Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 49-61 Rozdział 1
Aktualizacja:
49.Krwawe puchary
Zadanie zleca: Cassia. [K 14] Cassia chce, żebyś ukradł dla niej sześć Krwawych Kielichów, które znajdują się w górnym mieście. W drugim rozdziale, gdy już znajdziesz się w górnym mieście, ukradnij klucz Sędziemu. Klucz Valentina, jeżeli wykonałeś zadanie 23, masz przy sobie - jeżeli nie, ukradnij. Prześpij się do północy, idź do górnego miasta, podkradnij się do pierwszego domu po prawej stronie. Na górze znajdziesz kufer, a w nim kielich (kombinacja: PPLPPL). Skieruj się do kolejnego domu po prawej stronie. Idź na górę. Gdy tylko wejdziesz po schodach, zobaczysz lampę. Przekręć ją, na dole odsunie się ściana, odsłaniając w ten sposób kufer. Zabierz kolejny kielich. Teraz udaj się do Domu Sędziego. Nie przejmuj się strażnikiem. Podkradnij się na górę, naciśnij tarczę wiszącą na ścianie, a na dole odsunie się ścianka. Weź kielich, wyjdź, wyprostuj się przy strażniku. Wejdź do ratusza, idź na górę, w jednym z pomieszczeń znajdziesz kolejny kielich. Udaj się do domu Lutera. U góry na stoliku znajdziesz weksel. Kielich znajduje się u lichwiarza Lehmara. Skieruj się do kolejnego domu, obok domu Lutera. Na kominku znajdziesz klucz do kufra, znajdującego się pomiędzy dwoma łóżkami. Zabierz kolejny kielich. Teraz skieruj się do Lehmara i ukradnij mu kielich (kombinacja: LPPLP). Wszystkie sześć Krwawych Kielichów odnieś Cassi. Porozmawiaj z Ramirezem, poprosi Cię o przyniesienie mu sekstansu. Znajdziesz go w chacie Grega w obozie piratów lub w skarbach jednego ze smoków - w rozdziale czwartym.
50.Piracki handel
Zadanie zleca: Skip. [TK 11] Jeżeli z gidii złodziei popłyniesz dalej w prawo, trafisz do pirata Skipa, który poinformuje Cię, że Baltram robi interesy z piratami. Idź porozmawiaj z Baltramem i zaoferuj swoją pomoc. Zaniesiesz przesyłkę Skipowi, a ten da Ci rum dla Baltrama. Możesz też popłynąć dalej od Skipa, w prawo. Znajdziesz się na kolejnej plaży. Opróżnij kufer (kombinacja: PLLPPLLLPPP) - znajdziesz tam 250 sztuk złota. Wejdź po rufie wraku i przeskocz na kolejną plażę (najlepiej zapisz stan gry, bo możesz źle upaść i zginąć). Znajdziesz tam kolejny kufer (kombinacja: PLLPLL).
51.Kamienne tablice Zadanie zleca: Vatras. [K 8] Vatras kupi od Ciebie wszystkie kamienne tablice, które uda Ci się znaleźć. Oczywiście możesz je zostawić dla siebie, ponieważ w drugim rozdziale będziesz miał możliwość nauczenia się prastarych języków budowniczych, dzięki czemu odczytasz owe tabliczki, a te będą podnosić Twoje atrybuty lub umiejętności bojowe. | ![]() |
52.Problemy na farmie Lobarta
Zadanie zleca: Lord Andre. [K 13] Farmer Lobart ma kłopoty. Musisz mu pomóc - zabij siedem polnych bestii, które grasują po jego polach. Dostaniesz od Lobarta 20 sztuk złota, po czym wróć do Lorda Andre.
53.Kusza Dragomira
Zadanie zleca: Dragomir. [TK 18] Dragomir zostawił swoją kuszę w kamiennym kręgu w wysokich górach na północy. Musisz po prostu po nią pójść.
