F1 2010: Melbourne
Aktualizacja:
Melbourne


Nazwa toru: Albert Park
Długość: 5303 m
Liczba okrążeń (100%): 58
Liczba zakrętów: 16
Zużycie opon: niskie
Docisk: duży
Zużycie hamulców: duże
Ciasny, uliczny, nie za szybki, nie za wolny tor, na którym jazda sprawia dużą frajdę. Szybkie proste kończą się tu szykanami lub wolnymi zakrętami. Jedna z niewielu aren, która faworyzuje agresywnych kierowców. Chcesz wygrać? Musisz korzystać z tarek w maksymalnym stopniu, jechać na limicie umiejętności i uważać na nadsterowność bolidu w niektórych miejscach. Wszystkie sektory są do siebie zbliżone, dlatego konfiguracja bolidu nie powinna być szczególnie trudna. Należy pamiętać jedynie o dużym docisku, nawet kosztem prędkości na prostych.
Pierwsze kłopoty nadchodzą wraz z zakrętem nr 3, który prowadzi przez małą sieć wolnych i nadsterownych zakrętów kończących 1 sektor. Pamięta o tym, iż szykany są tutaj poszerzone, co oznacza, że można pozwolić sobie na odrobinę ryzyka.
Kiedy dotrzesz do długiej prostej po zakręcie 10 przygotuj się na szybkie zakręty 11 i 12. Odpowiednie wejście jest tutaj niezmiernie ważne, gdyż można tu stracić nawet sekundę. Wbij niższy bieg i spokojnie manewruj bolidem od wirażu do wirażu. Skorzystaj z poszerzonego pobocza.
- F1 2010 - poradnik do gry
- F1 2010: Poradnik do gry
- F1 2010: Tory
- F1 2010: Sakhir
- F1 2010: Melbourne
- F1 2010: Kuala Lumpur
- F1 2010: Szanghaj
- F1 2010: Katalonia
- F1 2010: Monte Carlo
- F1 2010: Stambuł
- F1 2010: Montreal
- F1 2010: Walencja
- F1 2010: Silverstone
- F1 2010: Hockenheim
- F1 2010: Budapeszt
- F1 2010: Spa
- F1 2010: Monza
- F1 2010: Marina Bay
- F1 2010: Suzuka
- F1 2010: Yeongam
- F1 2010: Sao Paulo
- F1 2010: Abu Dhabi
- F1 2010: Tory
- F1 2010: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
bob destruktor Generał
I przeczytałem... Niczego się nie dowiedziałem, no może poza tym, że jak chce mieć lepszy kontrakt w przyszłym sezonie, to muszę krytykować swój team w obecnym sezonie.
lkriss Legionista
Jak dla mnie bardzo skąpy ten poradnik. Liczyłem na podpowiedzi jak ustawić setup pod konkretny tor suchy czy mokry ale nic z tych informacji nie znajdziecie w tym poradniku. Bardzo mizernie to świadczy o osobie, która zabiera się za przygotowanie takiego materiału. Zdecydowanie więcej cennych informacji znadziecie w sieci wpisując np. "F1 setups" - powodzenia LKRISS
Barthez x Legend
A ja jestem zadowolony. Ściągnąłem sobie poradnik i porównuję Twoje porady z moim stylem jazdy na danym torze ;) Dobra robota eJay :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
