Kontrakty | Kariera w F1 2010
Aktualizacja:
Kontrakty
Kariera kierowcy wyścigowego zaczyna się od podania imienia i nazwiska przyszłego (oby) mistrza oraz odpowiedzenia na pytania dziennikarzy. Mają one za zadanie ustalić poziom trudności, ale nie przejmuj się - można go spokojnie modyfikować przed każdym weekendem Grand Prix.
W zaznajomieniu się z obecną sytuacją pomaga Nam asystentka (Agent ), która pilnie śledzi zainteresowanie innych ekip naszą osobą oraz zadowolenie szefów.

Na liście teamów Formuły 1 możemy sprawdzić jak prezentują się nasze notowania oraz ile zespołów chce Nas widzieć u siebie po sezonie. Im bardziej wypełnione jest kółko po lewej stronie tym dany zespół bardziej będzie zabiegać o kontrakt gracza. W lewym, dolnym rogu znajduje się twój poziom doświadczenia (tzw. ranga kierowcy). Dobre wyniki powodują, iż wskaźnik rośnie a twoi szefowie wychodzą z ofertą przedłużenia umowy. Aby zyskać szansę na angaż w innym zespole już w kolejnym sezonie należy wykonać 3 proste manewry:
- odrzucać systematycznie oferty twoich szefów
- zbierać doświadczenie na torze
- krytykować swój zespół w mediach

UWAGA! W zależności od długości kariery (3, 5 lub 7 sezonów) niektóre ekipy jeszcze w pierwszym sezonie mogą być zablokowane, ze względu na wymagany poziom doświadczenia. Najbliższe możliwe, wolne stanowiska kierowcy należą do raczej konkurencyjnych zespołów.

Szefostwo na początku sezonu ustali cel, do którego masz dążyć. Nie martw się - nie zawsze będziesz zmuszony do walki o mistrzostwo. Jeżeli to twój początek kariery to zazwyczaj celem jest zakwalifikowanie się do drugiej części kwalifikacji lub ukończenie wyścigu przed twoim kolegą z zespołu. W międzyczasie, w zależności od twojej formy cele mogą się zmieniać, zostaniesz o tym poinformowany przed weekendem wyścigowym.
0
Komentarze czytelników
bob destruktor Generał
I przeczytałem... Niczego się nie dowiedziałem, no może poza tym, że jak chce mieć lepszy kontrakt w przyszłym sezonie, to muszę krytykować swój team w obecnym sezonie.
lkriss Legionista
Jak dla mnie bardzo skąpy ten poradnik. Liczyłem na podpowiedzi jak ustawić setup pod konkretny tor suchy czy mokry ale nic z tych informacji nie znajdziecie w tym poradniku. Bardzo mizernie to świadczy o osobie, która zabiera się za przygotowanie takiego materiału. Zdecydowanie więcej cennych informacji znadziecie w sieci wpisując np. "F1 setups" - powodzenia LKRISS
Barthez x Legend

A ja jestem zadowolony. Ściągnąłem sobie poradnik i porównuję Twoje porady z moim stylem jazdy na danym torze ;) Dobra robota eJay :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.