Sakhir | Tory w F1 2010
Aktualizacja:
Sakhir


Nazwa toru: Bahrain International Cicruit
Długość: 6299 m
Liczba okrążeń (100%): 49
Liczba zakrętów: 24
Zużycie opon: średnie
Docisk: średni
Zużycie hamulców: duże
Przed przebudową był to jeden z sympatyczniejszych torów. Po wydłużeniu drugiego sektora jest po prostu nieznośny, a to z powodu bardzo nierównej nawierzchni. O ile pierwszy i trzeci sektor składa się z prostych i typowych zakrętów "stop&go", tak drugi to koszmar. Jazda po nowej partii asfaltu jest męcząca i wymaga większego niż zwykle skupienia.
Pierwszy zakręt nie powinien stanowić problemu. Ostre dohamowanie, wjazd w szeroką szykanę i wyjazd na prostą to tylko rozgrzewka.
Po zakręcie nr 5 zaczyna się już trudniejsza trasa. Pamiętaj, aby nie korzystać w tym miejscu z tarek - są wyjątkowo zabójcze. Tym sposobem wyjedziesz na równiejszą partię toru.
Następny trudny wiraż to słynna 19-tka, która jest w rzeczywistości przedłużonym zakrętem nr 18. Zacznij hamować stosunkowo wcześnie tak, aby nie wyjechać bolidem poza tor. Jest to zakręt trudny dla kierowców preferujących podsterowność.
Trzeci sektor jest dość szybki i łagodny, ale żeby skompletować szybkie okrążenie należy dobrze pokonać ostatni fragment. Hamujemy ok. 75 metrów wcześniej i płynnie wchodzimy w wiraż nie nadużywając tarek.
0
- F1 2010 - poradnik do gry
- F1 2010 - poradnik do gry
- Tory
- Sakhir | Tory w F1 2010
- Melbourne | Tory w F1 2010
- Kuala Lumpur | Tory w F1 2010
- Szanghaj | Tory w F1 2010
- Katalonia | Tory w F1 2010
- Monte Carlo | Tory w F1 2010
- Stambuł | Tory w F1 2010
- Montreal | Tory w F1 2010
- Walencja | Tory w F1 2010
- Silverstone | Tory w F1 2010
- Hockenheim | Tory w F1 2010
- Budapeszt | Tory w F1 2010
- Spa | Tory w F1 2010
- Monza | Tory w F1 2010
- Marina Bay | Tory w F1 2010
- Suzuka | Tory w F1 2010
- Yeongam | Tory w F1 2010
- Sao Paulo | Tory w F1 2010
- Abu Dhabi | Tory w F1 2010
- Tory
- F1 2010 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
bob destruktor Generał
I przeczytałem... Niczego się nie dowiedziałem, no może poza tym, że jak chce mieć lepszy kontrakt w przyszłym sezonie, to muszę krytykować swój team w obecnym sezonie.
lkriss Legionista
Jak dla mnie bardzo skąpy ten poradnik. Liczyłem na podpowiedzi jak ustawić setup pod konkretny tor suchy czy mokry ale nic z tych informacji nie znajdziecie w tym poradniku. Bardzo mizernie to świadczy o osobie, która zabiera się za przygotowanie takiego materiału. Zdecydowanie więcej cennych informacji znadziecie w sieci wpisując np. "F1 setups" - powodzenia LKRISS
Barthez x Legend

A ja jestem zadowolony. Ściągnąłem sobie poradnik i porównuję Twoje porady z moim stylem jazdy na danym torze ;) Dobra robota eJay :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.