54.Leniwy farmer
Zadanie zleca: Till. [TK 29] Till nie może zagonić Bronka do roboty. Najlepiej po prostu go zbić. Można też postraszyć go najemnikami.
55.Prychająca istota
Zadanie zleca: Gaan. [TK 32] Gaan nie może normalnie polować, gdyż przeszkadza mu w tym pasący się nieopodal zębacz. Musisz go po prostu zabić - sam, ponieważ nikt w okolicy Ci w tym nie pomoże, po prostu nie przeżyje z nim starcia. Najlepiej unicestwić zębacza z dystansu, czyli czarami, łukiem lub kuszą.
56.Słoneczny aloes
Zadanie zleca: Sagitta. [TK 28] Musisz przynieść Sagicie ziele, które rośnie tylko na odchodach czarnego trolla. Znajdziesz je na samym skraju siedziby trolla i możesz je zebrać nie zwracając jego uwagi.
57.Polne bestie
Zadanie zleca: Fester. [TK 37] Pomóż Festerowi zabić polne bestie. Gdy to zrobisz Fester nie będzie chciał Ci zapłacić obiecanej sumy. Pobij go i zabierz wszystko, co ma.
58.Czarna skóra
Zadanie zleca: Raoul. [TK 37] Masz przynieść skórę czarnego trolla Raoulowi. Troll jest bardzo trudnym przeciwnikiem i najlepiej unicestwić go z dystansu. Oczywiście możesz do niego podejść, jeżeli masz ochotę polatać we wszystkie strony :-).
59.Miecz Roda
Zadanie zleca: Rod. [TK 37] Najemnik Rod twierdzi, że nie zdołasz podnieś jego miecza. Uda Ci się to, ale dopiero, gdy będziesz miał siłę na poziomie 30.
60.Jeden z najemników
Zadanie zleca: Lee. [TK 37] Aby zostać najemnikiem, musisz wypełnić próbę Torlofa (quest 61) oraz uzyskać szacunek pozostałych najemników (quest 62). Gdy to zrobisz porozmawiaj z Lee, następnie potarguj się z Onarem i wróć do Lee.
61.Odpędzić straż
Zadanie zleca: Torlof. [TK 37] Musisz się pozbyć strażników z farmy Bengara. Zapłacenie długu farmera nie rozwiąże sprawy - po prostu ich zabij. Nie będzie mieć to żadnych złych konsekwencji, nawet jeżeli chcesz zostać strażnikiem.
- Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry
- Gothic 2: Noc Kruka - poradnik do gry
- Gothic 2 Noc Kruka: Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 1-9 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 10-16 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 17-26 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 27-38 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 39-48 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 49-61 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 62-77 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Zadania 78-94 Rozdział 1
- Gothic 2 Noc Kruka: Rozdział 1
- Gothic 2: Noc Kruka - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy jeśli wstapie do Kręgu wody będę mogła później wstąpić do Klasztoru i zostać Magiem Ognia???
https://youtu.be/uKSot1QmaBQ i tutaj sposoby na filmiku jak dostać się do Khorinis.
Uwaga! Możliwe że odkryłem nieopisane wcześniej zadanie, wykonałem je grając paladynem. W Rozdziale 5 na farmie Akila jeden z jego ludzi Randolph (z zadania Do dna) stwierdza że odstawił alkohol i prosi bezimiennego by, ten przyniósł mu od zielarki Sagitty, lekarstwo na jego bóle głowy z tym związane. Typowa misja typu idź do punktu A, kup przedmiot, wróć do zleceniodawcy. W dzienniku misja nosi tytuł "Brak", jest to potwierdzone na Gothicopedii, (w artykule dotyczącym Randolpha), ale nie mogłem odszukać zadania w żadnym poradniku, więc nie wiem czy ktoś go nie odkrył, czy pominął. Wykonywane w gothicu 2 złota edycja.
