedii, (w artykule dotyczącym Randolpha), ale nie mogłem odszukać zadania w żadnym poradniku, więc nie wiem czy ktoś go nie odkrył, czy pominął. Wykonywane w gothicu 2 złota edycja.

Komentarz: Nekrołuk
2015-11-09
11:47

elathir Legend

elathir

Zabić Bloodwina i dostarczyć jego głowę strażnikowi, który ich pilnuje.

Komentarz: elathir
2015-11-08
13:12

zanonimizowany1131659 Junior

Jak można uwolnić więźniuw z obozu bandytuw. To znaczy co zrobić jak znajdą się w jaskini. Bo ja ciągle pytałem się Patrika a on ciągle
muwił cytuje ,,tak tylko czekamy na odpowiedni moment'' co zrobić żeby ten ,,odpowiedni moment''się stał. Jakiś quest trzeba wykonać ?

Komentarz: zanonimizowany1131659
2015-09-15
20:04

zanonimizowany976620 Junior

Czy mógłby ktoś mi pomóc przejść 3 zadqnia próby ognia? Bylbym bardzo wdzieczny ;)

Komentarz: zanonimizowany976620
2015-02-23
21:35

zanonimizowany934754 Junior

W zadaniu z Okiem Innosa jest błąd ponieważ tam pisze że idziemy zdobyć list do Kapitana Garona
a powinno być do Kapitana Garonda .

Komentarz: zanonimizowany934754
2013-11-13
13:32

kuvery Chorąży

Brak opisu kolejnej króciutkiej misji: "Stara chata Cavalorna" (rozdział drugi-trzeci)

Komentarz: kuvery
2013-11-03
14:35

kuvery Chorąży

Brak w poradniku opisu zadań "Sekstans" i "Sprawa Fernanda".

Komentarz: kuvery
2013-02-05
22:09

zanonimizowany894824 Junior

śmierć18, a więc, żeby ruszyć cokolwiek w twojej sprawie musisz ukończyć zadanie 'Gdzie są zaginieni ludzie?'. Wykonać je możesz, zabijając dawnego skazańca z kolonii, a teraz herszta bandytów Dextera, zabierasz z jego ciała pewną wiadomość, czytasz, dowiadujesz się, że za porwania odpowiedzialny jest dawny magnat Kruk, wszystko... wracasz do Vatrasa i go informujesz... no i najważniejsze, musisz dostarczyć wiadomość Lordowi Hagenowi o swojej głównej misji, czyli dopiero w II rozdziale możesz udać się do Jarkendaru. :)

Komentarz: zanonimizowany894824
2012-04-30
22:18

hunter51 Junior

Śmierć18 odpowiem na twoje pytanie urywkiem z poradnika.25.Handlarz bronią dla bandytów
Zadanie zleca: Vatras. W Khorinis jest handlarz bronią, ktory zaopatruje bandytów. Masz ustalić,kto to jest. Pomocny może okazać sie w tym Martin - kwatermistrz paladynów. vatras da ci "amulet szukającego ognika", który przyda ci się w poszukiwaniach handlarza bronią. Udaj się do obozowiska bandytów, które znajduje się w lesie za farmą Sekoba. Zabij bandytów, przeszukaj teren i zbierz przedmioty oraz opróżnij kufry. Znajdziesz tam misę bromora do questa 27, list od luci do questa 28 oraz dowód obciążający Fernanda. Przeczytaj ten dokument i idź do Martina. Musisz mieć też na dowód jeden pałasz bandyty z literą "F". Później idź do Vatrasa i powiedz, co udało ci się ustalić.Myślę że udało mi się ci pomóc.

Komentarz: hunter51
2012-03-19
17:30

zanonimizowany834539 Junior

śmierć18

Dowodami sa: Pałasz Bandytów ( ma go prawie kazdy bandyta po drodze do przeleczy), Pierscien zamorskiej gildii Araxos (ma go bandyta niedaleko farmy Bengara schodzisz po skalnych schodach za jego farma), List (nie pamietam dokladnie jaki :P) Z przynajmniej dwoma dowodami idziemy do Fernanda on sie przyznaje i idziemy do Martina. Koniec piesni :P

PS: JEZELI KTOS JEST POCZATKUJACY TO RADZE DOUCZYC SIE SILY LUB ZRECZNOSCI TAK ABY NOSIC MIECZ CO NAJMNIEJ 100 OBRAZEN INACZEJ MOGA BYC PROBLEMY :) OCZYWISCIE MOWIE DO TYCH KTORZY SA KOMPLETNIE ZIELONI

Przepraszam za bledy orto :)

Pozdro

Komentarz: zanonimizowany834539
2012-03-19
17:24

zanonimizowany834539 Junior

Siemka...

