F1 2010: Ustawienia
Aktualizacja:
Ustawienia
Strojenie bolidu w grze F1 2010 nie jest specjalnie trudne, należy tylko wiedzieć, co się chce osiągnąć. Kiedy już wyczujemy jaki styl jazdy nam pasuje (podsterowność-nadsterowność), warto poświęcić minutkę na ustawienie odpowiednich parametrów aerodynamiki, zawieszenia itp. Oczywiście każdy tor rządzi się każdymi prawami, dlatego istnieją 2 możliwości konfiguracji bolidu: automatyczna (wybieramy jeden z 7 predefiniowanych setupów przygotowanych przez komputerowego inżyniera) lub manualna (sami musimy wszystko ustawić ręcznie). W przypadku tej pierwszej sugerujemy się opisem poszczególnych ustawień. Licząc konfiguracje od lewej do prawej, zaczynamy od tej nastawionej na największą podsterowność i najmniejszą szybkość (z największym dociskiem), a kończymy na setupie nadsterownym i najszybszym (z najmniejszym dociskiem).

Inaczej ma się sprawa, gdy postanowimy sami podłubać w bolidzie. W tym celu należy skorzystać z monitora informacyjnego i wejść do opcji Ustawienia.
Znaczenia ustawień
Element podzespołu | Wyższa wartość (reakcja) | Niższa wartość (reakcja) |
przedni spojler | wyższa prędkość, większa nadsterowność | niższa prędkość, większy docisk |
tylny spojler | większa nadsterowność, większa prędkość, mniejszy docisk | większa podsterowność, mniejsza prędkość, większy docisk |
środek ciężkości hamulców | im bardziej zwrócony ku tyłowi tym większa podsterowność | im bardziej zwrócony ku przodowy tym większa nadsterowność |
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
bob destruktor Generał
I przeczytałem... Niczego się nie dowiedziałem, no może poza tym, że jak chce mieć lepszy kontrakt w przyszłym sezonie, to muszę krytykować swój team w obecnym sezonie.
lkriss Legionista
Jak dla mnie bardzo skąpy ten poradnik. Liczyłem na podpowiedzi jak ustawić setup pod konkretny tor suchy czy mokry ale nic z tych informacji nie znajdziecie w tym poradniku. Bardzo mizernie to świadczy o osobie, która zabiera się za przygotowanie takiego materiału. Zdecydowanie więcej cennych informacji znadziecie w sieci wpisując np. "F1 setups" - powodzenia LKRISS
Barthez x Legend
A ja jestem zadowolony. Ściągnąłem sobie poradnik i porównuję Twoje porady z moim stylem jazdy na danym torze ;) Dobra robota eJay :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