Jak można uwolnić więźniuw z obozu bandytuw. To znaczy co zrobić jak znajdą się w jaskini. Bo ja ciągle pytałem się Patrika a on ciągle
muwił cytuje ,,tak tylko czekamy na odpowiedni moment'' co zrobić żeby ten ,,odpowiedni moment''się stał. Jakiś quest trzeba wykonać ?
Czy mógłby ktoś mi pomóc przejść 3 zadqnia próby ognia? Bylbym bardzo wdzieczny ;)
W zadaniu z Okiem Innosa jest błąd ponieważ tam pisze że idziemy zdobyć list do Kapitana Garona
a powinno być do Kapitana Garonda .
Brak opisu kolejnej króciutkiej misji: "Stara chata Cavalorna" (rozdział drugi-trzeci)
Brak w poradniku opisu zadań "Sekstans" i "Sprawa Fernanda".
śmierć18, a więc, żeby ruszyć cokolwiek w twojej sprawie musisz ukończyć zadanie 'Gdzie są zaginieni ludzie?'. Wykonać je możesz, zabijając dawnego skazańca z kolonii, a teraz herszta bandytów Dextera, zabierasz z jego ciała pewną wiadomość, czytasz, dowiadujesz się, że za porwania odpowiedzialny jest dawny magnat Kruk, wszystko... wracasz do Vatrasa i go informujesz... no i najważniejsze, musisz dostarczyć wiadomość Lordowi Hagenowi o swojej głównej misji, czyli dopiero w II rozdziale możesz udać się do Jarkendaru. :)
Śmierć18 odpowiem na twoje pytanie urywkiem z poradnika.25.Handlarz bronią dla bandytów
Zadanie zleca: Vatras. W Khorinis jest handlarz bronią, ktory zaopatruje bandytów. Masz ustalić,kto to jest. Pomocny może okazać sie w tym Martin - kwatermistrz paladynów. vatras da ci "amulet szukającego ognika", który przyda ci się w poszukiwaniach handlarza bronią. Udaj się do obozowiska bandytów, które znajduje się w lesie za farmą Sekoba. Zabij bandytów, przeszukaj teren i zbierz przedmioty oraz opróżnij kufry. Znajdziesz tam misę bromora do questa 27, list od luci do questa 28 oraz dowód obciążający Fernanda. Przeczytaj ten dokument i idź do Martina. Musisz mieć też na dowód jeden pałasz bandyty z literą "F". Później idź do Vatrasa i powiedz, co udało ci się ustalić.Myślę że udało mi się ci pomóc.
śmierć18
Dowodami sa: Pałasz Bandytów ( ma go prawie kazdy bandyta po drodze do przeleczy), Pierscien zamorskiej gildii Araxos (ma go bandyta niedaleko farmy Bengara schodzisz po skalnych schodach za jego farma), List (nie pamietam dokladnie jaki :P) Z przynajmniej dwoma dowodami idziemy do Fernanda on sie przyznaje i idziemy do Martina. Koniec piesni :P
PS: JEZELI KTOS JEST POCZATKUJACY TO RADZE DOUCZYC SIE SILY LUB ZRECZNOSCI TAK ABY NOSIC MIECZ CO NAJMNIEJ 100 OBRAZEN INACZEJ MOGA BYC PROBLEMY :) OCZYWISCIE MOWIE DO TYCH KTORZY SA KOMPLETNIE ZIELONI
Przepraszam za bledy orto :)
Pozdro
Siemka...
To jest poradnik dla tych co nie wiedza jak przejsc probe ognia.
No to tak jezeli juz bedziemy mogli wejsc do biblioteki w klasztorze to idziemy za regal z ksiazkami i tam jest ksiazka czytamy ja idziemy do Parlana on wysyla nas do Pyrokara.
Rzadamy proby ognia.