To jest poradnik dla tych co nie wiedza jak przejsc probe ognia.
No to tak jezeli juz bedziemy mogli wejsc do biblioteki w klasztorze to idziemy za regal z ksiazkami i tam jest ksiazka czytamy ja idziemy do Parlana on wysyla nas do Pyrokara.
Rzadamy proby ognia.
Zaczynamy:
Pyrokar- kaze nam znalezc kamien runiczny. Niby proste daje nam klucz i kaze isc za znakami swiatla czy jakos tak :P Oczywiscie chodzi o kapliczki Innosa. Idziemy po drodze jezeli idziemy i jest jakas kapliczka innosa to znak ze idziemy w dobrym kierunku :> Idziemy niedaleko tego miejsca gdzie sa zebacze i czarny troll. W takim "zagajniku" jest samotna kapliczka w jej poblizu niczego nie ma tak sie przynajmniej mi wydawalo. Ale wejscie do jaskini jest zarosniete przez rosliny i przechodzimy odnajdujemy nowicjusza ktory go znalazl przed nami. Zabijamy go biezemy kamien i wracamy do Pyrokara. Zadanie wykonane.
Ulthar- bedziemy musieli zrobic rune ognistej strzaly. Potrzebujemy wczesniej znalezionego kamienia runicznego siarki i zwoju z zakleciem ognistej strzaly. Wszystkie rzeczy sa u Goraxa ktore mozemy kupic. Idziemy do Hyglasa w bibliotece on uczy nas formuly idziemy do stolu runicznego robimy rune i koniec. Idziemy do Ulthara. Zadanie wykonane.
Serpentes- bedziemy musieli zniszczyc golema. Niestety... nie zniszczy sie go zwykla bronia potrzebujemy Mlota Innosa. Przed wykonaniem misji zaczepil nas Dyrian i poprosil zebysmy wstawili sie za nim aby zostal w klasztorze. Dostajemy od niego zwoj z zakleciem Snu. Idziemy do miejsca gdzie jest mlot ( w podziemiach klasztoru pilnuje go Nowicjusz) Usypiamy nowicjusza zakleciem biezemy mlot wychodzimy na polowanie na golema. Golem jest po drodze do piramidy gdzie sa magowie wody. Jest na takiej jakby skalnej polce... Niszczymy go wracamy do Serpentesa oddajemy mu mlot i gadamy z Pyrokarem. Brawo wlasnie zostales Magiem Ognia !!! Lepiej jezeli mialbys mozliwosc walki 30% jednareczna i miecz mistrzowski wtedy bedziesz mial mozliwosc zostawienia sobie mikstur many na czarna godzine :)

Mam nadzieje ze pomoglem jezeli niedokladnie napisalem to przepraszam

Pozdro

Komentarz: zanonimizowany834539
2011-04-21
08:31

zanonimizowany789593 Legionista

ja znowu [odpoowie ktooś wreszcie?!] dalej czekam na odpowiedzi z poprzednich pytań chodzi o ,,oko Innosa'' te durne zjawy je zniszczyły [jeśli to są zjawy] no i naprawiłem mu obróbkę u tego kowala potem do Vatrasa ale on potrzebuje zastępstwa [patrz poprzedni tekst] niech ktoś da mi wskazówkę [proszę] będę wdzięczny!

Komentarz: zanonimizowany789593
2011-04-21
08:19

zanonimizowany789593 Legionista

oprócz tego mam kilka innych pytań Vatras chce zastępstwa no i podobno ma go zastąpić myxir ale ciągle mówi ,,czy chciałbym nauczyć się tego tajemniczego języka'' [znam już cały ten język] więc muszę zabić kruka nie? ale żeby zabić kruka muszę mieć ornamenty a ja je zebrałem i złączyliśmy je a ten ,,gówniarz'' nie chce mi ich dać bo muszę zaimponować Vatrasowi [piszę się Vatras czy watras?] a żeby to zrobić muszę zdemaskować handlarza bronią [sporo tego]no i wiem kto to i poszłem se do martina a on chce dowodów i właśnie w tym tkwi pytanie gdzie są dowody!? czekam na odpowiedz pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!

Komentarz: zanonimizowany789593
2011-04-21
08:05

zanonimizowany789593 Legionista

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp

Komentarz: zanonimizowany789593
2011-04-21
08:02

zanonimizowany789593 Legionista

ja jednak nie odpowiadam tylko się pytam. jestem jeszcze trawka ale zdaje test na maga ognia i mam zagadkę ten mag ciągle mówi podążaj za ścieżką światłaaa!czy jakoś tak .podajcie mi rozwiązanie tej zagadki ;-]

Komentarz: zanonimizowany789593
2011-02-26
14:18

zanonimizowany781446 Junior

siem.
znalazlam list w takim jakims grobowcu za ta mala jakby swiatynia w majatku ziemskim u Onara. trzeba gdzies go zaniesc cos z nim zrobic?

Komentarz: zanonimizowany781446
2011-02-23
14:06

torphidan Pretorianin

Tu masz -> https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9827792

Wątek dokładnie odpowiada na Twoje pytanie :)

Komentarz: torphidan

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl