Kuala Lumpur | Tory w F1 2010
Aktualizacja:
Kuala Lumpur


Nazwa toru: Sepang
Długość: 5543 m
Liczba okrążeń (100%): 56
Liczba zakrętów: 15
Zużycie opon: duże
Docisk: duży
Zużycie hamulców: duże
Sepang jest jednym z najfajniejszych i jednocześnie najtrudniejszych torów w kalendarzu F1. Przede wszystkim roi się tu od ślepych zakrętów, ale i doskonałych miejsc do wyprzedzania. Kiedy już załapiemy jego konfigurację jazda dostarczy frajdy, gdyż jest to całkiem szybki tor. Na pierwszy rzut oka wyróżniają się dwie długie proste, równoległe do siebie, a także niezwykle ciekawy i techniczny sektor 2. Dlatego proponuję mimo wszystko ustawić bolid na ten właśnie fragment, docisk w niektórych miejscach jest po prostu wymagany.
Po prostej startowej czekają nas 2 wolne, ale i szerokie zakręty. W Wyścigu przydają się przy wyprzedzaniu. Hamowanie można tu stosunkowo opóźnić i liczyć na łut szczęścia.
Po następnej prostej znajduje się pierwszy ślepy zakręt (nr 4). Uważaj, łatwo można wypaść z toru w tym miejscu!
Po serii łuków i zakrętu łamanego znajduje się jeden wolniejszy, po którym następuje kolejny ślepy zakręt. Najlepiej hamować, gdy zauważymy zbliżający się palik z prawej strony.
Ostatni ślepy zakręt przed równoległą prostą. Hamujemy w momencie mijania niebieskiej reklamy z prawej strony.
0
- F1 2010 - poradnik do gry
- F1 2010 - poradnik do gry
- Tory
- Sakhir | Tory w F1 2010
- Melbourne | Tory w F1 2010
- Kuala Lumpur | Tory w F1 2010
- Szanghaj | Tory w F1 2010
- Katalonia | Tory w F1 2010
- Monte Carlo | Tory w F1 2010
- Stambuł | Tory w F1 2010
- Montreal | Tory w F1 2010
- Walencja | Tory w F1 2010
- Silverstone | Tory w F1 2010
- Hockenheim | Tory w F1 2010
- Budapeszt | Tory w F1 2010
- Spa | Tory w F1 2010
- Monza | Tory w F1 2010
- Marina Bay | Tory w F1 2010
- Suzuka | Tory w F1 2010
- Yeongam | Tory w F1 2010
- Sao Paulo | Tory w F1 2010
- Abu Dhabi | Tory w F1 2010
- Tory
- F1 2010 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
bob destruktor Generał
I przeczytałem... Niczego się nie dowiedziałem, no może poza tym, że jak chce mieć lepszy kontrakt w przyszłym sezonie, to muszę krytykować swój team w obecnym sezonie.
lkriss Legionista
Jak dla mnie bardzo skąpy ten poradnik. Liczyłem na podpowiedzi jak ustawić setup pod konkretny tor suchy czy mokry ale nic z tych informacji nie znajdziecie w tym poradniku. Bardzo mizernie to świadczy o osobie, która zabiera się za przygotowanie takiego materiału. Zdecydowanie więcej cennych informacji znadziecie w sieci wpisując np. "F1 setups" - powodzenia LKRISS
Barthez x Legend

A ja jestem zadowolony. Ściągnąłem sobie poradnik i porównuję Twoje porady z moim stylem jazdy na danym torze ;) Dobra robota eJay :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.