Zaczynamy:
Pyrokar- kaze nam znalezc kamien runiczny. Niby proste daje nam klucz i kaze isc za znakami swiatla czy jakos tak :P Oczywiscie chodzi o kapliczki Innosa. Idziemy po drodze jezeli idziemy i jest jakas kapliczka innosa to znak ze idziemy w dobrym kierunku :> Idziemy niedaleko tego miejsca gdzie sa zebacze i czarny troll. W takim "zagajniku" jest samotna kapliczka w jej poblizu niczego nie ma tak sie przynajmniej mi wydawalo. Ale wejscie do jaskini jest zarosniete przez rosliny i przechodzimy odnajdujemy nowicjusza ktory go znalazl przed nami. Zabijamy go biezemy kamien i wracamy do Pyrokara. Zadanie wykonane.
Ulthar- bedziemy musieli zrobic rune ognistej strzaly. Potrzebujemy wczesniej znalezionego kamienia runicznego siarki i zwoju z zakleciem ognistej strzaly. Wszystkie rzeczy sa u Goraxa ktore mozemy kupic. Idziemy do Hyglasa w bibliotece on uczy nas formuly idziemy do stolu runicznego robimy rune i koniec. Idziemy do Ulthara. Zadanie wykonane.
Serpentes- bedziemy musieli zniszczyc golema. Niestety... nie zniszczy sie go zwykla bronia potrzebujemy Mlota Innosa. Przed wykonaniem misji zaczepil nas Dyrian i poprosil zebysmy wstawili sie za nim aby zostal w klasztorze. Dostajemy od niego zwoj z zakleciem Snu. Idziemy do miejsca gdzie jest mlot ( w podziemiach klasztoru pilnuje go Nowicjusz) Usypiamy nowicjusza zakleciem biezemy mlot wychodzimy na polowanie na golema. Golem jest po drodze do piramidy gdzie sa magowie wody. Jest na takiej jakby skalnej polce... Niszczymy go wracamy do Serpentesa oddajemy mu mlot i gadamy z Pyrokarem. Brawo wlasnie zostales Magiem Ognia !!! Lepiej jezeli mialbys mozliwosc walki 30% jednareczna i miecz mistrzowski wtedy bedziesz mial mozliwosc zostawienia sobie mikstur many na czarna godzine :)
Mam nadzieje ze pomoglem jezeli niedokladnie napisalem to przepraszam
Pozdro
ja znowu [odpoowie ktooś wreszcie?!] dalej czekam na odpowiedzi z poprzednich pytań chodzi o ,,oko Innosa'' te durne zjawy je zniszczyły [jeśli to są zjawy] no i naprawiłem mu obróbkę u tego kowala potem do Vatrasa ale on potrzebuje zastępstwa [patrz poprzedni tekst] niech ktoś da mi wskazówkę [proszę] będę wdzięczny!
oprócz tego mam kilka innych pytań Vatras chce zastępstwa no i podobno ma go zastąpić myxir ale ciągle mówi ,,czy chciałbym nauczyć się tego tajemniczego języka'' [znam już cały ten język] więc muszę zabić kruka nie? ale żeby zabić kruka muszę mieć ornamenty a ja je zebrałem i złączyliśmy je a ten ,,gówniarz'' nie chce mi ich dać bo muszę zaimponować Vatrasowi [piszę się Vatras czy watras?] a żeby to zrobić muszę zdemaskować handlarza bronią [sporo tego]no i wiem kto to i poszłem se do martina a on chce dowodów i właśnie w tym tkwi pytanie gdzie są dowody!? czekam na odpowiedz pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp
ja jednak nie odpowiadam tylko się pytam. jestem jeszcze trawka ale zdaje test na maga ognia i mam zagadkę ten mag ciągle mówi podążaj za ścieżką światłaaa!czy jakoś tak .podajcie mi rozwiązanie tej zagadki ;-]
siem.
znalazlam list w takim jakims grobowcu za ta mala jakby swiatynia w majatku ziemskim u Onara. trzeba gdzies go zaniesc cos z nim zrobic?
Tu masz -> https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9827792
Wątek dokładnie odpowiada na Twoje pytanie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

