F1 2010: FAQ
Aktualizacja:
Pytanie: Jakie kontrolery zalecane są do gry w F1 2010?
Odpowiedź: W F1 2010 można grać nawet na klawiaturze. Wiąże się z tym jednak drobny problem - brak czułości w skręcaniu bolidem. Aby czerpać przyjemność z jazdy proponuję zaopatrzyć się przynajmniej w pada. Zdecydowanie najlepiej jeździ się natomiast na markowej kierownicy. I właśnie w oparciu o nią powstał ten poradnik.
Pytanie: Gra mi kratkuje na prostej startowej, co robić?
Odpowiedź: Radzę zmniejszyć detale. Najpierw usunąć cienie, jeśli to nie pomoże to usunąć kibiców. Jeśli dalej będziesz odczuwać spadki płynności, wtedy zmniejsz detale obiektów lub po prostu zmniejsz rozdzielczość. Pomocne może być tu może również przełączenie dźwięku z Rapture na Programowy. To również kilka klatek na sekundę więcej.
Pytanie: Na początku kariery ma dostępne jedynie słabe teamy, co zrobić, aby pojeździć od początku obok Fernando Alonso?
Odpowiedź: Niestety, na początku nie możesz jeździć w lepszych zespołach. W trakcie sezonu zdobywaj punkty, wtedy wzrosną twoje szanse na angaż w lepszym zespole.
Pytanie: Czy jazda ze wszystkimi ułatwieniami powoduje, że jestem konkurencyjny?
Odpowiedź: Nie. Niektóre ułatwienia wręcz Cię zwalniają (np. automatyczne hamowanie lub automatyczna skrzynia biegów). Jeżeli nie znasz torów to proponuję zostawić sobie tylko Najlepszą Linię.
Pytanie: Gdzie mogę znaleźć oferty pracy innych zespołów?
Odpowiedź: W menu Agent. Asystenta poinformuje Cię o ofercie.
Pytanie: W trakcie wyścigu, co kilka okrążeń pęka mi opona. Jak temu zapobiec?
Odpowiedź: Jeżeli grasz na krótszym dystansie wyścigu to wiedz, iż wytrzymałość opon skalowana jest do długości wyścigu. Oznacza to, iż dana mieszanka wytrzymuje stale np. 50% dystansu i nie liczy się liczba okrążeń wyścigu ustalonych przed weekendem. Aby temu zapobiec można wyłączyć symulację zużycia się opon.
Pytanie: Dlaczego Lotusem nie mogę pobić czasu Ferrari?
Odpowiedź: Bolidy są zróżnicowane w osiągach. Jedne mają lepszą przyczepność i zwinność, drugie są po prostu szybsze.
Pytanie: Co oznaczają poszczególne flagi?
Odpowiedź: Wszystko jest opisane w instrukcji dołączonej do gry.
0
Komentarze czytelników
bob destruktor Generał
I przeczytałem... Niczego się nie dowiedziałem, no może poza tym, że jak chce mieć lepszy kontrakt w przyszłym sezonie, to muszę krytykować swój team w obecnym sezonie.
lkriss Legionista
Jak dla mnie bardzo skąpy ten poradnik. Liczyłem na podpowiedzi jak ustawić setup pod konkretny tor suchy czy mokry ale nic z tych informacji nie znajdziecie w tym poradniku. Bardzo mizernie to świadczy o osobie, która zabiera się za przygotowanie takiego materiału. Zdecydowanie więcej cennych informacji znadziecie w sieci wpisując np. "F1 setups" - powodzenia LKRISS
Barthez x Legend
A ja jestem zadowolony. Ściągnąłem sobie poradnik i porównuję Twoje porady z moim stylem jazdy na danym torze ;) Dobra robota eJay :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
