Europa Universalis 3: Wojna na wyczerpanie - limit siły ludzkiej
Aktualizacja:
Wojna na wyczerpanie - limit siły ludzkiej
Kwestią, którą należy rozważyć przed każdą z wojen jest to jak duże straty możemy ponieść my a jak duże przeciwnik. Zależy to nie tyle od liczebności naszej armii, ale przede wszystkim od liczebności naszych poddanych. Każde państwo ma określona pulę, z której uzupełnia poniesione w toku działań wojennych straty. Z tej samej puli czerpiemy gdy werbujemy nowe oddziały.

Jak łatwo się domyśleć gdy limit ten osiągnie zero - mamy problem. Gdy się uważniej przyjrzymy oknu informacyjnemu, które pojawia się gdy najedziemy kursorem na widać będzie w jakim tempie mamy przyrost siły ludzkiej i ile ich potrzebujemy. 1 dnia każdego miesiąca nasze wojska będą więc regenerować straty w tempie na jaki pozwala wskaźnik opisujący tempo przyrostu rezerw - w przypadku jednak większości, zakrojonych na większą skalę działań wojennych będzie to znacznie mniej niż potrzebujemy.
Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Europa Universalis III - poradnik do gry
- Europa Universalis 3: Poradnik do gry
- Europa Universalis 3: Wojna
- Europa Universalis 3: Podstawy prowadzenia wojny
- Europa Universalis 3: Wojna na lądzie
- Europa Universalis 3: Morale
- Europa Universalis 3: Strategia
- Europa Universalis 3: Wojna na wyczerpanie - limit siły ludzkiej
- Europa Universalis 3: Najemnicy
- Europa Universalis 3: Dowódcy
- Europa Universalis 3: Wojna morska
- Europa Universalis 3: Wojna
- Europa Universalis 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ralion Generał
Poradnik dobry ale nie rewelacyjny. Brakuje dokładniejszego omówienia polityki wewnętrznej i znaczenia poszczególnych suwaków (w praktyce) oraz rodzajów ulepszeń/budynków, które mozemy wybudowac w prowincji.
Ale nie jest źle :-)
Miniu Senator
Patron sztuki jest jedna z najlepszych idei w grze jesli gramy malo agresywnie. Odblokowuje on sporo pozytywnych eventow miedzy innymi jeden dajacy manufakture za 500 monet i zwiekszajacy o +1 stabilnosc
Mr.Kalgan Legend
Poradnik prestał być aktualny juz po 2 pierwszych dodatkach, obecnie po Divine Wind + HTTT po prostu zawiera fałszywe informacje. Zmieniły sie ustroje (doszła republika rewolucyjna i cesarstwo), zmieniły sie wymagania ustrojowe i współzależnosci miedzy nimi (np. dyktatura republikańska nie daje juz dostępu do mariaży), Kompletnie przebudowano doktryny Np Rada Gabinetowa to -1 rocznie do niesławy a nie +1 do prestiżu, niegdyś nieuzyteczne doltryny stały sie potężne np Boska Supremacja. Mało tego, śladowe niegdys eventy sa uzaleznione obecnie od doktryn i zatrudnionych doradców, pojawiła sie ogromna rodzina poddoktryn np rozszerzona biurokracja. Zresztą lista zmian jest przeogromna.
Niniejszy podrecznik, jak wiele innych, ze wzgledu na praktykę ich nieudoskonalania i nieudostepnianie ich do moderowania przez graczy stał się zwykła emakulaturą a jego ewentualny zakup strata pieniedzy - można tu rozważyć wystąpienie o zwrot pieniedzy za przeterminowany towar.
zanonimizowany772829 Legionista
Przede wszystkim poradnik przestarzały. Nie adekwatny do najnowszej wersji EU III Divine Wind
zanonimizowany940876 Junior
ej,jak budować statki plemionami,gram plemieniem creek i nie wiem jak dopłynąć do europy (umiem tworzyć konkwistatorów i odkrywców)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
